Jde to Dobré Wow!

SOS

Fotografie > Reklama / Portrét / Inscenovaná
SOS - Fotografie - Faust
SOS - Fotografie - Faust
SOS - Fotografie - Faust
SOS - Fotografie - Faust
SOS - Fotografie - Faust

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

pomoc s prosezeným gaučem -> 3D -> Martin Houra :-)

Použitá techhnika, software

Klient: SOS dětské vesničky
Agentura: Leo Burnett Prague
Kreativa: Lucie Mikova, Martin Pasecky
Produkce: Katerina Stadlerova (2PM)
Pro přidání komentáře se přihlašte.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 1 Nezn.uživatel 01. února 2013, 10:26
zabicka
kvalita komentáře: 0 zabicka 01. února 2013, 08:33
misantrop: nerozumim:eh:
zabicka
kvalita komentáře: 0 zabicka 01. února 2013, 08:31
Faust: nestalo, jistě.. vždyť je to fuk. Na mne cílená ta reklama není :)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 1 Nezn.uživatel 31. ledna 2013, 20:27
Faust: zabicka je hater
Faust
kvalita komentáře: 1 Faust 31. ledna 2013, 18:59
zabicka: dítě jsme vyfotili mámě na klíně a poté totožnou pozici reprodukovali bez ní. mrzí mě, že jsem se netrefil do domácký hnědý tvýho dětství, napočítej do dvaceti, snad se zas tolik nestalo :-)) uuf, zpátky na český straně internetu!
zabicka
kvalita komentáře: 0 zabicka 31. ledna 2013, 09:35
rozklíčovat snadno to nejde, protože takhle se nedá číst.. je to naprosto nepřirozená póza dítěte. Ten kdo to takhle vymyslel, nikdy dítě na klíně neměl. Kdyby tam máma byla, tak by přesahovala obraz. Takže když tam není, nikdo ji zprvu nehledá. Proto je to podle mne celé špatně. Nehledě na divnou rádoby nostalgicky laděnou hnědou a nedomácké oblečení dítěte. Nenavozuje to krásné dětství, kde hlavní prvek chybí a tím pádem je tam něco špatně.

Ostatně, proč se na originální fotce kouká normálně a pak má ukroucenou hlavu? Vždyť to nebylo vůbec potřeba.
Faust
kvalita komentáře: 0 Faust 30. ledna 2013, 17:45
malinovka: ahoj, není v tom žádnej klíčovací úmysl, je to jen shoda náhod:-)
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 30. ledna 2013, 15:40
Faust: vypadá to tak jednoduše :)
mám dotaz – ta původní zelená barva pro pohovku, triko a tapetu je záměr? Díky.
KOLU
kvalita komentáře: 0 KOLU 30. ledna 2013, 15:19
to měl ten kluk na začátku docela zdravou barvu. nelíbí se mi to.
Faust
kvalita komentáře: 0 Faust 30. ledna 2013, 15:02
Díky všem, definitivní agenturní verze je rozšířená směrem nahoru a obsahuje ilustraci siluety "mámy"; dávám sem tuhle, protože jinou teď nedisponuju a nadto víc prezentuje mojí práci:-) Postup je následující:

http://www.adambartas.com/archive/2012-12-07_sos-mama/progress2/
http://www.adambartas.com/archive/2012-12-07_sos-mama/progress/
Plumm
kvalita komentáře: 1 Plumm 30. ledna 2013, 13:52
MK.: Jono, s tim formátem je to fakt. Nechat na tý straně i nahoře mnohem víc místa, aby bylo vidět, že tam něco chybí. Ty poznámky o rychlejších/pomalejších, stejně tak o inteligenci planktonu jsou zbytečný. tttroy:
danielbodlak
kvalita komentáře: 1 danielbodlak 30. ledna 2013, 12:55
Mně se to vizuálně nelíbí, ale to je asi vedlejší. Spíš, když to nebudu brát jen jako upoutání pozornosti nějakym způsobem - přijde mi zvláštní, že podle kontextu a fyzických projevů na tý fotce je tam ta matka přítomná, jen neni vidět - takže s určitou nadsázkou by v logice mohl bejt tenhle fotografickej výrok podezřelej z vnitřní neslučitelnosti. Pokud by to ovšem nebyl mistrovský tah tvůrce právě pro podporu toho upoutání pozornosti. :stop:
MK.
kvalita komentáře: 0 MK. 30. ledna 2013, 08:54
1 Mě se to líbí a s čitelností jsem taky neměl nejmenší problém, jen bych asi tu "mámu" trošku víc podpořil i formátem no, takhle si ji člověk musí domýšlet až někam mimo, což možná trochu podporuje tu myšlenku s problémovou čitelností některých pomalejších (rychlejších?)
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 30. ledna 2013, 01:21
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 30. ledna 2013, 00:10
Kumgrim: musis to brat tak ze reklamu mas zkonzumovat..a kdyz se musi nad ni clovek zamyslet, tak potom je to reklama pro lidi s iq vetsi 100...takze nakonec zalezi na koho cilis...sendix by se mnou nejspis nesouhlasil, ale vsechno se vsim souvisi :D...
Avokilamas
kvalita komentáře: 0 Avokilamas 29. ledna 2013, 18:25
2 -
mikimaus
kvalita komentáře: 1 mikimaus 29. ledna 2013, 18:01
1 kurna to jsou zas dizkuze :D...
fajn napad, takový duchové...ale na druhou stranu, za ty boty by dostal na zadek, ze se neprezouva, kdyby mel mamu :D

Plumm
kvalita komentáře: 1 Plumm 29. ledna 2013, 17:23
misantrop: YES! :D
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 29. ledna 2013, 17:23
Kumgrim: Vidiš, podle mě tady ta možnost je, protože ze svý zkušenosti vim, že muj mozek takovou otázku řešit nepotřebuje a nedělá to.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 29. ledna 2013, 17:20
Proč se ta kniha vznáší v prostoru.
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 29. ledna 2013, 17:04
Plumm: Tady neni možnost říct si "jsem línej, nemam na to čas" o který ty mluvíš. Tohle z obrázku na text je to automatický a v podvědomí, protože mozek prostě potřebuje vyřešit otázku "Na co to vlastně kouká".
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 29. ledna 2013, 17:02

S_H: Plumm: kluci vyřešte to, mě skončila pauza na večeři, musim jít sázet :D
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 29. ledna 2013, 17:02
Kumgrim: Tyve, odpověz na ten poslední odstavec a neser ma bohušu. :D
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 29. ledna 2013, 17:00
S_H: Taky že to banání je. Kvalitní reklama je taková, která do puntíku splní účel, za jakym byla vytvořená.
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 29. ledna 2013, 16:59
tady je zas prdel:che:
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 29. ledna 2013, 16:59
Plumm: jenže neziskovky takle fungujou víš? Ale ty jsi složitej divák, protože k tobě se očividně nedostává ani moje sdělení:che: copa teprve chudák citylight :D
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 29. ledna 2013, 16:58
S_H: Ne, svuj názor jsem si z prstu opravdu nevycucal. Utvořil jsem si ho na základě svýho vlastního zájmu o těžko pochopitelný reklamu a na základě toho, jakou hodnotu má v dnešní době čas a reklama. Pokud na to, co je v tom posledním odstavci žádnej názor nemáš, nemusíš mi to říkat, "žádnej názor" mě nezajímá. :) Kromě toho jsem se ptal Kumgrima, žejo.
S_H
kvalita komentáře: 0 S_H 29. ledna 2013, 16:54
Plumm: no a tady myslim narážíme na problém český produkce, respektive tvýho docela banálního přístupu k tomu co je a nebo neni kvalitní reklama...
S_H
kvalita komentáře: 0 S_H 29. ledna 2013, 16:53
Plumm: ten poslední odstavec sis vycucal z prstu, to bys musel podložit leda nějakym sociologickym průzkumem("podle mě" tady neobstojí:D), nehledě na to, že tu nejde o luštění, jako spíš o to, jestli tě ta reklama zastaví, nebo ne...whatevs
Plumm
kvalita komentáře: 2 Plumm 29. ledna 2013, 16:51
Kumgrim: "Vyvolat zájem o problém"... to jsou hrozný kecy tohleto. :)
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 29. ledna 2013, 16:50
Kumgrim: A žádný "pomozte dětem zase zlobit" neznam. Takže jsem to buď nechápal a tim pádem mě to nezajímalo, nebo to prostě jen neznam. Link it or didn't happen. :)
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 29. ledna 2013, 16:49
Kumgrim: Jak jako "příklad nesmyslnosti mýho tvrzení"? WTF? Moje tvrzení je, že reklamy, který nechápu na první pohled mě absolutně nezajímaj. Co je na tom tvrzení nesmyslnýho? Snažíš se mě teď přesvědčit o tom, že sám sobě lžu a že mě ve skutečnosti zajímaj, nebo co vlastně? :D
A druhý tvrzení je poslední odstavec tady Plumm: - to buď vyvrať - a pak nemá cenu abysme se o tom přeli, protože se neshodnem už na premisách, nebo mi dej za pravdu a to pak taky nemá smysl abysme se přeli, protože budem tvrdit to samý, žejo.
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 29. ledna 2013, 16:48
S_H: ne nadarmo mam taky mistrovskou funkci literáta :che:
Adelaide
kvalita komentáře: 0 Adelaide 29. ledna 2013, 16:43
1 Hezké zpracování, supr nápad. Škoda jen (podle mě), že rodič nezabírá více formátu. Klučina má takový zvláštní kukuč (i bez pokrčení), jeho rtíky působí tak nějak škodolibě až.
S_H
kvalita komentáře: 0 S_H 29. ledna 2013, 16:31
Kumgrim: nenapsal bych to líp kámo:che:
Kumgrim
kvalita komentáře: 2 Kumgrim 29. ledna 2013, 16:26
Plumm: to je nesmysl. Reklama musí především zapůsobit, aby sis jí odnesl s sebou. Musí tě podržet na tak dlouhý čas, aby se k tobě to obchodní sdělení dostalo. Sprostej bombing se sebečistšim sdělenim nebude fungovat, když ho prostě jen prolítneš a nic si z něj neodneseš. Tady na první pohled zaregistruješ kluka s knihou a text. Na druhý už registruješ jak význam textu, tak deformace a v tuhle chvíli se k tobě dostává obsah. Tahle diskuze nad tím, že ten xicht je blbej sama ukazuje na to, že ta reklama bude funkční. Pokud to lidi nepochopí z obrázku, musí se zachytit textem a ten text je vede zpět k přemýšlení o tom obrázku. Tady neni možnost říct si "jsem línej, nemam na to čas" o který ty mluvíš. Tohle z obrázku na text je to automatický a v podvědomí, protože mozek prostě potřebuje vyřešit otázku "Na co to vlastně kouká".

Příklad nesmyslnosti tvýho tvrzení je třeba reklama "pomozte dětem zase zlobit" nebo jak se to jmenovalo na obdobné téma, kde si děcka hrajou na břehu rybníku, sbírají žáby a hází je na holky. Celý děsně složitej výjev, ale účelem tý reklamy nebylo to abys to prolítnul a hned na první pohled pochopil o co jde, ale naopak aby jsi co nejdýl zůstal na tom CLku a tim si reklamu zapamatoval.

V neposlední řadě pak si špatně interpretuješ smysl té reklamy. Získat peníze je až na konci. Ta reklama má za smysl vyvolat zájem o problém, nikoliv to, abys daroval hned peníze. Většina lidí peníze hned nedá, ale pokud se o problém začne zajímat nebo si zapamatuje reklamu, až peníze darovat bude chtít, vytáhne z hlavy třeba kluka s pomačkanou hlavou ;-)
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 29. ledna 2013, 15:43
A stejně to tady asi nemá cenu řešit, bo předpokládam, že Faustovo práce bylo technický řešení a né vymyšlení konceptu. :)
Plumm
kvalita komentáře: 1 Plumm 29. ledna 2013, 15:39
Jako, kdybych to pochopil na první pohled, tak budu asi jinýho názoru, protože mi to přijde chytrý a hezky udělaný atd. Ale protože jsem v tom nejdřív viděl postižení obličeje, pak neviditelnou facku a teprv až pak mámu a evidentně nejsem sám, tak je muj názor holt takovej jakej je. :)
Plumm
kvalita komentáře: 3 Plumm 29. ledna 2013, 15:36
S_H: Smysl týhle reklamy je nasbírat co nejvíc peněz. Co nejvíc peněz nasbíráš, když oslovíš co nejvíc lidí. Co nejvíc lidí oslovíš tak, že jim jasně a stručně řekneš, co po nich cchceš. Proč se nikdo nechce bavit s promotérama na ulici? Protože to je vopruz a protože to stojí ČAS.

Sleduju pravidelně http://adsoftheworld.com/. Jak nějakou reklamu nepochopim na první pohled, tak mě dál absolutně nezajímá a pokračuju jinam. A to je prosim v situaci, kdy ty reklamy sám vyhledávam a dobrovolně si je prohlížim, protože chci. V situaci, kdy bych to potkal třeba na ulici, tak je to ještě horší, protože to už vůbec nemám čas ani náladu lámat si hlavu nad reklamou.

Podle mě lidí, který v dnešní době nebaví luštit reklamy je víc jak těch, který to baví. Z toho důvodu to nasbírá míň peněz, než kolik by jich to nasbíralo v opačnym případě (první odstavec) a z toho důvodu je to špatná reklama.
S_H
kvalita komentáře: 1 S_H 29. ledna 2013, 15:23
Plumm: To je "imho" nesmysl:)
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 29. ledna 2013, 14:57
Kumgrim: viz Plumm:
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 29. ledna 2013, 14:57
S_H: "votázkou je jestli to stoprocentně čitelný bejt mělo..." Jak to neni 100% čitelný, tak je to imho absolutně nefungující reklama
Lucie
kvalita komentáře: 0 Lucie 29. ledna 2013, 14:49
1 Tak co člověk, to názor, já to pochopila hned...
tttroy
kvalita komentáře: 0 tttroy 29. ledna 2013, 12:29
2 souhlas s kumgrimem naprosto.. a na ty, co to do par sekund aspoň nepochopí tázavě zvedám obočí, myslíc si něco o inteligenci planktonu xD ..nawh.
Sakra by mě zajimal ten proces, jak se něco takovyho dělá.. musi to dát hafo práce a taky to tak vypadá, prostě skvěle
zabicka
kvalita komentáře: 0 zabicka 29. ledna 2013, 12:19
to je kravina... :eh: jestli jsem to pochopila správně, tak jakože si čte s mámou, která tam neni... tedy hledej šmudlo...

Tohle dělal někdo, kdo v životě nečetl dítěti knížku. A jak mu četli si už zřejmě nepamatuje. Sdělení není čitelné dost rychle, v dnešní uspěchané době, si myslím, že je to dost velký problém.

Hodnotit technické provedení, když sdělení není dobře vymyšlené, mi přijde zbytečné.
000
kvalita komentáře: 0 000 29. ledna 2013, 12:07
2 -
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 29. ledna 2013, 11:11
malinovka: *mohlo ne mělo
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 29. ledna 2013, 11:10
"vždyť je to jasný jak facka!"... :/... viz Ryszard: nápad se mi docela líbí, ale ve výsledku to ale nevyšlo a je otázka, jestli to vůbec vyjít mělo
ale dalo to dost práce
Kumgrim
kvalita komentáře: 1 Kumgrim 29. ledna 2013, 10:47
3 Plumm: Jak říká S_H... Ono už to, že tě ten xicht chytne něčim co není běžné a že se nad tim musíš trochu zamyslet to dělá dost funkční. Pokud by to bylo na zastávce nebo v metru, nad záchodkama v restauraci, všude to splní svojí funkci líp než kdyby tam seděl prostě jen třeba samotnej kluk s knihou. Ten obličej podle mě působí provokativně a díky němu si to vždycky zařadíš, jakmile to někde uvidíš. Mimo to tohle dělá silnou reklamu, že to nemusíš vždycky poznávat a zařazovat znova.
Prott
kvalita komentáře: 0 Prott 29. ledna 2013, 01:35
3 -
Ryszard
kvalita komentáře: 1 Ryszard 28. ledna 2013, 22:57
1.5 Já to chytl taky až z těch detailů... první mě napadla facka.. pak že si ji dává sám.. :) Provedení špičkové of course..
Hyenic
kvalita komentáře: 0 Hyenic 28. ledna 2013, 21:55
1 -
S_H
kvalita komentáře: 0 S_H 28. ledna 2013, 21:52
1 nevim no, já to měl hned, ale stoprocentně čitelný to neni, votázkou je jestli to stoprocentně čitelný bejt mělo...
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 28. ledna 2013, 21:41
Plumm: *precizní
Plumm
kvalita komentáře: 2 Plumm 28. ledna 2013, 21:41
Technicky precozní jako vždycky.
Ale jinak mi to přijde uplně blbý. A trvalo mi, než jsem to pochopil. Nejdřív jsem si říkal, že je postiženej (a má zmuchlanej ksicht) a že je jako v domově dětí, páč je postiženej a že mu máme najít rodiče. Pak jsem si chvíli říkal, že mu jako někdo imaginární dává facku, proto je tak zmuchlanej, jakože byl týranej neboco. Ale furt mi to neštymovalo. A teprve až pak jsem se zamyslel, proč jsou k tomu asi tak přidaný ty detaily na gauč, triko atd.

Prostě zahlídnout to někde vylepený bez těch detailů, tak projdu a vůbec to nepochopim.
HumanART
Body od neregistrovaných
  • Faust Autor
    Faust
  • 20.2 bodů
  • 51 komentářů
  • 12 hodnocení
  • 2 hodnocení neregistrovanými
  • 28. ledna 2013, 21:08
  • 2143 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2020 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz & ryz.cz