
Jak to okomentovat aby to bylo srozumitelné...?
Šlape to. Ta banka betaů.. ..mno. Svět je plný použitelných
zvuků. Má to předvídatelný matematický vzor.
Je to o emocích a tak se vyvýjí i
hudba a její vnímání, během života. Napumpovat tam skutečné sebevyjádření a cítit to. Použít třeba, Native Instruments Traktor Kontrol F1. Použít cokoliv, ke vstupu. Svět je plný
zvuků. Je to jako lego.. ..časem je to tak předvídatelné, že to vyžaduje nějaký posun. Víc kostek a nebo jít dělat, zedníka. A to musí autor cítit, jako nevyhnutelné.
Hudba je velice úzce spojena s asociací a emocemi. Rozpoznáním a interpretací, jednotlivých
zvuků, buď v definitivním rozsahu a nebo, příbuzenském. Ať už vědomě a nebo podvědomě. Proto se říká:
zvukomalebné.
To je to, co se stalo u díla PLASTIC.
Název a následné, recyklování obsahu.
Příbuzenský vztah jednotlivých
zvuků a následná vizualizace.
Zvuk vyžaduje akci.. ..to je příběh. Skutečné bohatství.
Quindar Tones (NASA Beep)
Ridiculously over-engineered Potato Gun
Kdyby jsem se měl vypisovat o tom co všechno jako posluchač beru v potaz, musel by jsem jednomu autorovi věnovat bezmezně, celý život.
Kdo zpracuje tolik informací? A za jakým účelem?
Slovo Díky je tedy tou nejlepší kritikou.
Pro slovo díky máme ekvivalent v hodnocení. Červěný smajlík.
No a ten nulový.. ..doopravdy.. ..v čem se liší od červeného? To už je opravdu pokročilá algebra.:)
Když nemáme kam růst, z čeho se potom lze radovat? I obrazy mají v sobě skryté tajemství,
zvuku. Všechny.
Takže...
Díky.