
Tvá veliká přednost je poměr nápadů na délku skladby. 90% zdejších autorů neví kdy přestat a kývou hlavou nad 6 minutovou jednotvárnou stopáží.
Je v tom nejistota a okouzlení, jevy, které nejsme schopni pochopit. To vše dokážeš krásně zachytit. Když někdo tak nadšeně hltá hvězdné války, asi se neomezuje jen na základní životní potřeby, ale jeho fantazii okupuje spousta dalších myšlenek.. Z těch not si nic nedělej. Kdyby ty notační programy nehrály, tak to mám taky všechno špatně. Když budeš častěji zapisovat, tak už zjistíš, jaké délky not použít jen odhadem a nebudeš muset počítat doby na prstech... (I když u některých mých arytmijí jsou to počty na desetinnou čárku). Já začal na
klavír chodit před rokem a půl... noty neumím pořádně dodnes... ale když máš talent, tak ti stačí hrát i pár hodin týdně a budeš se rychle posunovat dopředu. Já myslím, že víc jak 6 hodin tomu za týden nedám.., ale asi taky nebudu jinak technicky zdatný talent :). Skláním se, protože i kdybych uměl pracovat s takovými programy, tak by ze mě tak zajímavé dílo nevylezlo... Hele, já taky nevím, proč se na amatérském uměleckém serveru hodnotí
mastering.. taky pořádně nevím co to je... jen že by mě to stálo min. 2000 na hodinu a jednou nám to dělali v Loděnicích v gramofonových závodech, ale naštěstí zdarma. Takže
ode mě máš 10 za všechno... podstatná je celková známka, ne radost při hrátkách na pana učitele.