JJ s tím co popisuješ v infu sem bojoval taky a vim jak je to napi.. Ale lepší systém je přepnout v audiu vzorkovací frekvenci na minimum což je myslim 22000, čímž odlehčíš procesoru úplně maximálně víc to snad ani nejde, leda vypnout většinu
delay efektů.
Je fakt, že bude skladba převedená na 96000/24 znít úplně jinak... což se dá vyřešit jistým předmastrem. To sem dělal jednoduše, že sem si zasóloval jeden nástroj... naefektoval a zmastroval ho ve vzorkovací frekvenci 96000, takhle sem proběhnul všechny. Pak sem si do jedný stopy převed pasáž kde hrajou všechny najednou abych upravil EQ a volume/pan. No a když sem věděl, že vše hraje jak má... ak sem tvořil v 22000... sice to pískalo a skučelo ve vejškách a středech.. basy nepumpovaly.. ale já prostě věděl, že výsledek už bude v pohodě. Chce to nutnou dávku představivosti... o to víc si pak vážíš výsledku, kterej nikdo neocení;)
No a teď ke skladbě. Začnu tim špatnym, podle mě se tam ty bicí vůbec nehoděj... ne
rytmus ale schema (je to takový prskání do poměrně hutný atmošky) Pak ten úvod, je poměrně nezáživnej nic neříkající (ale
house moc neposlouchám, tak nevim). Basa je ovšem výborná a ty syntíky a všemožný ruchy jsou povedený. Jenom celek nezní jako celek, se vším ses pochlubil už zezačátku a závěrečný 2 minuty už jede to samý. Nějak sem nebyl schopnej se do dílka zaposlouchat.
Připadalo mě, že basou a bicíma naznačuješ jistou temnější atmošku, ale ten zbytek se k tomu pak moc nehodí, výsledek je poměrně nejasnej a ve mě vyvolává spíše ty zvrácenější pocity. Kdybych od tebe neslyšel jinou skladbu, tak bych byl asi schovívavější... ale to bys mohl taky usnout na vavřínech