Jde to Dobré Wow!
Ork - Grafika - pietr
Ork - Grafika - pietr
pietr

pietr

Petr Vetečník
  • 11.5 bodů
  • 5 komentářů
  • 5 hodnocení
  • 24. ledna 2021, 17:19
  • 432 zobrazení
  • 0 oblíbené

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Model Orka jakožto výsledek tutoriálu od Grant Abitta na sculptování a modelování v Blenderu.
Konečný model jsem pak rozpohyboval pomocí animačních šablon na Mixamu.

Budu rá když se mrknete i na tančícího Orka viz linky níže:) Sem se mi to bohužel nevešlo.

https://www.deviantart.com/vetech82/art/ORC-4-868114340
https://www.deviantart.com/vetech82/art/ORC-2-868114521
https://www.deviantart.com/vetech82/art/ORC-5-868114388

Použitá techhnika, software

Blender
Pro přidání komentáře se přihlaste.
Yum
kvalita komentáře: 0 Yum 30. ledna 2021, 19:52
3 -
pietr
kvalita komentáře: 0 pietr 28. ledna 2021, 10:13
la-Sicka
kvalita komentáře: 0 la-Sicka 27. ledna 2021, 23:13
1.5 -
BlackTangerine
kvalita komentáře: 0 BlackTangerine 27. ledna 2021, 12:25
2 -
pietr
kvalita komentáře: 0 pietr 26. ledna 2021, 20:04
mikimaus: jj, s tím rigovaním je to přesně jak píšeš. U té retopologie jsem žádný takový add on nenašel, ale dělám to taky zjednodušeně přes remesh ve sculprování, s tím, že pak doupravím zbytek ručně, takže to do finále taky nezabere tolik času a účel to splní :)
Jako ono by to šlo asi nechat i v highpoly čistě pro model samotný, ale pak by to asi zase nešlo rozpohybovat :/
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 26. ledna 2021, 10:16
pietr: zkušel jsem dřív různy softy a zkusil jsem si i sculpt v zbrushi a tam se dá retopologovat automaticky..mám dojem, že i do blendru existuje nějaký add on pro automatickou retopologii..není to sice uplně dokonalý, ale neni to ani špatný...mám dojem, že i při rigování v blendru se ty hmoty daj přiřadit automaticky...(je tam něco jako "armature - with automatical weights")
pietr
kvalita komentáře: 0 pietr 25. ledna 2021, 10:07
mikimaus: Emi: dííky.
nj, celý ten proces je masakr, ale konkrétně tady jsem to nerigoval, udělalo to za mě mixamo, kde jsou již přednastavené šablony animací a stačí tam zadat, kde jsou na modelu místa ohybů, tedy klouby. Celkem, mě to ale baví, hlavně skulptování a barvení, ne už tolik retopologie:)
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 25. ledna 2021, 09:18
2 -
Emi
kvalita komentáře: 0 Emi 24. ledna 2021, 17:37
3 Když si vzpomenu jak jsem šedivěl u nastavování vertexové mapy, při rigování.. ..vázání ke každé kosti.. ..ufff.:D
Vypadá to v pohodě.:) Jen houšť.:D