
Ono to celkově neni špatně rozvržený a je tam pár super nápadů, co se týče konceptu (i když by to určitě ještě sneslo třeba výšivku, tetování, obřadní nůž u pasu, přívěšky z kostí a podobně), jen na tom je prostě hrozně vidět, jak se držíš zpátky. Příště si fakt zkus nastavit mnohem dynamičtější
světlo. Tohle měkký nasvícení je vlastně mnohem větší past, než kdyby jsi udělal nasvícení ostřejší a s jeho pomocí pořádně vymodelovat hmotu té postavy, takhle je to strašně plošný a utahaný. Stejně tak obličej. Pohled přímo zepředu v měkkém světle je nečekaně složitý udělat dobře. A pak je tu samozřejmě práce se štětcem jako taková. Hodně je to vidět na tom, jak jsi namaloval jeho plášť. Kdyby jsi ho seknul několika odvážnými tahy, tak to vypadá mnohem lépe, než tenhle zaoblený hadřík. Vždycky zkus přemýšlet nad tím, kde můžeš udělat zkratku a kam dát detail, A nikdy nezapomínej, že "detail" se sice tváří jako kámoš, ale je to normální bastard :D Taky by si na hlavě zasloužil nějaký výraznější barevný prvek, takhle je to celkem nevýrazný...
Každopádně je ale vidět, že se pořád někam posouváš a to je hlavní. Upřímně jsi mě s tím nakonec celkem příjemně překvapil. Jen tak dál! Hlavně se toho neboj a snaž se tam narvat nějakou dynamiku. Ctrl-z je tu vždycky ;)