Jde to Dobré Wow!
Černokněžník - Grafika - M.M.
M.M.

M.M.

Martin Málek
  • 6.9 bodů
  • 9 komentářů
  • 4 hodnocení
  • 1 hodnocení neregistrovanými
  • 25. května 2017, 18:26
  • 1513 zobrazení
  • 0 oblíbené

Černokněžník

Grafika > ConceptArt / Ilustrace / Bytosti

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Černokněžník - zloduch, character design pro jeden "čelenč"...

Použitá techhnika, software

PS, Intuos
Pro přidání komentáře se přihlaste.
POIM
kvalita komentáře: 0 POIM 04. srpna 2017, 15:45
1.5 -
Avokilamas
kvalita komentáře: 0 Avokilamas 04. června 2017, 19:38
3 skvělá podlaha :che:
M_Kocour
kvalita komentáře: 1 M_Kocour 26. května 2017, 16:13
M.M.: Však neni zač. Jinak to křídlo je super. Úplně jsem ti ho pak zapomněl pochválit. Každopádně zkus občas pracovat s víc hranatými štětci s malým rozlišením přítlaku, aby jsi barevný a tonální přechody musel spíš dělat vybíráním konkrétní barvy a přemýšlet nad tím, než to šudlit přes průsvitný plochy. Až budeš mít takto vypracovaný základ a bude to fungovat, tak přidávej detaily. Minimálně si to zkus ve skicách. Mě to dost pomohlo při zbavování se potřeby dělat zbytečný detaily, tak ti to možná helfne taky.
M.M.
kvalita komentáře: 0 M.M. 26. května 2017, 14:43
M_Kocour: díky moc! Ano, bylo to odloženo, pak jsem se k tomu vrátil a fakt cejtim jak se v tom zacyklim a začnu opatrně "vymalovávat". PS: tím švihem je udělaný to křídlo, asi za půl minuty.
M_Kocour
kvalita komentáře: 2 M_Kocour 26. května 2017, 14:24
1 Ono to celkově neni špatně rozvržený a je tam pár super nápadů, co se týče konceptu (i když by to určitě ještě sneslo třeba výšivku, tetování, obřadní nůž u pasu, přívěšky z kostí a podobně), jen na tom je prostě hrozně vidět, jak se držíš zpátky. Příště si fakt zkus nastavit mnohem dynamičtější světlo. Tohle měkký nasvícení je vlastně mnohem větší past, než kdyby jsi udělal nasvícení ostřejší a s jeho pomocí pořádně vymodelovat hmotu té postavy, takhle je to strašně plošný a utahaný. Stejně tak obličej. Pohled přímo zepředu v měkkém světle je nečekaně složitý udělat dobře. A pak je tu samozřejmě práce se štětcem jako taková. Hodně je to vidět na tom, jak jsi namaloval jeho plášť. Kdyby jsi ho seknul několika odvážnými tahy, tak to vypadá mnohem lépe, než tenhle zaoblený hadřík. Vždycky zkus přemýšlet nad tím, kde můžeš udělat zkratku a kam dát detail, A nikdy nezapomínej, že "detail" se sice tváří jako kámoš, ale je to normální bastard :D Taky by si na hlavě zasloužil nějaký výraznější barevný prvek, takhle je to celkem nevýrazný...

Každopádně je ale vidět, že se pořád někam posouváš a to je hlavní. Upřímně jsi mě s tím nakonec celkem příjemně překvapil. Jen tak dál! Hlavně se toho neboj a snaž se tam narvat nějakou dynamiku. Ctrl-z je tu vždycky ;)
M.M.
kvalita komentáře: 0 M.M. 26. května 2017, 13:13
Harumi: díky, ano :) to jsou přijímače pro vesmírnou energii ;)
Harumi
kvalita komentáře: 0 Harumi 26. května 2017, 12:34
1 Muříí nožka :)
MMM
kvalita komentáře: 1 MMM 25. května 2017, 23:00
M.M.: To míval Odin, výměnou za moudrost.
M.M.
kvalita komentáře: 0 M.M. 25. května 2017, 21:17
MMM: Nápad, záchvat, šílenej.... součást charakteru? :) Rasputin taky inspirace, i když nekulil jen jedno. Jinak muj první komplet charakter.
MMM
kvalita komentáře: 0 MMM 25. května 2017, 20:50
Proč to oko?
HumanART
Body od neregistrovaných