Jde to Dobré Wow!
jedovatá - Grafika - Zealot
Zealot

Zealot

Martin Novotný
  • 9 bodů
  • 5 komentářů
  • 5 hodnocení
  • 23. ledna 2017, 18:37
  • 1347 zobrazení
  • 1 oblíbené

jedovatá

Grafika > Bytosti

Použitá techhnika, software

ps
Pro přidání komentáře se přihlaste.
Typeq_alien
kvalita komentáře: 0 Typeq_alien 21. února 2017, 16:32
1 -
Stratifikator
kvalita komentáře: 0 Stratifikator 05. února 2017, 11:29
M_Kocour: souhlasím že by pozadí mohlo být tmavší ale obtahující linky bych osobně neubíral
Stratifikator
kvalita komentáře: 0 Stratifikator 05. února 2017, 11:15
1 -
Sebastian-Wortys
kvalita komentáře: 0 Sebastian-Wortys 03. února 2017, 15:13
3 -
M_Kocour
kvalita komentáře: 0 M_Kocour 27. ledna 2017, 04:25
Zealot: Tak ono se proti tomu dá bojovat vícero způsoby. Zkus si třeba dopředu udělat několik malých skic bez detailů, kde si budeš akorát definovat funkční kompozici a stíny. Pak si u toho můžeš dovolit větší uvolněnost a hlavně se ti nestane, že po třeba dvou hodinách práce zjistíš, že to vlastně nefunguje. Pak akorát ztrácíš chuť to dělat a celý to jde zlehka ale jistě do hajzlu :D Taky prostě doporučuju změnit brushe, minimálně mě to vždycky pomůže se trochu zregenerovat a kouknout se na věci z nový perspektivy... Hlavní ale je, že o těch problémech víš. Pak se s tim dá něco dělat.

Jinak já vim, že tady znim hrozně přemoudřele, ale přijde mi, že se tady teď k hodně věcem akorát hodí pár smajlů a pak se mlčí. To je ale samo o sobě úplně k ničemu a bez patřičný debaty a komentářů se nikdo nikam neposune. Maximálně se bude moct poplácat po ramenou, že mu někdo dal srdíčko... Potom ale celá komunita úplně ztrácí smysl. Proto se tady snažim nějakou konverzaci rozvést a tahat do toho další lidi. Tak aby sis nemyslel, že si tady na tobě mastim ego nebo tak něco :D
Zealot
kvalita komentáře: 0 Zealot 27. ledna 2017, 01:23
M_Kocour:
Dík, hezky jsi pojmenoval všechno to, co mě na tom sralo:D Ona, ta nerozhodnost a upachtěnost je v týhle sérce už od začátku, tady jen graduje:D Asi že jsem to měl rozdělaný nejdýl.
M_Kocour
kvalita komentáře: 0 M_Kocour 24. ledna 2017, 23:06
1 Takovýhle náměty mam rád, takže jen tak dál! A to rozdělení obličeje je dobrej nápad. Ale...

Přijde mi škoda, že je to celý takový nerozhodný. V jednu chvíli tam používáš jemné stínování v ploše a pak tam najednou hodíš obtahující linku v místech, kde vůbec není třeba a nakonec celou tu figuru akorát radikálně zploští a utahá - mluvím teď třeba o osvětlené části toho hlavoocasu. nebo nasvícení hrudi. Kdyby jsi akorát víc ztmavil pozadí a použil jen světelný kontrast, mohlo by to vypadat mnohem plastičtěji... Stejně tak mi tam trochu habruje světlo- zdá se, že přichází šikmo ze shora, ale přesto je spodní část ocasu stejně světlá, jako ta nad ní. Ač by byla logicky ve stínu. Třeba.

Moc by tomu pomohlo, kdyby jsi se trochu odvázal, použil sekanější a dynamičtější tahy. Vytvořil ostrá světla atd. Možná by pomohlo radikálně obměnit brush pack.

Ten potenciál tam rozhodně je, jen to nad tím chce přemýšlet víc v rámci celé kompozice
FERRIS
kvalita komentáře: 0 FERRIS 24. ledna 2017, 10:53
3 +++