Jde to Dobré Wow!
Sorcerer #1 (ilustrace) - Grafika - ajinak
Sorcerer #1 (ilustrace) - Grafika - ajinak
Sorcerer #1 (ilustrace) - Grafika - ajinak
Sorcerer #1 (ilustrace) - Grafika - ajinak
ajinak

ajinak

Alena Kubíková
  • 19.9 bodů
  • 8 komentářů
  • 8 hodnocení
  • 3 hodnocení neregistrovanými
  • 07. dubna 2016, 16:20
  • 1342 zobrazení
  • 0 oblíbené

Sorcerer #1 (ilustrace)

Grafika > Ilustrace / Ruční malba / Bytosti

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

(aktualizováno o drobné úpravy, které mezitím proběhly)

Ilustrace pro připravovanou karetní hru Sorcerer: A Strategy Card Game
https://www.facebook.com/sorcerercardgame/

Další tři: http://www.humanart.cz/grafika-89291-sorcerer-2-ilustrace.html

Použitá techhnika, software

digitální malba (Photoshop CS6 + Wacom Intuos4 M)
Pro přidání komentáře se přihlaste.
FERRIS
kvalita komentáře: 0 FERRIS 07. ledna 2017, 14:58
3 +
HumanART
kvalita komentáře: 0 HumanART 27. srpna 2016, 22:09
27. 08. 2016 22:09:34: Do díla byla přidána nová část série.
27. 08. 2016 22:09:16: Do díla byla přidána nová část série.
27. 08. 2016 22:08:58: Do díla byla přidána nová část série.
27. 08. 2016 22:08:35: Z díla byla smazána část série
27. 08. 2016 22:08:31: Z díla byla smazána část série
27. 08. 2016 22:08:24: Z díla byla smazána část série
12. 05. 2016 15:42:45: Z díla byla smazána část série
12. 05. 2016 15:42:20: Do díla byla přidána nová část série.
Gawarin
kvalita komentáře: 0 Gawarin 15. dubna 2016, 16:05
Nejvíc se mi líbí ta druhá protože mi připomíná jeden můj charakter :D celé je to skvělé a všechny mají zajímavou atmosféru. Barevnost je taky příjemná.
ajinak
kvalita komentáře: 0 ajinak 09. dubna 2016, 01:16
Jinak moc děkuju za všechna hodnocení :)
ajinak
kvalita komentáře: 0 ajinak 09. dubna 2016, 01:15
ModraMina: Díky moc za obsáhlejší komentář, rozhodně je to k zamyšlení. Snažím se s každou další ilustrací na něčem zapracovat a v něčem to posunout zase o kousek dál, takže se hodí vědět, jak to navenek působí. Určitě to není tak, že bych dopředu nevěděla, naopak tady vždycky začínám dost definitivním náčrtkem, který pak během další práce už moc neměním, jen postupně dokončuju. Ty jemné tahy jsou hodně dané stylem, kdy to postupně vytahuju, ladím světla/stíny, detaily apod. Určitě už jsem kolikrát přemýšlela o tom, že bych mohla malovat úsporněji, ve větších plochách, jasnějších tvarech atd, alespoň v některých částech ilustrace. Ono to celé hodně souvisí s hledáním toho správného stylu, s feedbackem, s místy překrytými grafikou karty a tak dále. Je toho hodně, co si oťukávám, tak uvidíme, jak budou vypadat další. Ještě co se týče poslední ilustrace, tam jsem doopravdy trochu posunula světla a kontrasty na úkor realističnosti, aby mi víc vylezl do popředí a byl na malém formátu dobře vidět. Ještě o pár verzí nazpátek měl o něco reálnější osvětlení, ale zase to jako celek trochu zanikalo - takže je to i o hledání té správné rovnováhy. Člověk se pořád učí. Určitě díky za koment, jsem ráda.
ajinak
kvalita komentáře: 0 ajinak 09. dubna 2016, 01:11
la-Sicka: Díky moc! Čistého času možná pár hodinek, ale dost často si od toho dávám odstup, nechám třeba den dva odležet a pak se k tomu vracím. Někdy jsem schopná to mít za 2-3 hodinky skoro hotové, jindy na tom průběžně dělám třeba přes celý týden :)
elwira
kvalita komentáře: 0 elwira 08. dubna 2016, 14:50
2 -
Sebastian-Wortys
kvalita komentáře: 0 Sebastian-Wortys 08. dubna 2016, 10:12
2 -
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 08. dubna 2016, 09:31
Přijde mi to tak citlivě udělaný, to je fajn. Můj osobní dojem ze způsobu malby je, že ty tvary, hmoty a i textury a tk, postupně hledáš pomocí spousty krátkejch opatrnejch tahů "štětce". myslím, že tenhle způsob ti brání přidat například do záhybů látek něco, co to oživí, učiní skutečnějším a přidá něco, co divk dopředu nečeká...třeba jinou barvu, než odstíny té jedné hlavní, nebo větší konkrétnější záhyb, různě tmavé stíny. třeba u pláště toho rytíře velvo...to je takovej vodopád tahů, ta látka a něm tak prostě leží a z ní kouká ruka, aniž by ta látka na to nějak výrazněji reagovala...ta látka se mohla celá zmačkat a vytvořit dva velký záhyby, jak ruka nadzvedla látku, ty záhyby se mohly namalovat širokými tahy štětce. To byl příklad, pointa je v tom ,abys zkusila dopředu víc vědět, co budeš malovat a jak se to v prostoru chová. Nemusí být všude, naopak, někde v pozdí nech místo, který bude nejasný, nekonkrétní, i pro tebe překvapující.
Nebo v případě toho posledního obrázku, vpravo ten divnej dědek má zvláštní kontakt s pozadím, kdy ho ten výrazně tmavej stín plošně kopíruje, ne prostorově - a ubírá to výrazně dojmu hloubky, a prostoru v obrázku, najednou se to pozadí stává součástí popředí a jediné, co tomu pomáhá, je perspektiva. kdybysis dopředu řekla, odkud jde na toho chlapa světlo (zdá se mi, že nad ním je lucerna ,tak by měl tvář ve stínu, což by nebylo asi vhodný, když je na obrázku vidět jen on, tak jsi ho nějak vádně osvětlila a vznikl ti ten konflikt), tak bys mohla třba pak vytvořit jasnej velkej stín, vrženej chlápkem na zed za ním ,a nejen, že b to mohlo prospět iluzi prostoru,ale už by ten obrázek dostal i nějakou světelnou atmosféru.
Jsou to jen moje dojmy, třeba se uplně pletu :)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 08. dubna 2016, 08:27
3 -
Gawarin
kvalita komentáře: 0 Gawarin 08. dubna 2016, 07:20
3 -
paspartak
kvalita komentáře: 0 paspartak 07. dubna 2016, 22:52
2 -
Mesje
kvalita komentáře: 0 Mesje 07. dubna 2016, 20:21
3 -
la-Sicka
kvalita komentáře: 0 la-Sicka 07. dubna 2016, 17:15
1 Hustě ty! :D Jak dlouho děláš jeden? :D
HumanART
Body od neregistrovaných

Složka Malba

Digitální i tradiční