> http://bit.ly/ksonthecoastofdreams na Vašem Facebooku, Twitteru, Google+, na Vašem blogu nebo webovce nebo zkrátka sdílejte tento příspěvek. Pomozte šíiřit náš projekt a dostat ho do podvědomí lidí, kteří komiksy chtěji podporovat a sami by si tento příběh rádi přečetli. Každá koruna, každé shlédnutí a každé sdílení pomůže. Díky všem, kteří nás touto cestou podpoří! Ještě jednou odkaz přímo na Kickstarter projekt >> http://bit.ly/ksonthecoastofdreams - Tužka, PhotoShop" />
Jde to Dobré Wow!
Na Břehu Snů - Grafika - DevCageR
Na Břehu Snů - Grafika - DevCageR
Na Břehu Snů - Grafika - DevCageR
Na Břehu Snů - Grafika - DevCageR
Na Břehu Snů - Grafika - DevCageR
DevCageR

DevCageR

Michael Petrus
  • 10.4 bodů
  • 6 komentářů
  • 4 hodnocení
  • 1 hodnocení neregistrovanými
  • 01. května 2014, 16:20
  • 1597 zobrazení
  • 0 oblíbené

Na Břehu Snů

Grafika > Komix / Ilustrace / Ruční kresba

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

VELKÁ PROSBA FANOUŠKŮM KOMIKSU

Právě jsme, jako první čeští autoři, na crowdfundingové platformě KICKSTARTER spustili kampaň pro naší snovou fantasy grafickou novelu "Na Břehu Snů" (On the Coast of Dreams). Prosím, klikněte si na projekt níže, pusťte si video, přečtěte si o něm a pokud se Vám bude komiks líbit, podpořte nás. Hodně to pro nás znamená.

Pakliže nemůžete podpořit finančně, podpořte nás alespoň sdílením tohoto odkazu >> http://bit.ly/ksonthecoastofdreams na Vašem Facebooku, Twitteru, Google+, na Vašem blogu nebo webovce nebo zkrátka sdílejte tento příspěvek. Pomozte šíiřit náš projekt a dostat ho do podvědomí lidí, kteří komiksy chtěji podporovat a sami by si tento příběh rádi přečetli. Každá koruna, každé shlédnutí a každé sdílení pomůže.

Díky všem, kteří nás touto cestou podpoří!

Ještě jednou odkaz přímo na Kickstarter projekt >> http://bit.ly/ksonthecoastofdreams

Použitá techhnika, software

Tužka, PhotoShop
Pro přidání komentáře se přihlaste.
FERRIS
kvalita komentáře: 0 FERRIS 30. listopadu 2016, 16:05
3 +
Mesje
kvalita komentáře: 1 Mesje 05. května 2014, 23:40
3 -
DevCageR
kvalita komentáře: 0 DevCageR 03. května 2014, 15:51
Kumulus: Míra nepravděpodobnosti jakéhokoli vydání komiksu v zahraničí pro nonamy, jako jsme my, je hodně vysoká. U nás to není o nic lepší, vydavatelé tohoto typu komiksů to u nás dělají, protože to je jejich hobby. Komiksy tu vychází v malém nákladu a vydavatelé jsou rádi když se alespoň vydání po pár letech zaplatí a jsou na nule.

To, že není komiks dokončený je naprosto běžnou záležitostí komiksových projektů na Kickstarteru. Navíc většina projektů na Kickstarteru, i když mají třeba poloviční goal, jsou jen sešitovky o 22 stranách. Myslím, že to ještě není na grafickou novelu tak velký rozpočet. Zvlášť když si vezmeme, že Kickstarter a Amazon + daně + provize zprostředkovateli v US sežere téměř 40%. Nabízelo by se zeptat, tak proč Kickstarter? Záměr je, že na Kickstarteru bude mít větší dosah a větší zpětnou vazbu. Třeba to je rozhodnutí, které se nám vymstí, ale jednou jsme se tak už rozhodli.
Kumulus
kvalita komentáře: 0 Kumulus 03. května 2014, 13:46
DevCageR: To ti říkám za sebe. Z mého pohledu nechápu, proč nejdřív nedokončíte celý komix a pak se ho nesnažíte nabídnout. A proč ne třeba klasickou cestou. Proč nevolíte jinou cestu a proč zrovna 9000 dolarů, což v přepočtu mi vychází na úplně šílenou sumu 170 000. S jakym nákladem pak počítáš jako? Z "Why kickstarter" jsem se teda moc nedozvěděl.
Msj
kvalita komentáře: 1 Msj 03. května 2014, 12:45
1 -
DevCageR
kvalita komentáře: 0 DevCageR 03. května 2014, 12:11
Kumulus: Já si teď nejsem jistý díky čemu ten smysl uniká. Tím, že to není dílo hodné podpory nebo tím, že i ostatní projekty tohoto typu nemá smysl podporovat Kickstarterem?
Kumulus
kvalita komentáře: 1 Kumulus 02. května 2014, 18:39
Mě se to moc nepozdává a hlavně nevidím důvod, proč přispívat. Mladé umělce podporuju rád, ale tady mi ten smysl uniká.
zabicka
kvalita komentáře: 1 zabicka 02. května 2014, 15:15
3 krásny "Kašl kašl kašl" v kombinaci s angličtinou mne pobavil :)
HumanART
Body od neregistrovaných

Složka KOMIKS

... no, komiks, no...