Jde to Dobré Wow!
PF - Grafika - matt
PF - Grafika - matt
PF - Grafika - matt
PF - Grafika - matt
PF - Grafika - matt
matt

matt

matěj p.
  • 12.4 bodů
  • 16 komentářů
  • 5 hodnocení
  • 1 hodnocení neregistrovanými
  • 02. prosince 2011, 13:51
  • 3499 zobrazení
  • 0 oblíbené

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

PFko pro klienta, poslední obrázek je z předchozích verzí.
Vyráběl jsem komplet, i se zvukem.

Odkaz ZDE

Použitá techhnika, software

Adobe CS5
Pro přidání komentáře se přihlaste.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 13. října 2012, 23:47
1 -
betasoft
kvalita komentáře: 0 betasoft 23. prosince 2011, 13:19
3 -
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 05. prosince 2011, 21:19
matt: chápu
matt
kvalita komentáře: 0 matt 05. prosince 2011, 21:07
malinovka: jak jsem psal dole mikimu: bylo v plánu udělat to jako arkádu, hratelnou a s nějakým smyslem. Nápad byl zamítnut a představena nová idea toho, že lidi budou jenom klikat a panáček se hejbat, v podstatě je výsledek ten, že si adresáti přehrajou 4 krátký videa. To, jak to komu připadá ideově a psychologicky, je mi tudíž jedno - ne z toho důvodu, že mě něčí názor nezajímá, ale ve vztahu k tomu, jak je to relevantní k mojí úloze, tj. grafice, animaci a zvuku. Ano, nenapsal jsem to dost jasně.
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 05. prosince 2011, 20:41
Jsem rád, že tohle PanTejmar (PanTejmar: ) protože já jsem si to v pátek několikrát pouštěl a došel jsem ke stejnému názoru, a to, že tohle péefko dělá (ideově a psychologicky) z potencionálního klienta úplného idiota, který si zákonitě musí nechat poradit. Nic jsem nenapsal, protože jsem nechtěl být zase za hnidopicha. Tak jsem rád, že to napsal on. ;)
Technicky se mi to ale v podstatě líbí.
matt
kvalita komentáře: 0 matt 05. prosince 2011, 20:14
PanTejmar: P.P.S.: Nauč se, kurva, česky!!! (To když už jsme u těch nemístnejch, nactiutrhačnejch komentářů, hm?)
matt
kvalita komentáře: 0 matt 05. prosince 2011, 20:12
PanTejmar: Co to meleš za nesmysly? Já přeci nejsem žádnej manažer, ani copywriter, ani kreativec, abych byl odpovědnej za reklamní sdělení - jsem grafik a pracuju ve firmě, jejímž je zadavatel klientem. Proč mi tu, do háje, podsouváš, co jsem neudělal a co jsem zanedbal, když o tom nevíš zhola nic? Já jsem svoji verzi vymyšlenou měl, přes asi deset emailů s úpravama jsme se dopracovali k tomuhle, ale to ti (a komukoliv, komu jsem to nabídl k hodnocení) může bejt putna, protože já to tu neprezentuju jako nápad, ale jako grafický (a technický) zpracování a pravděpodobně tě musí něco, o čem nevím, na mý osobě nebo prezentaci neuvěřitelně iritovat, jinak bys nezaujal takovej od začátku apriorně předpojatej postoj. Nechápu tu tvoji pološílenou zarputilost, se kterou mi podsouváš - no, lépe řečeno přímo cpeš - nějaký moje domnělý úmysly. Jen tak namátkou: "to co děláš není uměním, ale dokonce ani designem, ale čistým developerstvím, bez ohledu na kvalitu, či účel" - Tak zaprvé - kde jsem tvrdil, že to nějaký umění JE? A kdes, prosím tě, přišel na to, že nejsem výtvarník na úrovni, protože jsem to s klientem nekonzultoval? (sic!) Samozřejmě, že jsem to s ním konzultoval a mnohokrát, samozřejmě ne osobně - přes vedení firmy, ve který pracuju. Navíc kec o tom, že to může bejt důležitý pro moji peněženku bych uvedl na pravou míru - plat mám měsíční, takže mojí peněžence je to u prdele. Nevím, jestli já jsem naIvní, že si myslím, že nějaká společnost posílá klientům PFka bez upozornění na to, čím že se to přesně zabývají. Holt, některý společnosti už nemaj potřebu připomínat, co že to dělaj', zvlášť když jsou jedna z největších poradenskejch firem na světě.
Ještě bych se pozastavil u toho, že je to "plitký" (sic) design, který je navíc včerejší, ničím nový, "nezajímaví" (sic). A to jako proč? Je to asi tak, jako bys v argumentaci použil, že je to prostě hnusný a nelíbí se ti to. Ale chápu, líbit se ti to nemusí a bylo by to asi tak jediný, co bych akceptoval, nebejt tý hromady nesmyslů kolem.

P.S.: Ne, z tebe, ba ani z kohokoliv jinýho, opravdu strach nemám. Byl jsem o víkendu mimo ČR, ale to ti, opět, může bejt celkem jedno.
Michal-Tejmar
kvalita komentáře: -2 Michal-Tejmar 05. prosince 2011, 19:07
matt: Vidím že si nic nepochopil, tudíš ti logicky musí koment připadat zbytečný. Omlouvám se, že jsem přehlídl poznámku o posledním obrázku o předchozích verzích. Argumetn:"klient si to takhle vymyslel a zaplatil" je uplně na h... a ty to musíš vědět. To může bejt důležitý pro tvoje ego a peněženku. Pokud máš řešit zakázku jejíž "scénař" nevymýšlí "profesionál" ale klient, tak si mu měl ukázat zajímavější možnosti a upozornit ho na chyby a nesmysly, které jeho vize bezesporu měla. I když jak čtu tvůj žlučovitý styl argumentace, možná dobře žes to tak neučinil. Každý z nás samozřejmě opčas udělá něco čistě pro peníze, nebo se přizpůsobí, tam kde si klient nenechá poradit, nebo tam, kde navazujeme na již používaný styl, bez ohledu na jeho kvalitu. Tyhle věci sem ale podle mně nepatří. "Udělal jsem logo na kterým je letadlo, přesto, že se klient zabývá potápěním, ale on to tak chtěl." To je přesně stejný typ obhajoby o jakou se tady snažíš. Co se na tom má hodnotit pokud to nejde hodnotit jako celek? Ty blposti, na které jsem tě chtěl upozornit naprosto znemožňují hodnotit nějaký design, nebo animaci. Pokud dostaneš zadání a prostě ho splníš, bez ohledu na to že je uplně zcestné, mohl by si vymyslet lepší, ale nebudeš ztrácet čas tím, že by si to s klientem konzultoval, tak prostě neseš výtvarník na úrovni. Tímto způsobem ještě žádný kvalitní dílo nezvniklo, a pokud vzniklo tak jen v tom případě kdy je klient zdatný návrhář sám. Což z 99% není. Nechápu jak můžeš oponovat tím že to není reklama ale PFko. U toho bodu kdy, spochybňuješ potřebnost vědět čím se klient zajímá, máš pravdu (dejme tomu). U bodu kdy spochybňuješ svou nevládnutou psychologii reklamy si lžeš do kapsy. Je to sice pfko, ale svým příběhem má ukázat (pokud jsem to pochopil) že bez rad "KPMG" se neobejdeš. A to je přece jasnej prvek reklamy. Nebo jsi skutečně tak najivní že si myslíš, že nějaká společnost posílá svým klientům blahopřání, bez potřeby na sebe upozornit, potažmo se připomenout, což je perspektivní pro další zisk? Pokud odečteš všechny chyby nápadu, příběhu a neodpustím si psychologi díla (když už tedy né reklamy) zbyde ti něco jako plitký design. který je navíc včerejší. Ničim nový, nezjímaví. Jasně že prvoplánově líbivý (což je dobře) ale už tak strašně okoukaný.

PS: těžko můžu rovněž přehlédnout fakt, že si se svou reakcí, počkal, až bude dílo mimo aktuální výběr. Nemohu si to vysvětlit jinak, než že si měl strach, že by se k mé argumantaci někdo přidal. Pokud to tak je si u mě ubožák. To co děláš není uměním, ale dokonce ani designem, ale čistým developerstvím, bez ohledu na kvalitu, či účel. Nemůže se ubránit pocitu že ze stejného důvodu sem ty díla vkládáš, abys získal bodíky. budiš ti přáno. Co se týče plýtvání času, upozorňuji tě že pokud se chystš psát další reakci na tento komentář, nebudu na něj již reagovat.Takže se jistě schodnem že na něm svůj drahocený čas již plýtvat nemusíš.
matt
kvalita komentáře: 0 matt 05. prosince 2011, 16:22
PanTejmar: Nevím, co je na tom, co jsem napsal, tak nesrozumitelnýho. Tohle NENÍ reklama - je to PF, který dostanou partneři klienta. Na správnou cestu se dá samozřejmě trefit hned od začátku (nebo máš parkinsona). Psychologii reklamy mi sem vůbec nepleť, to není moje starost, notabene když to, opakuji, NENÍ reklama (tudíž z toho ani nemusí být zřejmý, čím se společnost zabývá, protože její partneři by to dost pravděpodobně měli vědět sami). To, jestli to je arkáda nebo není arkáda, proč leze 3x do stejnýho tunelu a tak dále vůbec není v mojí kompetenci. Neprezentuju to tu jako svoji volnou tvorbu, je to zakázka - klient si to takhle vymyslel a zaplatil. Jak píšu, já bych to udělal jinak. Ad chaloupka: "...poslední obrázek je z předchozích verzí.". Čím je to krok zpátky, jsem z tvýho komentáře, kterej je pro mě naprosto zbytečnej a nekonstruktivní, nepochopil. Možná by stačilo číst, co jsem k tomu napsal a mohl sis ušetřit 10 minut svýho života. Máš-li něco k technickýmu zpracování a výtvarný stránce (za což jsem pro změnu zodpovědnej zas já), tak sem s tím.
TT.
kvalita komentáře: 0 TT. 05. prosince 2011, 13:54
Je to tím, že fakt nemám rád ty lidi co mi furt volaj a chcou s něčím radit, ale nevim jak to skončilo. Jako dementek sem pořád lezl do toho druhýho vchodu kterej je výš a to ve všech případech.
Michal-Tejmar
kvalita komentáře: -2 Michal-Tejmar 03. prosince 2011, 09:50
Nevím jestli je posláním reklamy dělat ze zákazníka blbce, zkusím to po svém, cesta číslo 1, ok tudy to nejde, cesta číslo 2, proč sakra zase leze do stejného tunelu jako prvně? cesta číslo 3, proč zase leze do stejného tunelu jako (marně) dvakrát před tím? nechám si poradit... A hle, on je tu ještě jeden tunel... no tý jo. Sice jsem ho od začátku chtěl zkusit, ale nešlo to. Chci tím říct že od takovéhle formy poradenství bych čekal že mi ukáže cestu o které jsem neměl tušení, ne že mi zakáže jít cestou která se mi od začátku zamlouvala a pak mi jí samo předloží jako veliký objev. Po stránce psychologie reklamy to tak, myslím si, dost selhává. Krom toho také jsem od začátku mačkal marně na šipky, pokud to evokuje skákačku a není to skákačka, myslím že je to špatně. Kde je ten domeček co je v ukázkách? nakonec nebyl schválen, nebo mám něco špatně, Čím se vlastně zabývá KPMG. Možná by to z toho mohlo být trochu víc patrné, ale dejme tomu, přeci jenom je to pfko, tak to snad takhle stačí. Co se týče samotného provedení, je to něco co asi většinu lidí nenadchne a neurazí, nevím jestli to stačí, ale dejme tomu. Nemyslím si že by bylo při tvorbě propagace nutné sledovat aktuální trendy a opičit se po nich, ale tohle mi zas příjde trochu krokem zpět.
slakinglizard
kvalita komentáře: 0 slakinglizard 02. prosince 2011, 18:25
3 milé
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 02. prosince 2011, 14:18
matt: okej, něco na tom bude :)...škoda škoda :)
matt
kvalita komentáře: 0 matt 02. prosince 2011, 14:16
mikimaus: jo, byl to původní nápad, že to bude arkáda, jim se to ale nelíbilo - prej by to bylo moc složitý a nikdo by to nehrál. :)
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 02. prosince 2011, 14:15
matt: jj koukal...ale nejdriv jsem fakt myslel, ze se muzu pohybovat pomoci sipek :)...
matt
kvalita komentáře: 0 matt 02. prosince 2011, 14:08
mikimaus: ne, to ne - je to mailová flash pohlednice - koukals na video? :)
Tyet
kvalita komentáře: 0 Tyet 02. prosince 2011, 14:05
3 to je fajn
mikimaus
kvalita komentáře: 1 mikimaus 02. prosince 2011, 13:59
2 hezký ale myslel jsem že to bude nějaká skákačka
HumanART
Body od neregistrovaných

Složka Animation

(výběr animací za poslední dobu)