Jde to Dobré Wow!
Haradská těžká pěchota - Grafika - Merlkir
Merlkir

Merlkir

Jan Pospíšil
  • 3.3 bodů
  • 21 komentářů
  • 1 hodnocení
  • 1 hodnocení neregistrovanými
  • 22. září 2008, 00:07
  • 5602 zobrazení
  • 0 oblíbené

Haradská těžká pěchota

Grafika > ConceptArt / Ilustrace / Bytosti

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Další starý concept art pro Last Days.

Použitá techhnika, software

na počítači kolorovaná tužka.
Pro přidání komentáře se přihlaste.
Merlkir
kvalita komentáře: 0 Merlkir 25. září 2008, 14:00
:D :D tak teď tě nemám rád tuplem! :D boha..šunku prej...
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. září 2008, 13:14
Merlkir: takovou sunku uz davno nemam/jesli myslis to co mam na cgtalku ve fotkach
Merlkir
kvalita komentáře: 0 Merlkir 25. září 2008, 13:12
Denisa: tu jsem už kdysi viděl myslím. :) pěkná. Obdivuju hlavně render, koukal jsem co máš za workstation :D řekněme, že bych takový počítač taky uživil :)
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. září 2008, 13:07
Merlkir: i kdyz muj nejmilejsi design charakteru je tahle
http://cgsociety.cz/data//prd800.jpg
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. září 2008, 13:06
Merlkir: tak aspon vidis ze oba delame podobnou praci:jo:
Merlkir
kvalita komentáře: 0 Merlkir 25. září 2008, 13:04
Denisa: koukal jsem na ten cgsociety thread a ta drenai je teda ultrozní :) skvělé 3D.
Merlkir
kvalita komentáře: 0 Merlkir 25. září 2008, 12:59
jo, pro ženu v klidu. Hlavní výhoda je, že má tak dlouhou rukojeť, oběma rukama se dá použít dobrá páka a díky zakřivení to má dobré sekací vlastnosti.
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. září 2008, 12:56
Merlkir: tak muj mec je reseny pro WOW drenai jako vylozene zensky a lehky
Merlkir
kvalita komentáře: 0 Merlkir 25. září 2008, 12:52
Denisa: inspirace elfí naginatou z LOTRa ? :) moc pěkně to vypadá. Jako tolkienistický purista ty zbraně sice odsuzuju, protože podle knížního lore moc elfí nejsou. Ale jako design jsou výborné a do filmu se skvěle hodí :) V DVD bonusech je moc vtipná pasáž, kdy John Howe a ee...(na jméno si nevzpomenu) borec co je navrhl, řeší, jak k tomu designu došli, proč jim přijde elfí atd. A stunt pomocnice ukazující, jak by se používaly...no mňam :)
Merlkir
kvalita komentáře: 0 Merlkir 25. září 2008, 12:49
Denisa: myslím funkčnost designu. Moje zbraně mají reálné proporce, vím jaký tvar by mohl sloužit k jakému stylu boje a co je reálné se zbraněmi provádět. To samé zbroje, vím jak se v čem dá hýbat, jak se co připínalo, jaké materiály se používaly. Na jednu stranu to může být omezující, protože všechno automaticky srovnávám s tím co vím o reálném vybavení. Na druhou stranu mám z čeho čerpat inspiraci a může mě hřát, že vím, že by to fungovalo. Typický fantasy válečník sice možná lidem připadá cool, ale typický fantasy meč by neuzvedl. I kdyby byl supersilný, nezvedl by ruku, protože by si bodcem na nárameníku probodl krk. Nebo má tak obří nárameníky, že by si zlomil vaz. Pokud jsou to magické nárameníky, tak...no. Snad je vidět, kam tím mířím.
dobrý příklad je třeba tohle (random google search)
http://www.codedark.com/modx/assets/galleries/17/warrior1.jpg

zbroj strašná míchanice, nedořešené klouby, ohyby, upínání. Meč...dodnes jsem nepochopil, co vede designery k tomu, že každému válečníkovi narvou do ruky obouruční meč a dají mu k tomu štít (tady ho naštěstí nemá.). Jinak tenhle meč splňuje dvě ze tří hlavních chyb u většiny fantasy mečů. Čepel je zúžená u příčky, což je hovadina jak mraky, v tom místě bývají čepele naopak nejširší, aby nepraskaly. Příčka je z ostnů a nepraktická, i když jsem viděl i hodně horší. No a třetí strašnost to nemá, protože hlavice meče je relativně velká, což je správné a funkční. na druhou stranu designer obětoval žlábek na čepeli na úkor cool rytin. (meč by byl těžký jako prase.). Ano, je to asi magický meč. Chápu. I tak je hnusný a nepraktický.

Zajímavý příklad je třeba Warhammer, kde je sice spousta věcí nehorázně naddimenzovaných, ale zas to malujou tak dobře, že to vypadá uvěřitelně. A i tak je tam vidět spousta inspirace z reality, což chválím. :)

Je to takový můj přístup no, většině lidí se tím asi nezavděčím, ale co už..
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. září 2008, 12:40
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. září 2008, 12:31
Merlkir: jen dotaz? co by na savli a meci ktere jsou nabrousene nemelo fungovat?:jo:
Merlkir
kvalita komentáře: 0 Merlkir 25. září 2008, 12:27
budu samolibá svině, ale ne. moje zbroje a zbraně by reálně fungovaly, s tím se obtěžuje málokdo.
LBs
kvalita komentáře: 0 LBs 25. září 2008, 12:11
Merlkir: mno to co tu dáváš tuctové není? !D
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 24. září 2008, 09:39
Merlkir: jako jo no...ale je to nuda:)
Merlkir
kvalita komentáře: 0 Merlkir 24. září 2008, 09:18
upřímně, to co jsi linkoval je naprosto tuctový concept art. Nudná fantasy blbost. U konceptu zbroje kde vyloženě záleží JEN na té zbroji a výstroji je naprosto zbytečné kreslit nějakou akci, spešl úhly a jiné kraviny. Protože to není potřeba. Podle toho mého je modelář schopný namodelovat a texturář schopný natexturovat. To je podsatné. Nikde netvrdím, že je to umění, nebo že to chce býti obrazem. Je to artwork, který má čistě účelovou funkci sloužit dalším lidem.
LBs
kvalita komentáře: 0 LBs 23. září 2008, 13:55
mno fajn ale takovéto věci mi hodně vadí.. vadí mi že s tím nepracuješ jako s obrazem... a přitom to asi zvládneš... a pak to příde jako kdybys valil pořád to stejné... mě to dobré nepříde.... dal bych tomu tak 4 bo když to je v 2D galerii...tak čekám aspoň náznaky obrazů..
podiv se tu na ty skicy...tohle mi příde dobrý concept art... ať se podíváš na každou kresbu...
http://OKMER.cgsociety.org/gallery/630064/
lazybastard
kvalita komentáře: 0 lazybastard 22. září 2008, 10:44
Merlkir: dik. tak to dělám taky
Merlkir
kvalita komentáře: 0 Merlkir 22. září 2008, 10:42
to lazybastard@: tužku si dám většinou do vrstvy nastavené na Multiply, tedy že bílá je průhledná a do další vrstvy pod to koloruju.
lazybastard
kvalita komentáře: 0 lazybastard 22. září 2008, 01:01
3 jo to je taky moc fajn. Hele nejsem tak s tabletem a vůbec ohledně téhle problematiky sečtělej.Tak se chci zeptat,ty nejdřív uděláš kresbu a pak to v dalších vrstvách vybarvuješ?
HumanART
Body od neregistrovaných