Jde to Dobré Wow!
Vaše svoboda je pod neustálým dohle - Grafika - pietr
pietr

pietr

Petr Vetečník
  • 4 bodů
  • 47 komentářů
  • 3 hodnocení
  • 29. března 2007, 19:31
  • 2824 zobrazení
  • 0 oblíbené

Vaše svoboda je pod neustálým dohle

Grafika > Volné téma

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Inspirováno jednou šablonou z jedné trolejbusové zastávky.

Použitá techhnika, software

Photoshop,Illustrator
Pro přidání komentáře se přihlaste.
janher
kvalita komentáře: 0 janher 11. února 2021, 19:41
1 Bohužel toto téma je již tak aktuální, že mnohé zpochybňování zde v reakcích nás dovede do té smutné budoucnosti, kterou bychom nechtěli. Vše dobré se dá lehce zneužít. Zneužít v něčí prospěch. Největším nebezpečím je zůstat lhostejným a nebo nechat se zatlačit těmi - no nemám to rád, ale ...sluníčkáři
Mesje
kvalita komentáře: 0 Mesje 18. ledna 2015, 16:27
2 -
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 14. září 2007, 14:18
fkho
kvalita komentáře: 0 fkho 05. května 2007, 20:39
spracovanie o nicom (okomentovane uz bolo komplet) ale uplne suhlasim s nametom... mam sa ako citit bezpecnejsie? niekto tu pisal ze pokial som nic neurobil nemam sa coho bat... ja si zijem podla vlastnych zakonov a vlastnej moralky tak ako je to len mozne (samozrejme nie pod kamerami, o tom to je) a vynutene dodrziavanie zakonov, s ktorymi suhlasia len zmanipulovani puritani a pokrytecki podplateni hajzli co ich vymysleli, mi pride naozaj dost dolezita vec na to aby sme to vsetci nechali tak v style: "ved oni nas chcu chranit"... hovno hovno zlata rybka, ked ta niekto naplni olovom tak ta kamera ti obrovsky pomoze, mozes si to pustat na pohrebe... a ked si clovek odpali brko (a to uz nech mi niekto vysvetli co je na tom zle okrem toho ze pani vo vlade neprisli ganji na chut), hned aby cakal chlpatych za sebou. mozno mas trosku divne teorie a ozaj trosku paranoidne ale toto je konkretna realna vec na ktoru si treba dat pozor :grr:
Mr.Ch.
kvalita komentáře: 0 Mr.Ch. 09. dubna 2007, 15:09
pietr (09.04.07 14:38): hmmm... tak teda sorry no:sry:
pietr
kvalita komentáře: 0 pietr 09. dubna 2007, 14:38
Mr.Ch. (08.04.07 20:22): napsals- ty vlastne zadny duvody nemas... ty proste znis jako naprosto vymytej jedinec bez jakyhokoliv vlastniho usudku

1.důvod-Ztráta soukromí.Toto je imho to nejzákladnější právo,které jako lidi máme.Pod kamerama si v soukromí asi moc připadat nebudeme.I v ústavě je psáno,že každý jedinec má právo na soukromí a já s tím sohlasím.
2.důvod-Ztráta svobody.Větší kontrola=menší svoboda.

Toto jsou hlavní 2 důvody proč nesouhlasím,čímž ti zároveň vyvracím,že nemám důvody a ani nevím jak si na to přišel.Dále pak nevím jak můžeš vědět co čtu a co sleduju a že to co čtu a sleduju tvoří vymytí jedinci.Domýšlet jaký kdo je není namístě,taky proto,že mu tím vytváříš ať už dobrou nebo špatnou pověst,ale ne pravdu.:hua: A mrzí mě,že mě máš za vymytého mozka aniž bys mě znal.:thk:

Dále by mě pak zajímalo jaké důvody máš teda ty, jestli to není tajné.dík
Mr.Ch.
kvalita komentáře: 0 Mr.Ch. 08. dubna 2007, 20:22
pietr (08.04.07 20:14): ok... kdyz ne posedlost tak teda zaujatost a paranoia... jinac... ja osobne s kamerovym systemem nesouhlasim, stejne jako ty, ale z jinych duvodu nez ty... ty vlastne zadny duvody nemas... ty proste znis jako naprosto vymytej jedinec bez jakyhokoliv vlastniho usudku a jenom opakujes fraze vycteny z dost pochybnych zdroju, napsanych stejne tak paranoidnima a vymytyma jedincama jko ses ty...
tvoje apokalipticky varovani je naprosto trapny a kazdej aspon trochu inteligentni clovek vi ze tenhle svet se takjakotak riti do sebezahuby... amen:smk:
pietr
kvalita komentáře: 0 pietr 08. dubna 2007, 20:14
Mr.Ch. (08.04.07 14:11): Nevím co máš na mysli tou posedlostí.Já jenom ztvárňuji co vidím kolem sebe a s čím třeba nesouhlasím,ale proč hned posedlost.A navíc mám fantasii a dokážu si představit možnosti využití(zneužití).Jo a nechcu mít nad sebou policajta,který takto na všechno dohlíží-kontroluje-ovládá.:hua:
No a možná bys měl i právě ty otevřít svou mysl a připustit,že je možné tyto technologie využít taky jiným způsobem než ti prezentují...bezpečnost,snížení kriminality atd.Prezentovat se bude vždycky v tom dobrém světle.Ale každá mince má dvě strany,že jo?No a tu druhou ti málokdo vzpomene...zvýšení kontroly=ztráta svobody...taky možnost.:thk:
Mr.Ch.
kvalita komentáře: 0 Mr.Ch. 08. dubna 2007, 14:11
pietr (30.03.07 08:19): hmmm... myslim ze bys mel min cist a min cumet na Discovery... ze vseho nejvic by ses mel zamyslet nad tim proc ses natolik posedlej tim cim ses posedlej...:ufo:
jamajkan
kvalita komentáře: 0 jamajkan 08. dubna 2007, 13:58
důvěřuj, ale prověřuj... jsem pro neustálý dohled .))
domca
kvalita komentáře: 0 domca 05. dubna 2007, 15:18
a háre háré.. ..:che:
Imzadi
kvalita komentáře: 0 Imzadi 31. března 2007, 14:39
napad peknej...zpracovani taky docela ujde, i kdyz je takove dost jednoduche a ne uplne domyslene (souhlas se svobodou...proc je za ni vykricnick, kdyz vera jeste pokracuje?)
inv
kvalita komentáře: 0 inv 30. března 2007, 17:50
-háre háre, háre kršna, háre háre, háre rama,háre háre-
pietr
kvalita komentáře: 0 pietr 30. března 2007, 08:19
K obrázku:Ano obrázkem chci podnítit hnutí mysli a následné uvědomění.Asi sem to nezpracoval nejlépe jak už sem taky pochopil, ale za myšlenkou si stojím.Nápis je schválně přehnaný, protože jinak by neoslovil.Je to varování, že toto může skutečně nastat.Nyní jsou tyto systémy opravdu teprv ve vývoji a ještě jich není tolik. Teďkonc sme relativně z ještě velké míry svobodní, tak si toho važme.:mrk:

Sendi napsal "lehounkej stihoman".Prosím Vás není záměrem stihovat,ale podnítit uvědomění si skutečnosti.Když sem to sem dával, tak sem tušil, že se to líbit nebude, bo mě se ta myšlenka taky nelíbí.Ale zároveň nejsu pštros abych strkal hlavu do země a dělal, že nic nevidím a že to co se děje se mě netýká.A taky nemusím být jasnovidec abych viděl co se děje.Je to též hra času.:w8:

Pro Vás kterým není jedno co se děje:možnost svobodného vyjádření nesouhlasu prostřednictvím "PETICE PROTI ČIPOVÉ TOTALITĚ"
http://www.vesmirnilide.cz/petice_cipy.htm:tam:

odkazy pro Vás::tam:
http://www.andele-svetla.cz
http://www.vesmirni-lide.cz/
pietr
kvalita komentáře: 0 pietr 30. března 2007, 07:41
ilikemybike (29.03.07 23:03): Tvůj koment má pro mě nulovou hodnotu.To,že umí zrcadlit každý přece s obrázkem nijak nesouvisí.:aha:

Podívej se někdy do zrcadla a chvilku si u něho postůj.Někdy to není od věci a myslím to vážně.Pomáhá to sebeuvědomění.Podívej se na sebe z pohledu toho druhého ze zrcadla.:aha:
Coyote
kvalita komentáře: 0 Coyote 30. března 2007, 00:23
Stejne me ty Asharovi deti pridou jako banda hipiku..
Coyote
kvalita komentáře: 0 Coyote 30. března 2007, 00:15
Imho .. To co chces vyjadrit, timhle zpracovanim nevyjadris. BTW mam zkusenosti s par knizkama tohohle nametu a muzu rict ze ony samy sou dost manipulativni.. Cili kdyz nekdo chce svodobu at si koupi ostrov v tichomori, pestuje si obili, chova dobytek a zije v chatrci co si postavil z bambusu a nedej boze ! At se dostane do spolecnosti, protoze spolecnost zije z toho ze dokaze manipulovat.
Mr.D
kvalita komentáře: 0 Mr.D 29. března 2007, 21:58
ten Tex Marrs ja nejaky strasny paranoik:ufo:
CRAZY-Ivan
kvalita komentáře: 0 CRAZY-Ivan 29. března 2007, 20:44
Njn, všichni umřeme, ale předtím nám vezmou svobodu... Jak řikám, až půjde do tuhého, tak se Aštarem nechám převibrovat jinam, když je tak plný lásky.
Ryz
kvalita komentáře: 0 Ryz 29. března 2007, 20:41
to je pravda :thk:
pietr
kvalita komentáře: 0 pietr 29. března 2007, 20:37
CRAZY-Ivan (29.03.07 20:30): Kdyby mi někdo před 15 rokama řekl co bude teď,tak bych mu též řekl,že je to sci-fi.Za 15 let prošlo lidstvo obrovským technologickým vývojem,to vidí myslím každý.Knížky jsou nadčasové a nevím jestli si je četl,ale jestli ne tak bych prozatím neodsuzoval.:smk:
pietr
kvalita komentáře: 0 pietr 29. března 2007, 20:30
katchka (29.03.07 20:08): aha
acidophill
kvalita komentáře: 0 acidophill 29. března 2007, 20:30
wo co go ? :-D
CRAZY-Ivan
kvalita komentáře: 0 CRAZY-Ivan 29. března 2007, 20:30
pietr (29.03.07 20:25):
To jsou všechno sci-fi knížky, co Aštar (slává mu vole úklon) Benda přemastil a převzal jako dogma.
pietr
kvalita komentáře: 0 pietr 29. března 2007, 20:25
tuc0 (29.03.07 20:07):
jo souhlas asi to není nej k vyjádření té myšlenky, ale co už.:kuk:
CRAZY-Ivan (29.03.07 20:09):
proč hned tak zostra.
Já to vidím tak, že na svou duchovní vyspělost(nevyspělost) mají lidi až moc předimenzované technologie.Ono totiž sama technologie není zlá ani dobrá,ale neutrální.
Záleží jací sou lidi.Pro jaký účel ji použijí(zneužijí).
Stejně jako ve filmu Císařův pekař-Pekařův císař.Tam byl nějaký golem(hmota-technologie).Samotný golem nebyl špatný ani dobrý.Ono záleželo,kdo ho oživil.Když ho oživil maršál tak golem ničil,protože samotný maršál byl té povahy-řekl goleme nič.Ale když ho oživil Matěj tak se golem použil pro dobrou věc-pekl chleba.

Pro ty kohho tato myšlenka trochu zajímá-knihy se souvstažícími info níže.
PROJEKT L.U.C.I.D od Texe Marrse
http://www.vesmirnilide.cz/knihy/lucid/index3.htm

INTERNET Šelma z Apokalypsy? od Franka Sunna
http://www.vesmirnilide.cz/knihy/internet/internet.htm
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 29. března 2007, 20:11
nene jasně... on to má úplně špatně... to byla jen malá informace kterou možná za rok budeš potřebovat :smk:
CRAZY-Ivan
kvalita komentáře: 0 CRAZY-Ivan 29. března 2007, 20:11
A vůbec, až bude nejhůř, tak otevřu srdeční čakru a nechám se převibrovat Aštarem jinam. :jo:
CRAZY-Ivan
kvalita komentáře: 0 CRAZY-Ivan 29. března 2007, 20:10
To raději, ať tam nedává žádnou, než tohleto.
CRAZY-Ivan
kvalita komentáře: 0 CRAZY-Ivan 29. března 2007, 20:10
tuc0 (29.03.07 20:07):
A vypadá tohle jako tenká mezera? :)
CRAZY-Ivan
kvalita komentáře: 0 CRAZY-Ivan 29. března 2007, 20:09
Ťuťu, ňuňu... to ví ale každej, žádná novinka, že už se dělají programy na rozpoznávání, ale když jsem nic neprovedl, tak se nemusím obávat. :)

Leda, že by mě chtěl systém zničit... ale to je pak jedno jestli se schovávám nebo lezu na ulici, protože kdybych se schovával, tak už svůj život nežiju, ale dělám to, co chtějí oni.

Vůbec bavíme se o blbostech, názor lidí změníš těžko (pokud nejsou podprůměrní a ty s nima neumíš komunikovat) a grafika jako taková je velice slabá.
katchka
kvalita komentáře: 0 katchka 29. března 2007, 20:08
pietr (29.03.07 20:07):
nehodnotila jsem co tam je, ale jakym je stylem...jestli na tom jsou kamery je mi nekde, kdyz se na to neda ani divat...
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 29. března 2007, 20:07
myslím že ta myšlenka se měla zpracovat ÚPLNĚ jinak, aby to vzbudilo pocity který chceš...
jinak pro CRAZY-Ivana (29.03.07 19:36): před vykřičníkem (a otazníkem, středníkem, dvojtečkou atd.) se sází tenká mezera :)
pietr
kvalita komentáře: 0 pietr 29. března 2007, 20:07
katchka (29.03.07 19:48): Za komunismu lidi nedisponovali takovými technologiemi,takže by to nemělo vůbec žádný význam.
Travolta (29.03.07 19:43):Bezpečnost je imho záminka.Když jsou věci a lidi pod kontrolou tak jsou lépe ovladatelní.
SendiX (29.03.07 19:43):
Když to bereš takhle..:thk:

Aktuálně jsou kamerové systémy ještě v plenkách oproti blízké budoucnosti.Kamery budou mít též vyhodnocovací schopnosti.Budou(imho) napojené na internet.Do toho všeho čipové technologie....Není myslím těžké si domyslet jaké to může nést následky.

CRAZY-Ivan
kvalita komentáře: 0 CRAZY-Ivan 29. března 2007, 19:54
Jo, chci bezpečné ulice a když už se něco stane, ať je to pěkně natočené. Díky bohu za ně. :))
Kdo si chce chodit temnými uličkami bez kamer... prosím. :)
yVANs
kvalita komentáře: 0 yVANs 29. března 2007, 19:49
me z toho taky prijde spis jako by to bylo fajn ze jsme pod dohledem. Jako letacek od PCR jak se o nas hezky staraji. Zda se me spis jako podstatny omezeni, pristoupit na tuhle myslenku. Celou svou tvorbu obetovat te ideologii. Nejakou schizu to ve me nevzbudilo. Graficky me to taky nejak zvlast nezaujalo...je to skoro osove soumerny, coz me vzdycky prijde dost bez napadu. Kdybys nebyl tak svazanej a mohl opravdu volne tvorit, zrejme bys nedelal tak nudne a kostnate...dovednosti mas si myslim dostacujici.
...muj nazor
katchka
kvalita komentáře: 0 katchka 29. března 2007, 19:48
mozna tak za doby komunismu by to melo ohlas... :che: :che: :che:
pietr
kvalita komentáře: 0 pietr 29. března 2007, 19:47
CRAZY-Ivan (29.03.07 19:36): no,v typografii se moc nevyznám, pravda - asi musím o ní něco holt nastudovat.
Nemyslím, že je to propaganda,spíš poukázání na skutečnost,kterou si lidi svýma volbama tvoří.:hua:
Mr.Ch.
kvalita komentáře: 0 Mr.Ch. 29. března 2007, 19:44
pietr (29.03.07 19:42): ty ses desny maslo... muzes me prosimte jinymy slovy vysvetlit co si predstavujes pod pojmem "varovný charakter pro uvědomění si reality kterou si tvoříme"? dik
Ryz
kvalita komentáře: 0 Ryz 29. března 2007, 19:43
Je.. a co? Většinou pro tvoji vlastní bezpečnost, nebo bezpečnost jiných. Neřikám že je to vždy v pořádku ale nepřeháněl bych to :bueh:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 29. března 2007, 19:43
reality?...hm...spíš lehounkej stihoman...
pietr
kvalita komentáře: 0 pietr 29. března 2007, 19:42
Mr. D (29.03.07 19:35): njn, ty texturky sem si mohl možná odpustit.Jinak má to mít spíš varovný charakter pro uvědomění si reality kterou si tvoříme.:thk: ,za koment dík:mrk:
Mr.Ch.
kvalita komentáře: 0 Mr.Ch. 29. března 2007, 19:38
CRAZY-Ivan (29.03.07 19:36): pod sukat voe!:grr: :love:
Mr.Ch.
kvalita komentáře: 0 Mr.Ch. 29. března 2007, 19:37
CRAZY-Ivan (29.03.07 19:36): :che:
CRAZY-Ivan
kvalita komentáře: 0 CRAZY-Ivan 29. března 2007, 19:36
Ale co typografie? :O)
Proč je mezi vykřičníkem a "svoboda" mezera?

Jinak je to taková jednoúčelová, nezajímavá a nechytrá propaganda... Navíc nezajímavě zpracovaná.
Mr.D
kvalita komentáře: 0 Mr.D 29. března 2007, 19:36
Mr.Ch. (29.03.07 19:33): :che:
...obcas ma to tiez napadne...ale co, kazdy je nejaky:kuk:
Mr.D
kvalita komentáře: 0 Mr.D 29. března 2007, 19:35
1 technicky to zle nie je (napriek tym pruhom a obrazovkam na okrajoch)...vypada to ako nejaka lacnejsia reklama na kamery. a ten texturovy brush, hh.
k tomu nametu to nesedi:ani:
Mr.Ch.
kvalita komentáře: 0 Mr.Ch. 29. března 2007, 19:33
ty ses ale divnej:ufo: