Plumm: to je nesmysl. Reklama musí především zapůsobit, aby sis jí odnesl s sebou. Musí tě podržet na tak dlouhý čas, aby se k tobě to obchodní sdělení dostalo. Sprostej bombing se sebečistšim sdělenim nebude fungovat, když ho prostě jen prolítneš a nic si z něj neodneseš. Tady na první pohled zaregistruješ kluka s knihou a text. Na druhý už registruješ jak význam textu, tak deformace a v tuhle chvíli se k tobě dostává obsah. Tahle diskuze nad tím, že ten xicht je blbej sama ukazuje na to, že ta reklama bude funkční. Pokud to lidi nepochopí z obrázku, musí se zachytit textem a ten text je vede zpět k přemýšlení o tom obrázku. Tady neni možnost říct si "jsem línej, nemam na to čas" o který ty mluvíš. Tohle z obrázku na text je to automatický a v podvědomí, protože mozek prostě potřebuje vyřešit otázku "Na co to vlastně kouká".
Příklad nesmyslnosti tvýho tvrzení je třeba reklama "pomozte dětem zase zlobit" nebo jak se to jmenovalo na obdobné téma, kde si děcka hrajou na břehu rybníku, sbírají žáby a hází je na holky. Celý děsně složitej výjev, ale účelem tý reklamy nebylo to abys to prolítnul a hned na první pohled pochopil o co jde, ale naopak aby jsi co nejdýl zůstal na tom CLku a tim si reklamu zapamatoval.
V neposlední řadě pak si špatně interpretuješ smysl té reklamy. Získat peníze je až na konci. Ta reklama má za smysl vyvolat zájem o problém, nikoliv to, abys daroval hned peníze. Většina lidí peníze hned nedá, ale pokud se o problém začne zajímat nebo si zapamatuje reklamu, až peníze darovat bude chtít, vytáhne z hlavy třeba kluka s pomačkanou hlavou ;-)