Jde to Dobré Wow!
Malinô Brdo DH - Fotografie - MK.
Malinô Brdo DH - Fotografie - MK.
Malinô Brdo DH - Fotografie - MK.
MK.

MK.

Martin Kozák
  • 5.4 bodů
  • 13 komentářů
  • 5 hodnocení
  • 1 hodnocení neregistrovanými
  • 04. září 2012, 11:26
  • 2533 zobrazení
  • 0 oblíbené

Malinô Brdo DH

Fotografie > Dokument / Sport

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Malý výtažek z celého fotovíkendu. Byl jsem tak přehlcený zelenýma barvama, že jsem si oblíbil zrovna tyhle tři B/W snímky.

Použitá techhnika, software

Canon EOS 50D / Ryba
Pro přidání komentáře se přihlaste.
KOLU
kvalita komentáře: 0 KOLU 05. září 2012, 15:43
MK.: gut. ještě poslední věc - u černobíla je nevyhnutelný pracovat s tonalitou snímků lokálně - je fakt jen hodně málo záběrů, kde se všechno sejde tak, aby stačilo jen nastavit vhodně globální kontrast a "bylo to tam". většinou je potřeba dost divokejch úprav světlosti a kontrastu na malejch plochách, k zakrytí nedostatků scény nebo světla, popřípadě podpoření hlavního motivu. jak kdysi napsal Ansel Adams: “Dodging and burning are steps to take care of mistakes God made in establishing tonal relationships.” .)
MK.
kvalita komentáře: -1 MK. 05. září 2012, 15:40
Artguy: ok blur už nech bejt prosimtě , ten dovětek neměl být nějákým způsobem vztahovačný (jestli tak vyzněl, tak se omlouvám), ale tak něják sleduju tvé příspěvky do diskuzí a příjde mi, že je podle tebe skoro všechno špatně, tak jsem předem čekal jak mě zase poučíš :) Za vaše komenty jsem rád, protože aspoň máte co říct oproti velké většině:mrk:
Artguy
kvalita komentáře: 0 Artguy 05. září 2012, 15:09
MK.: napsals: "B/W fotky jsou dle mého právě o kontrastu", nikdes neříkal B/W fotky kol v temným lese jsou o kontrastu, proto jsem reagoval, abych dokázal, že B/W nejsou právě o kontrastu.

Nechápu, proč seš tak vztahovačnej a píšeš: "a podle tebe se určitě plést budu žejo" ?! DŽÍZAS! Jsem na tomhle webu a mým jediným cílem je lidem pomáhat, radit, rozšiřovat obzory, aby se někam posunuli.

Pokud ti přijde nešikovně udělanej blur na fotce jako tvůj vrchol tvorby a jsi spokojen,ok. Potom bys ale mohl napsat do poznámek, že vlastně o žádný komenty nestojíš, a ušetříš nám dvěma čas. :)
MK.
kvalita komentáře: -1 MK. 05. září 2012, 08:33
Lukas_87: ok, tak jinak... vzhledem k tématu, se mi zvolený kontrast k těmhle fotkám hodí, stejně tak jako se k tvým fotkám hodí (někdy až moc) šedý nádech. ANO zkoušel jsem to i s menším kontrastem a jinejma křivkama, ale tohle mi prostě sedlo, takže jsme zase u toho přístupu k technice (ať už je špatný nebo ne). Jinak k té citaci, ta je úplně mimo mísu, protože já jsem tyhle fotky fotil hlavně barevné a samozřejmě je tak prezentuju, jen jsem si v tomhle případě oblíbil i jejich černobílou verzi. Každopádně jak se teď tak zaměřuju na tu druhou fotku, tak tam bych asi vážně trochu tý tvrdosti ubral, takže tvoje připomínky se mě možná vážně dotkly:jo:
Černobílou fotkou se něják nezaobírám a nemám to ani něják moc v plánu, prostě ji používám jen tam, kde mi zrovna příjde vhodná (dost často podle nálady), ale určitě si z každé připomínky něco přeberu
Artguy: určitě fungujou, ale příjde mi nesmysl srovnávat bílý kolo v temnym lese se zasněženou krajinou a minimálním procentem stinných míst. Ale třeba se pletu a podle tebe se určitě plést budu žejo :)
KOLU
kvalita komentáře: 2 KOLU 05. září 2012, 01:13
Lukas_87: nicméně čtu to ještě jednou - "ten blur z toho dělá zase o kousek něco zajímavějšího"... přečti si tyhle komentáře za 1-2 roky, snad padnou na úrodnější půdu.
KOLU
kvalita komentáře: 2 KOLU 05. září 2012, 01:07
MK.: no jasný, to je taková ta první chytrá poučka, která se dostane na talíř člověku, co začíná pracovat černobíle (aby si po pár letech mohl uvědomit, jaká je to blbost). je tu zásadní rozdíl mezi inherentnim kontrastem obrazovejch prvků a umělym kontrastem aplikovanym globálně.
jak kdysi napsal Tomáš Szépe - kdejakej *** se dneska umí opřít o hůlku nevhodně vyhulenýho kontrastu.
Artguy
kvalita komentáře: 0 Artguy 04. září 2012, 20:19
MK.: vidis tu nejakej velkej kontrast? a myslis, ze to nefunguje?

http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/0/1/eten.jpg

http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/0/125/dihr.jpg ?

a souhlas s lukasem, ze blur je uplne zbytecnej.
MK.
kvalita komentáře: -1 MK. 04. září 2012, 19:07
MK.: S tou technikou černobílé s tebou moc nesouhlasím, B/W fotky jsou dle mého právě o kontrastu, když nepočítám jiné technické základy. Černobílé fotka ti bez kontrastu fungovat nikdy nebude jak se mi snažíš tvrdit. Ale možná je to jen otázka přístupu k technice :) Jinak druhá fotka mi naopak příjde, že ten blur z toho dělá zase o kousek něco zajímavějšího, ale beru, že s tím nemusíš souhlasit:smk:
Bam_Kanye
kvalita komentáře: 0 Bam_Kanye 04. září 2012, 17:51
1 tomu bych za pripominky nedekoval...
KOLU
kvalita komentáře: 1 KOLU 04. září 2012, 17:50
MK.: na druhý je docela blbý to patlála matlála nahoře a dole (nějakej lokální fotošop blur bo co je to za svinstvo, a nebo sis namazal vazelínou objektiv), nepřidává tý fotce žádnou kvalitu - spíš naopak.
tlačíš až moc na pilu kontrastem a dalšíma efektama. černobílá fotka ti musí fungovat dobře i bez toho. ale to chce samozřejmě roky tvrdý a soustředěný práce - jedním odbarvovacím sezením u počítače se to nenaučíš.
MK.
kvalita komentáře: 0 MK. 04. září 2012, 14:23
Lukas_87: zrovna tyhle kousky se fotily jen na jeden pokus, takže nebylo moc místa na opravu, ty fleky bych bral u poslední fotky, ale zbylé dvě jsou podle mě dostatečně čitelné. A chybu na druhé bych si rád poslechl :) Jinak dík za připomínky.
KOLU
kvalita komentáře: 0 KOLU 04. září 2012, 14:13
patlála matlála na druhý je hodně velkej mistejk, mimoto je to v černobílu akorát změt flekanců.
Unka
kvalita komentáře: 0 Unka 04. září 2012, 13:32
0.5 -
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 04. září 2012, 12:01
0.5 -
korin
kvalita komentáře: 0 korin 04. září 2012, 11:42
2 -
HumanART
Body od neregistrovaných

Složka Fota choré mysli

To co vidím, zpracovávám a fotím.