Ahoj, děkuju za zájem.
Ryszard: Jasně. Není to žádná magie, odmysli si tu nadmíru stativů:o)
Artguy: To je širší téma, záleží to řekl bych na typu spolupráce; při přímý komunikaci se subjektem, pro kterej fotíš, je běžnější mít na tom vyšší podíl (najme si tě tápající firma nebo jednotlivec a společně vymyslíte reklamu). Někdy je to příjemně efektivní, jindy se ocitneš v područí nějakého rozmarného milionáře a jeho milenky, co chce být modelkou. Tímhle způsobem osobně často nepracuju. Je to i otázka měřítka - co považuješ v týhle instanci za samotnej vklad? Téma hasičů i obsazení NightWork je daný na řekněme korporátní úrovni. Agentura rozpracuje několik situačních návrhů (loučení se se slonem na 100 způsobů), který s tebou konzultujou ohledně realizace, ve výsledku obdržíš skicu se třema siluetama a slonem v pozadí. Tvý slovo je pak hlavně v realizaci; vybereš si spolupracovníky, vypracuješ moodboard, atmosféru scény, ovlivňuješ oblečení, materiály, lokaci, práci s lidma na scéně. Nehodí se říct volíš, ale spíš doporučuješ, je to součást služby, za kterou jsem placenej a ideálně by tvůj osobní vkus a preference měly být i faktorem, proč si tě agentura najala. V případě tohohle vizuálu jde hlavně o tu postprodukční část, jsou ale samozřejmě i angažovanější artdirectoři, kteří mají všechno konkrétně promyšlený do puntíku, mají deal s nějakým postprodukčním studiem, o ničem s tebou nediskutují a fotograf jen přijde na plac a poté odevzdá fotky, taky se to stane. mě osobně to moc nenaplňuje. Snad je to srozumitelný:o) Díky!