Jde to Dobré Wow!
biblické příběhy - 1 - Fotografie - bosambo
bosambo

bosambo

Tomáš Bosambo
  • 14.8 bodů
  • 37 komentářů
  • 6 hodnocení
  • 3 hodnocení neregistrovanými
  • 19. dubna 2012, 22:34
  • 5404 zobrazení
  • 0 oblíbené

biblické příběhy - 1

Fotografie > Akt

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Lilith táhne Evu k hříchu

Použitá techhnika, software

foťák, ps
Pro přidání komentáře se přihlaste.
hlavamir
kvalita komentáře: 0 hlavamir 25. října 2021, 17:50
0.7 -
Mesje
kvalita komentáře: 0 Mesje 24. října 2015, 22:28
2 -
Rax
kvalita komentáře: 0 Rax 26. září 2014, 01:31
3 -
zabicka
kvalita komentáře: 0 zabicka 24. dubna 2012, 19:12
bosambo: :D jo taaaaaak :D
jakou jinou odezvu? Jen se neboj a pridavej :) sem zvedava
bosambo
kvalita komentáře: 0 bosambo 24. dubna 2012, 19:06
:che: Neškube, táhne k hříchu. Ještě by ji mohla táhnout třeba za nos, no.

Jsem opravdu rád, že se našlo pár lidí, které to pobavilo ale čekal jsem jinou odezvu. Mám ještě jiné prvedení tohoto námětu, pikantnější, asi to ale nedodám.
zabicka:
zabicka
kvalita komentáře: 0 zabicka 24. dubna 2012, 10:24
.... jedine co mne napadlo - jestli to jabko mu nedas, tak te oskubu jak slepici - , ale to asi nebude to co si chtel rict...?
zabicka
kvalita komentáře: 0 zabicka 24. dubna 2012, 10:22
:che: k diskuzi
:che: na fotku
ale abych pravdu rekla, o legende Lilith vim, jen nechapu tvoje vyjadreni...krome toho, ze pusobi dost smesne, nerozumim proc na ni rve v teto pozici a dava ji jabko na bricho... :nvm:
bosambo
kvalita komentáře: 0 bosambo 21. dubna 2012, 21:20
ad.2) + ad.4) Ano, Lilith do biblických příběhů nepatří - podle křesťanů, nehodila se jim svojí vzpupností a rebélií, zato poslušná Eva byla vzorem pro všechny ovládané. Do Starého zákona však jednoznačně patří, což nikdo nemůže popřít. A jsme zase na začátku, do druhého kola tady ale taky nepůjdu. Jsou to fajn diskuze, u piva bych pokračoval s gustem. Tak zatím.
MMM:
flyalot
kvalita komentáře: 0 flyalot 21. dubna 2012, 04:42
jasně, nabonzuj to ;-)
proč je to vzadu rozplizlý?
jinak mě to teda pobavilo.
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 20. dubna 2012, 18:31
to povím Elince teda
MMM
kvalita komentáře: 4 MMM 20. dubna 2012, 17:23
bosambo: 1) Zabíjení lidí je špatnost, o tom žádná(i když, v některých případech...). 2) Do biblických příběhů Lilith nepatří. Had jo,i jako kříženec se ženou. 3) Kdybych šel po tobě, měl jsem už dost lepších příležitostí. 4) Nešlo ani o tebe, ani o fotku, jen o historicky nesprávné tvrzení. Howgh.
Blitz
kvalita komentáře: 1 Blitz 20. dubna 2012, 16:59
bosambo: Ja nic jasne nerozeznavam, jen rikam svuj nazor, neco o cem jsem presvedcen, samozrejme ze to presvedceni muze byt uplne mimo.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 20. dubna 2012, 16:38
bosambo: Ale vůbec ne, zábavu mám ráda. Není tady nějaký humanfun? :kuk:
bosambo
kvalita komentáře: 0 bosambo 20. dubna 2012, 16:34
Hele! Nazdar, od tebe mě to opravdu těší! :hi:
stq:

Ano, hledám symboliku a souvislosti, často se projevuji ironicky a sarkasticky. Musím ti věřit že asi nevědomky směřuji do umění, když tak jasně rozeznáš kýč, nevkus a špatné umění. :kuk:
Blitz:

Nemám problém nařknout křesťany té doby z intolerance při vědomí jejich šíření víry ohněm a mečem, inkvizičních procesů atd. Na to mně hloubka mých znalostí stačí. Co je špatného na názvu Biblické příběhy? Lilith mezi ně snad nepatří. Mám spíš pocit, že nejdeš po fotce, ale po mně. Jen jestli ty nebudeš taky intolerantní křesťan. :che:
MMM:

Jen jestli ty nepodceňuješ jev jako je zábava. A třeba nejsou všichni jako ty, někoho možná souvislosti zajímají. :tam:
muminek:
stq
kvalita komentáře: 0 stq 20. dubna 2012, 15:59
3 covece to je dobry! koukam zes posunul svuj PS skill az za hory a doly kdyz jsem se nekoukal :))
Blitz
kvalita komentáře: 1 Blitz 20. dubna 2012, 14:38
bosambo: jenze ty do toho davas symboliku, snazis se o vyjadreni a hledas souvislosti. Tim byt zrejme nevedomky smerujes do umeni. Jenze ne dost takze je to neco mezi kycem/nevkusem/spatnym umenim.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 20. dubna 2012, 13:29
bosambo: :) Kdo říká, že umění musí být formálně správné? Proč to vysvětlování příběhu? Když jde jen o zábavu, netřeba vědět souvislosti.
mikimaus
kvalita komentáře: 2 mikimaus 20. dubna 2012, 13:23
píčoviny se tu řešej
MMM
kvalita komentáře: 1 MMM 20. dubna 2012, 13:19
bosambo: Myslím, že chápeš dobře o co jde. Problém je v tom, že k nařčení někoho z intolerance je snadné, ale je to třeba znát to trochu do hloubky.
O legendě o Lith nebyla řeč, viz název fotky. Kdybys ji nazval Legenda o Lith, bylo by mi to putna.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 20. dubna 2012, 13:19
000: Všichni víme, o koho se jedná i přes přehozená písmenka, nemám pravdu? Nejhorší jsou ty formálně správné věci. :kuk:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: -1 Nezn.uživatel 20. dubna 2012, 13:06
muminek: Chapelle ? :D
bosambo
kvalita komentáře: -2 bosambo 20. dubna 2012, 13:03
Nerozumím, jaký problém? Nevím proč jsi mně nejdřív podsunul, že Starý zákon psali křesťané a teď je problémem, že neznám přesně genezi legendy o Lilith? Snad stačí, že znám legendu samotnou. Nerozumím.
MMM:
MMM
kvalita komentáře: 2 MMM 20. dubna 2012, 12:56
bosambo: To je ten problém.
bosambo
kvalita komentáře: 0 bosambo 20. dubna 2012, 12:55
Čemu nerozumíš? Jasně že čekám na kritiku, i negativní, přiznal jsem se hned zkraje bosambo: a že dělám něco pro zábavu a nevydávám to za umění to snad nedegraduje. Ono tady toho umění moc není, tak se alespoň bavme. Nejhorší je záplava věcí, byť formálně správných, které nudí.
A děkuji za reakci.
muminek:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 20. dubna 2012, 12:24
Já tomu stále nerozumím, pokud přece jde o názory druhých lidí a člověk si s tím dává práci, nečeká v duchu i něco více než pobavení? Zpracované to je docela dobře, až na ty rozpité liány a přechod těla. Jinak mi to opravdu připomíná Davida La Pachelle, ten mi tvorbou není moc sympatický.
nestcanz
kvalita komentáře: 1 nestcanz 20. dubna 2012, 10:34
bosambo: Jak říkám, není to oficiální a je to jen legenda. Rabíni toho vymysleli stohy, ignorance je naprosto na místě :jo:
bosambo
kvalita komentáře: 0 bosambo 20. dubna 2012, 10:32
Dík, takhle do hloubky to zas neznám. Snad je ale správný můj pohled na to opomíjení, ignoraci.
nestcanz:
nestcanz
kvalita komentáře: 4 nestcanz 20. dubna 2012, 10:25
Je to rabínská legenda, talmudické vyprávění. V původních textech o Lilith nenajdeš, ani v masoretském textu, Pešitě, Septuagintě, dokonce ani v patrně nejstarší samaritánské verzi. Křesťané to proto ani nemohli měnit, protože stejně neměli v držení všechny verze Tóry.
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 20. dubna 2012, 10:22
3 haha jak ji drží za ty chlupy :D
bosambo: to se ti ani nedivim...ja mam stejny dojmy z tohoto serveru (při mych poslednich fotkach jsem se zadnej koment nedočetl a měl jsem jen body od kamarádů) a tak davam uz jenom srdicka a jenom kamaradum :), když se to dnes tady nosí :)
bosambo
kvalita komentáře: -1 bosambo 20. dubna 2012, 10:17
Nepochybuj, raději si doplň vědomosti - a ne jen z wikipedie. Já to taky donedávna neznal a hádal bych se, že Eva byla první Adamova žena.
MMM:
MMM
kvalita komentáře: 0 MMM 20. dubna 2012, 10:06
bosambo: Takže v knize Genesis v Tóře se o Lith píše a odstranili ji až mizerní křesťané po roce 70? To pochybuju.
Dee.misa.k
kvalita komentáře: 0 Dee.misa.k 20. dubna 2012, 10:02
bosambo: No jo, té složky jsem si nevšimla, tak to pak jo.:) Odvahou (spíše s negativní konotací) bych to nazvala, kdybys to prezentoval jako naprosto vážné dílo, ale když si vzpomenu na Davida LaChapella, tak přemýšlím, kde může být ta hranice, kdy "ještě jako ne, to není dobrý" a když "už jo, už to beru".
bosambo
kvalita komentáře: 0 bosambo 20. dubna 2012, 09:56
Děkuji, taky je to umístěné ve složce k pobavení. Jen doufám, že neobdivuješ moji odvahu to vůbec prezentovat.
Dee.misa.k:
bosambo
kvalita komentáře: 0 bosambo 20. dubna 2012, 09:53
A děkuji za reakci na mojí práci
petrkell:
Dee.misa.k
kvalita komentáře: 1 Dee.misa.k 20. dubna 2012, 09:52
Mě to přijde spíše úsměvné... ale tvá obrazotvornost a chce se mi říci až odvaha je obdivuhodná.
bosambo
kvalita komentáře: 0 bosambo 20. dubna 2012, 09:48
Asi máš pravdu, pro mě je to tady ale jedna z nejmíň důležitých věcí
petrkell:
bosambo
kvalita komentáře: 0 bosambo 20. dubna 2012, 09:45
Jak jsi na to přišel? Starý zákon je soubor mnoha starých legend a křesťanům se Lilith svojí vzpupností a nepodajností nehodila do krámu (víš proč byla jako první vyhnána z ráje?), tak se ji z Bible snažili vyřadit, ignorovali ji a Lilith nahradili hadem. Vždyť ještě u Michelangella v Sixtinské kapli podává jablko žena ženě.
MMM:
petrkell
kvalita komentáře: 0 petrkell 20. dubna 2012, 09:26
2 Přechod do hadího těla, mohl být přesvědčivější.
MMM
kvalita komentáře: 0 MMM 20. dubna 2012, 09:01
bosambo: Intolerantní křesťané psali Starý zákon?
bosambo
kvalita komentáře: -5 bosambo 20. dubna 2012, 08:42 nemístný komentář
Ach jo. Že se na to tady nevyprdnu, přes 110 návštěv a žádná reakce. A to si myslím, že týhle fotografii forma nechybí a o obsahu už vůbec nemluvím. Nebo že by nikdo neznal starou sumerskou legendu o první Adamově ženě Lilith, kterou intolerantní křesťané ze Strarého zákona vyřadili a tím pádem zmizala i z Bible?
HumanART
Body od neregistrovaných