Jde to Dobré Wow!
sídliště - Fotografie - KOLU
KOLU

KOLU

Lukáš Kožešník
  • 10.1 bodů
  • 38 komentářů
  • 8 hodnocení
  • 08. dubna 2012, 15:44
  • 2542 zobrazení
  • 2 oblíbené

sídliště

Fotografie > Analog/Scan / Dokument

Použitá techhnika, software

-
Pro přidání komentáře se přihlaste.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 22. dubna 2012, 13:10
1 Líbí se mi, uspořádáním a barevností.
KOLU
kvalita komentáře: 2 KOLU 15. dubna 2012, 18:35
kultivovanější verze (nová interpretace dat):
http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/2/287/kumi.jpg
robur
kvalita komentáře: 0 robur 15. dubna 2012, 09:04
Gut ,)
pachry
kvalita komentáře: 2 pachry 10. dubna 2012, 21:22
fajn fotka
(ten klaun, co perli v komentarich, je dobry bonus:ja: :zub: :hi: )
Artguy
kvalita komentáře: 1 Artguy 10. dubna 2012, 19:02
Lukas_87: nezlob se, ale nedokazu jinak ventilovat tu radost, musim psat, jsem unesen.
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 09. dubna 2012, 21:35
kvalita obrazu /barva, tonalita, světlo/ to nepodpořila - to je škoda - scéna dobrá
just_human
kvalita komentáře: 0 just_human 09. dubna 2012, 21:24
super Lukáši
KOLU
kvalita komentáře: 0 KOLU 09. dubna 2012, 20:05
Artguy: Ani nevíš, jak jsem rád.
Artguy
kvalita komentáře: 0 Artguy 09. dubna 2012, 19:08
mi to dela strasnou radost.
me_and_brian
kvalita komentáře: 0 me_and_brian 08. dubna 2012, 21:38
ok
Artguy
kvalita komentáře: 0 Artguy 08. dubna 2012, 20:47
po letech jsem se prihlasil, abych vsem povedel, jak jsem si na tomhle smlsnul. dekuji.
Filda
kvalita komentáře: 0 Filda 08. dubna 2012, 20:30
0.7 :tlesk:
matt
kvalita komentáře: 2 matt 08. dubna 2012, 20:18
2 Za mě dobrý. (A to teda "alternativní fotograf" nejsem). :))
BlackThorn
kvalita komentáře: 0 BlackThorn 08. dubna 2012, 19:31
0.7 prostě realita
Blitz
kvalita komentáře: 0 Blitz 08. dubna 2012, 18:58
janick: ona by si i poradila :tam: ale ono je to cele trochu slozitejsi(jako pro cloveka co tam zije 25+ let)

skoro by se dalo parafrazovat "jednou jako tragédie, podruhé jako fraška" s tim ze tragedie je to spis pro toho "zvenku":tam:

(tim nechci nijak schazovat kvalitu samotne fotky)
greyhound
kvalita komentáře: 0 greyhound 08. dubna 2012, 18:07
plně souhlasim s kumgrimem..
KOLU
kvalita komentáře: 0 KOLU 08. dubna 2012, 17:43
Kumgrim: Co je prosímtě dle tebe "alternativní fotografie"?
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 08. dubna 2012, 17:40
Lukas_87: Z toho že narozdíl od Maab nezakládam co řikam na vachrlaté logice a zaměňování příčiny s důsledkem a druhak nemam čas ani náladu se tu dohadovat o blbostech, které jsou základem studia psychologie druhého ročníku kteréhokoliv gymnázia. Nemluvě o tom, že tohle ví snad každý rozumně uvažující člověk. Prostě pokud mám někoho rád, vždy ho vnímám v lepším světle než člověka, kterého rád nemám (nedej bože někoho, kdo kritizuje toho koho rád mám). Samozřejmě, že semnou ani jeden nebudete souhlasit (jak překvapivé) a pochybuju, že kterýkoliv z alternativních fotografů pod tímto kompozičním skvostem bude. Proto je naprosto marné a nepodstatné, abych cokoliv dalšího dodával. V tu chvíli to totiž nebude konstruktivní diskuze ale jen plácání o nesmyslech a přeměřování pindíků. Jak jsem řekl, muj názor máš a víc nepotřebuješ a z mého pohledu je i marné se o to pokoušet.:hi:
KOLU
kvalita komentáře: 1 KOLU 08. dubna 2012, 17:31
Kumgrim: Zajímalo by mě, že bereš tu jistotu.
Kumgrim
kvalita komentáře: -2 Kumgrim 08. dubna 2012, 17:24
Maab: nesouhlasit můžeš, ale je to tak jak říkám :-)
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 08. dubna 2012, 17:22
Lukas_87: Ja ale za tebe nemuzu resit svetla a stiny tyvole! Ty to mas vyfotit kompozicne dobre a ne tak jak si to vyfotil. To ze to treba tak nejde je presne to co jsem rikal > kdyz je to blbe, tak to nefotim! Měl sis teda pockat, az bude svetlo na druhy strane panelaku. Hádat se nebudu, sou to zhovadilosti co pises. Muj názor máš, dělej si s nim co chceš :-)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 08. dubna 2012, 17:19
1 -
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 08. dubna 2012, 17:19
tie komentáre podo mnou ani nemám chuť čítať, fajn fotka, výborná symbolika, tie paneláky sa tlačia cez tú prírodnú hradbu von (síce sprava doľava, ale nevadí :tam: ), je to márne, príroda si neporadí :tam:
KOLU
kvalita komentáře: -2 KOLU 08. dubna 2012, 16:57
Kumgrim: Nevadí ti, že tam teď nahoře vzniknul výraznej "pohyb" směrem nalevo (umocněnej tvarem i rozložením světel a stínů na budově), kterej ve spodní části obrazu není naprosto ničím vyrovnanej? A že ho i nesouměrnost obou lamp činí ještě výraznějším? Navíc se pravej panelák sešel hranou s výraznějším předělem stínu na kopci uprostřed, což vytváří poměrně nelibej "šachovnicovej" vzor.
Sice chápu, co se pokoušíš naznačit, ale obávám se, že podíváš-li se na tu "vylepšenou" variantu s odstupem, pak sám zjistíš, že je docela pitomá.

Blitz: Ano, je to Opatov.

Kumgrim: K druhé a třetí větě prvního odstavce - tvorba s blbou kompozicí neni dobrá tvorba, proto lze považovat tento argument za invalidní. K tomu zbytku se bohužel nedá říct nic jiného, než že se sešli dva lidé s podobnými názory na umění. A že se v mnoha věcech hrubě neshodneme (například co se týká tvorby Davida LaChapella aj.).
Maab
kvalita komentáře: 0 Maab 08. dubna 2012, 16:44
Kumgrim: a k tomu oprašování - vzhledem k rozepsané diplomové práci se na knihách o umění nestíhá prach ani usadit :tam:
Maab
kvalita komentáře: 0 Maab 08. dubna 2012, 16:42
Kumgrim: nesouhlasím - umělecká tvorba je intimním a zásadním projevem osobnosti, která je utvořena postoji, hodnotami, zkušenostni,...
Philip
kvalita komentáře: 0 Philip 08. dubna 2012, 16:37
0.7 chápu že někomu ten šum může vadit, no kompozice.. Pro mě super. Hodi se k panelakum.
Kumgrim
kvalita komentáře: 4 Kumgrim 08. dubna 2012, 16:31
Maab: ne, tvorba sama o sobě není nikdy důvodem k tomu někoho mít rád. Lidi máme rádi kvůli jejich postojům, hodnotám, humoru apod. jak jsi naznačila, nikoliv podle kompozice v jejich tvorbě. Jejich tvorbu můžeme mít rádi v návaznosti na to, že máme podobné hodnoty. Pokud člověka máme rádi a líbí se nám jeho tvorba, překousneme vklidu i blbou kompozici. Kritika dokáže zranit a proto jsme s ní v mnoha případech opatrní k někomu, koho si chceme udržet v dobrém vztahu. Už tím je tvá pozice značně zkomplikovaná jako člověka, který má objektivně kritizovat. Druhá věc je právě efekt idealizace partnera a všeho co dělá. Je to naprosto normální jev, který prožíváme všichni a jeden z důkazů toho, jak je láska bezva (bez ironie, zbožňuju práce toho koho miluju a sem za to rád!) ;-) A ačkoliv si neuvědomuješ, že tě to ovlivňuje, tak ovlivňuje. Pokud bych sem dal takovouto fotografii já, pochybuju, že by si se pod ní objevila s tak vzletným komentářem :che: Ovšem nepochybuji, že kdyby lukáš zaujal kritický postoj, měl by tě v patách jako svojí věrnou oporu. Jak je zřejmé z vašeho milostného vystupování pod ostatními díli tady na HA :D Je to hezké, já to beru ale jak řikam, tvuj názor v tomhle je těžké brát za "směroplatný" :D
Maab
kvalita komentáře: 0 Maab 08. dubna 2012, 16:28
TomStall: vyznívá nevyznívá... co s tím nadělám :tam: - lidé soudí podle sebe - nikdy jsem neměla problém s kritikou i těch nejbližších a nikdy jsem nikomu nepodsouvala, že někoho chválí jen proto, že ho má rád, protože já to tak nedělám (také soudím podle sebe :kuk: ). A to, že se mi drtivá většina Lukášových fotek líbí a moc? No bodeť - do jeho fotek jsem se zamilovala dřív než do něj :)
Blitz
kvalita komentáře: 0 Blitz 08. dubna 2012, 16:28
neni to opatov?:tam:

mohla by to byt dobra serie o promenach jizaku, i kdyz mozna uz pozde, z veciny uz jsou kraslice:tam:
TomStall
kvalita komentáře: 2 TomStall 08. dubna 2012, 16:20
Maab: i když nemáš nepravdu, asi bych se tady argumentace zdržel, ptže to vždycky vyzní trochu zoufale..

ale jinak se mi foto líbí - hledám ozubený kola, protože ty paneláky vylejzaj jako ve znělce Game of Thrones:tam:
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 08. dubna 2012, 16:19

(nenarovnaval sem je, bavim se ted predevsim o kompozici, to ze padaji je zcela jasne)

Maab: opraš si sama :-) A ano, pokud máme někoho rádi, jsou věci které dělá pro nás daleko hezčí a lepší, než u člověka, kterého nemáme. Nemluvě o tom, že máme tendenci lidi, které máme rádi spíše chválit než věcně kritizovat. Podobné dětské poznámky o tom, že by jsem měl více chodit do galerii si nech pro své děti, mě z tvých přihlouplých narážek laskavě vynech :-)
Maab
kvalita komentáře: 0 Maab 08. dubna 2012, 16:18
Kumgrim: a malé zamyšlení jako dodatek. vždy, když někdo argumentuje tím, že se člověku líbí dílo jen proto, že k němu má blízký vztah mě napadne jediné: a není to náhodou obráceně - memáme dotyčného autora rádi právě proto, že se nám líbí jeho práce = jeho schopnost, dívat se, uvažovat, tvořit - to, co zakládá jeho osobnost - to, co ho činí tím, kým je a koho právě takového máme rádi?
Maab
kvalita komentáře: 0 Maab 08. dubna 2012, 16:11
Kumgrim: aha, takže, když mám někoho ráda, oslepnu, nebo co? Ta kompozice je skvělá zcela předpisově. Možná, že by sis měl o kompozici něco nastudovat a začít chodit po galeriích a nemusí to být jen fotky, ale i obrazy. Pak by možná stálo za to, oprášit Pijoana, Gombricha na pár dalších ;)
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 08. dubna 2012, 16:07
Maab: ani ne :-) Ovšem chápu, že pro milenku je ta kompozice výtečná, jako vždy. Ono jde o to, že každá věc má svojí tvář, nejen lidé a pokud paneláky koukají vpravo, má s nimi být zacházeno tak, jako by se jednalo o lidskou tvář, což tady není. Navíc padají. Důvod proč, tu žádný není. Možná tak výmluva, že to tam tak prostě bylo. Když je to ale blbě, tak to nefotim, ne?

Lukas_87: Jak říkám, třeba to u fotky běžně nevadí, já se o ty vaše technický volovinky jako že zašumělej černobílej film je bomba apod nezajímam. Jen řikam, že mě osobně to vadí na fotkách a pro mě osobně to je prasárna. Na tobě je, abys posoudil, jestli to náhodou ta prasárna opravdu neni ;-)
KOLU
kvalita komentáře: 0 KOLU 08. dubna 2012, 16:02
Kumgrim: Jinak by mě tedy samozřejmě a zcela upřímně zajímalo, jak by podle tebe tady měla vypadat dobrá kompozice. Klidně vezmi do ruky myš a malování ve Windows a načrtni pár linkama vhodný schema pro takovouhle scénu, za formu tě určitě nebudu nijak kritizovat (a nebo to nakresli na papíře a pak naskenuj). Díky.
KOLU
kvalita komentáře: 0 KOLU 08. dubna 2012, 16:00
Kumgrim: Jo, kdybych to vyrenderoval, tak je to asi lepší. Nebo kdyby tam někdo nalil beton a obarvil ho nazeleno, žejo...
Maab
kvalita komentáře: 0 Maab 08. dubna 2012, 15:57
3 Kumgrim: špatná kompozice? jsi upad, ne? :che:

Ta kompozice je skvělá a barevnost uuuuaaaa! Já tu fotku znám a veřejně přiznávám, že ji miluju. Znám i čb variantu z předchozího filmu, ale to není tak dobrý.
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 08. dubna 2012, 15:54
:che: Padajici panelaky a spatna kompozice. Duvod? Jinak nejsem fotograf, takže třeba je to jen mým nerozumem, ale co na fotkach nesnasim je ten rozbitej šum co udělá listí a tráva, větve, tak, jak je to tady u tebe. Prostě takovej bordel na fotce, akorát z toho bolí voči.
branik
kvalita komentáře: 0 branik 08. dubna 2012, 15:48
1 -