Jde to Dobré Wow!
Perokresba z Turnova - Fotografie - fikacek
fikacek

fikacek

Jan Fikáček
  • 1.5 bodů
  • 37 komentářů
  • 1 hodnocení
  • 2 hodnocení neregistrovanými
  • 26. dubna 2009, 09:37
  • 3787 zobrazení
  • 0 oblíbené

Perokresba z Turnova

Fotografie > HDR / Město / Experiment

Použitá techhnika, software

Nikon D200, Sigma 10-20 mm F 4-5,6
Pro přidání komentáře se přihlaste.
Tom
kvalita komentáře: 0 Tom 29. dubna 2009, 23:28
1 ujde
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 27. dubna 2009, 22:27
Zajímavá analýza, ale vůbec jsi nepochopil podstatu. Odděl dvě věci. Teď jsi mi dal pod fotku 2 a napsal jsi, že stojí zaprd. A já s tín nemám nejmenší problém. A klidně Ti tady vyhlásím, že výbornej fotograf nejsem a nikdy ze mě nebude a taky s tím nemá žádnej problém.
Tak Ti snad začne svítat, že když na něco reaguju nevrle, nebude to asi tohle. Prostě někteří místní exaltovaní mladíci se skrývají za fotografii a za správný umělecký názor, ale tyhle jsem často jen záminkou pro vylívání jejich frustrace a agresivity. Jo, pro ně jsou tyto neviditelné, protože si je nosí furt sebou a jsou na své řeznické vychování zvyklí. :-)
Ale já si holt na tenhle styl chování nejsem ochoten zvyknout. Je otázka, jestli to já beru moc vážně, nebo vám chybí něco podstatného, o čem ani nevíte, že to máte mít. :-)
A o specifikách internetu mi, prosím, nic neříkej. Používám ho od roku 1995, a objevuju od té doby specifiku jeho psychologie. To Ti bylo 7, že?
Jo, oni nejsou tak hloupí, ale mají dost omezené informace, to pak i jejich chytrost dává omezené výsledky a omezené pochopení. To už je holt přírodní zákon, že mladý se holt chová jaksi jednoduše - s tím nic nenaděláš, prostě jako blbec. A znova, mladý to nemůže pochopit, chybí mu pohled z "nemladého" hlediska. Ani netuší, co mu chybí a tak si myslí, že nic.
Ty výlevy, které tady píšu, nejsou vždy jaksi založeny jen na mých úvahách, ale na určitých odborných informacích, které jsou profesně používal. Doporučuju třeba Koukolíka: Vzpoura deprivantů. Je to sice populární, ale hutné a zábavné.
A jestli je exkatní jazyk možná nevhodný pro fotografie, tak je zaručeně podstaně lepší na psychologické analýzy a poznání okolího světa než emoce nad pivem. Emoce jsou jako vlny na moři - rozbijí jakoukoliv koncepci a poznání zhusta znemožní.
A jen jednu drobnou poznámku. Ty ještě produkuješ obstojné fotky, jistý nejmenovaný dole dělá tak hrozné dětské malovánky, že je to k smíchu. A takový mi bude kázat fotografické pravdy? :-)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 27. dubna 2009, 21:54
fikacek: zajímavý je, že se to dá poměrně snadno otočit proti tobě...Já tě tady nechci hodnotit a ani nemůžu, zvyknul jsem si na to, že na internetu jsou prostě lidí jiní a nelze prostě z psanýho slova vyčíst všechno a proto respektuji všechny...nicméně to ale neznamená, že jim nemůžu říct co si myslím...pokud se podívám na jejich dílo a první co mě napadne je, že je to zbytečná sračka, tak mám dost slušnosti na to, abych jim to řekl přímo, říkej si tomu jak chceš, nejsem radikál, nechci nikomu nic vnucovat(možná proto, že u nás jsou to právě ti skineadi kdo někomu něco pořád vnucují a jak vidno o nich nic nevíš a velmi snadno je soudíš, slova jsou totiž prostě pořád jenom slova)...
jen kvůli hloupé formě nejsi schopen akceptovat jisté věci a mě to připadá jako takové klapky na očích, které si sám nasazuješ aby sis nemusel připouštět, že to co děláš, je zbytečné a hloupé, raději si ty svoje klapky obhájíš a ostatní označíš za radikály jenom proto, že jsou zvyklí svoje názory říkat a nemrmlej mi tady nic o nějakém vnucování a omezování osobního prostoru, tohle je internet a ty řádky tady jsou slova, která vyřčená nad tuplákem piva vyzní uplně jinak, význam je ale pořád stejný a není to žádná radikalita, kterou já osobně jak už jsem řekl považuju za tvoje vlastní alibi jak neakceptovat, že to co děláš je shit:)
ale je to můj názor, nenutím ti ho, neobtěžuj se s jeho vyvracením a neobtěžuj se s tvorbou psychoanalýz, lidi se kterými se tu bavíš, nejsou tak hloupí jak si o nich myslíš a to co o nich/nás soudíš, jsou vesměs nesmyslný doměnky, založený na jedničkách a nulách, který nedokážeš přeložit do svýho analityckýho robotího jazyka plnýho stěn složených z písmen I a Q a ze stropů a podlah tvořených písmeny E, G a O...tak!:)
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 27. dubna 2009, 21:45
To je věc názoru a chybí Ti dost informací, abych měl v téhle věci přehled a podložený názor. A nemyslím, že je to tak egocentrické, jak si myslíš. Spíš možná naopak. Já spíš mám v sobě nějaké principy, kdežto spousta lidí dnes zajímá jen to jejich ego. Například Ty nedokážeš ani nahlédnout, že za tím by mohlo být něco jiného než egocentrismus. Jenže koukáš do zrcadla (a ani ne tak moc Ty, jako kolega dole). V tom zrcadle je egocentrismus, ale je to Tvoje tvář.
Přijde mi dost ubohý, jak dneska lidi žijou. A nejhorší je ten kontrast, jací jsou to ubožáci a omezenci a jak jsou přitom na sebe pyšní.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 27. dubna 2009, 21:37
fikacek: bereš všechno zbytečně vážně...sebe hlavně...
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 27. dubna 2009, 21:34
Já říkám "nelíbí - klidně reaguj, ale na fotku, ne osobně". Určitě ne na můj blog a na celý můj život, jak to předvedl kolega. A taky forma by se mohla zvážit. Kdo si myslí, že obsah ospravedlňuje vše, je opravdu psychologický skinhead. Pro mě je úcta k druhému důležitější než nějaké blbé fotky.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 27. dubna 2009, 21:28
fikacek: už sem napsal asi deset řádků, ale chybí síla a chuť argumentovat:)...je to škoda-říkáš "nelíbí, nedívej se", říkam "nelíbí, nereaguj".)
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 27. dubna 2009, 16:55
Hele, jinak mi připadáš jak žížala. Člověk Ti některé věci vysvětlí, Ty vypadáš, jako že chápeš a za chvíli se chiváš stejně. Tohle se bude opakovat kolisetkrát?
Nemám nic proti tomu, když kdokoliv zkritizuje moji fotku a napíše třeba. Ale pubertální výlevy lidí, jejichž rozum je zmítán emocemi, které nejsou schopni kontrolovat, mě moc neberou.
Když někdo není schopen oddělit v komunikaci obsah do formy, a je to křust, má se mnou problém.
Je jasný, že to k mládí patří, ale nevidím celkem problém to komukoliv říci, když nedokáže efektivně a smysluplně komunikovat. Ať se naučí trochu orientovat nejen u kompu a přijdou. Těším se na debate alespoň na obstojné úrovni.
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 27. dubna 2009, 16:44
2 SendiX: Známe se už nějakou dobu, nesoudím dle poslední reakce. Je-li 2-3x vždycky, pak máš pravdu. :-)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 27. dubna 2009, 10:05
fikacek: ale prd, já jenom humorně doprovázel tvojí jalovou argumentaci:D
nic o díle sem neřikal a krom toho dycky když ti někdo řekne, že tvoje věci jsou sračka, označíš ho za skinheada a to nemůžeš popřít:)))
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 27. dubna 2009, 10:01
2 SendiX: Jak všichni? Tady se angažovali v této přínosné diskusi a přinesli nám slovo boží pouze dva, a to jich tu jsou skoro 2 tisíce. :-)
2 rdx: :-))))
rdx
kvalita komentáře: 0 rdx 27. dubna 2009, 09:32
takhle nejak se musi cejtit moucha kdyz vrazi do skla . . akorat ji asi boli vice noh :)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 27. dubna 2009, 07:55
zajímavý, že maj podle tebe všichni nějakej problém...
já mam akorát jeden taký hříšek z mládí, to jsme se s klukama vysrali v kostele a ukřižovali faráře hlavou dolu:D
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 27. dubna 2009, 07:54
fikacek: ale prosimtebe, neber se tak vážně:P
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 27. dubna 2009, 04:03
P.S.: To sériové číslo jsem při koupání nenašel :-), ale myslím, že byste ho měli začít hledat vy: ty stejné hlášky, stejné exaltované emoce, stejný snobismus, zdá se, že i stejné mládí a stejný omezený rozhled, uazavřenost v rádoby uměleckém ghettu a z něj plynoucí pocit vlastní nadřazenosti. :-)))
Obávám se, že to, co mi nikdo v životě nikdy nevyčítal je právě nedostatek originality :-), i když se určitě nebudu hádat, jestli i ve fotce. No, jestli ten váš pohled nejni opravdu dost omezený.
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 27. dubna 2009, 03:32
2 SendiX: Mrknu, jestli mám někde nějaký číslo. :-)
Ninja-Team
kvalita komentáře: 0 Ninja-Team 26. dubna 2009, 20:58
přefik: ty mas nahodou dobry hlasky nekdy... :tam:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. dubna 2009, 20:55
hehe:))...by mě zajímalo fikáčku jestli máš někde na těle vyražený sériový číslo anebo seš prototyp, případně z který linky tyhle roboty chrlej:P
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 26. dubna 2009, 20:52
Klišé není něco, co je z vlastní hlavy, a bylo použitou 2x. :-) V každém případě to přesně vystihuje podstatu věci, kdy emoce paralyzují rozum člověka, který by za jiných okolnosté mohle i třeba fungovat velmi dobře.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. dubna 2009, 20:35
fikacek: to s těma skinheadama to už je takový tvoje argumentačně-příkladný klišé, vymysli si něco jinačího:D
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 26. dubna 2009, 20:11
To už tady bylo tolikrát. Ono pro někoho to ten blitek není, takže když pro tebe je, pak čistě fenomenologicky vzato, máš ty zvratky v hlavě.
A hlavně, když já vidím něco, co se mi nelíbí, tak jdu dál. Když někdo se musí vracet k tomu, co ho drásá, tak to byl na něj jeho papínek dost zlej. Prostě už dávno neřeší nějakou fotku, ale svou deprivaci v dětství, protože mu někdo připoměl fotra, co byl na něj bakanej. Jen to maskuje nějakou fotkou. Jistej malíř pokojů z Rakouska měl tohle prosazování "pravdy" taky. Takže ty jsi takový skinhead fotografie.:-)
Ninja-Team
kvalita komentáře: 0 Ninja-Team 26. dubna 2009, 19:41
no máš pravdu... jen .. prostě výsledek není fotka, ale blitek..
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 26. dubna 2009, 19:37
Já to mám jednoduchý: fotím, co chci já. Myslím, že není moc normální, když někdo chce, abych fotil tak, jak chce on. To už je trochu na léčení. Většinou to mívaj tchýně, které nemůžou překousnout to, že někdo dělá to, co ony neschválily. :-)
Ninja-Team
kvalita komentáře: 0 Ninja-Team 26. dubna 2009, 14:35
Ninja-Team: hej nejsem si jist jestli chci mít růžovou ikonku kámo :D
Ninja-Team
kvalita komentáře: 0 Ninja-Team 26. dubna 2009, 14:30
hdr je neposunutelny, to by dokazal jen opravdovy odbornik.. :tam:
Ninja-Team
kvalita komentáře: 0 Ninja-Team 26. dubna 2009, 14:10
jakože ukázat ten trully shit... uuu
Ninja-Team
kvalita komentáře: 0 Ninja-Team 26. dubna 2009, 14:09
Ninja-Team: což mě napadá... asi bychom měli používat hdr... a posunout jeho hranice ještě dál co ty na to? :D
Ninja-Team
kvalita komentáře: 0 Ninja-Team 26. dubna 2009, 14:09
Ninja-Team
kvalita komentáře: 0 Ninja-Team 26. dubna 2009, 14:08
:tam:
Ninja-Team
kvalita komentáře: 0 Ninja-Team 26. dubna 2009, 14:06
fikacek: no dost by mě zajímalo co by jsi zjistil... a jestli by tě to náhodou nezabilo :)... no ale třeba bys potom začal konečně fotit...
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 26. dubna 2009, 13:59
Tak máš asi jinej problém. Ale opravdu psychoanalýzu dělám jen za peníze :-).
Ninja-Team
kvalita komentáře: 0 Ninja-Team 26. dubna 2009, 11:38
fikacek: kdo je tu věřící... ? :)
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 26. dubna 2009, 11:34
2 OrcusDei: Přišlo mi to jako dobrý vtípek, když bzl ve výkladu, ale možná se nechám přesvědčit. :-)
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 26. dubna 2009, 11:31
To je řečí, když se ti fotka nelíbí. :-) Netahej jsem ale své problémy odjinud, to sem nepatří. Já fakt nemůžu za to, že jsi věřící a já ne.
Ninja-Team
kvalita komentáře: 0 Ninja-Team 26. dubna 2009, 11:05
no... až si třeba přestaneš myslet , že jsi dobrý... (tvůj blog je fakt pastva pro oči...) taky jsem měl spolužáka...chytrý byl jak opice... filosof... s fotkou zacházel jak se šutrem... a dělal.. a vlastně dělá stejné věci jako ty... plno výstav... prostě on to nikdy nepochopí.. navždy bude slepý... nikdy nebude schopen vytvořit dobrou fotograii... lituji Tě... stejně jako jeho...
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. dubna 2009, 11:00
mě to teda velmi bavi, jen co se mi zda ponekud nevkusne je ten klaun na padaku :D
DevCageR
kvalita komentáře: 0 DevCageR 26. dubna 2009, 10:18
nejsem si moc jistej jakou iluzi to ma vytvaret, protoze tentokrat neni zcela jasne viditelna.
HumanART
Body od neregistrovaných