Jde to Dobré Wow!
Šedá Arsh - Fotografie - fikacek
fikacek

fikacek

Jan Fikáček
  • 2.8 bodů
  • 49 komentářů
  • 2 hodnocení
  • 2 hodnocení neregistrovanými
  • 28. ledna 2009, 16:50
  • 2286 zobrazení
  • 0 oblíbené

Šedá Arsh

Fotografie > Portrét

Použitá techhnika, software

Nikon D200, Nikkor 50mm 1,8
Pro přidání komentáře se přihlaste.
janher
kvalita komentáře: 0 janher 01. května 2021, 22:57
1 Mně se ta holka líbí
Tom
kvalita komentáře: 0 Tom 17. února 2009, 08:48
hrůza , jak je to dořezané !
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 30. ledna 2009, 11:44
Tak jo. Jdu na oběd. Už ani mě neba tyhle diskuse a to už je co říci! :-)))
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 30. ledna 2009, 11:00
fikacek: ty se tváříš jako by ti někdo uzurpoval tvoje práva, jak by krindapána mohl takhle po netu?:)))
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 30. ledna 2009, 10:31
2 Lukas_87: No, asi na to něco bude. Tedy jiní říkaj, že kreativita nikdy nebyla moje slabá stránka, takže když si někde přečtu, že nemám žádnou fantazii, všimnu si toho, to je fakt. :-)
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 30. ledna 2009, 10:29
2 SendiX: No, já říkám své vidění, jasně, a neberu to jako slovo "boží". :-) A upozorňuju druhou stranu na to, že se může mýlit, když si udělá povrchní úsudek, že by někdy nebylo špatné víc přemýšlet. :-) A pak obhajuju své právo publikovat mé fotky kdekoliv, ať jsou jakékoliv úrovně a dělám je z jakýchkoliv důvodů a s jakkoliv silnou motivací.
A ani bych okem nemrk, kdybych se dověděl třeba, že jsem svou kreativitu ve fotkách moc nepředvedl. Ale já se dověděl, že nemám (obecně) žádnou fantazii a moje estetika je ubohá. Čistě neosobně řečeno, kritik měl nedostatek informací. Já mu taky nechodím do jeho profilu říkat, že je naprostý (obecbě) nýmand (tedy když bych třeba posoudil jeho nzalosti teoretické fyziky).
Prostě furt se snažím mít připomínky jen k fotkám. A když má někdo blbou fotku, tak si řeknu třeba: jo, zrovna se to učí, nebo tohle mu nejde a je dobrej třeba v něčem jiném. Nějak se vžívám do těch lidí a i hodně špatná fotka ve mě většinou nevyvolá celkové pohrdání a když se mi něco takového přihodí, říkám si: Honzo, kroť se. a nedávám to najevo. Samozřejmě bych si tohle nedovolil nikomu ani navrhovat, abych nepoučoval :-))), ale takhle to dělám.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 30. ledna 2009, 10:02
fikacek: nicméně co říkáš se dá aplikovat i na tvůj postoj, ty jsi přesvědčenej o tom, že máš pravdu, každopádně to tak ale být nemusí, chce se říct "kdo jsi, že určuješ co je nebo není vhodné, že rozhoduješ o tom kdo je či není blbec na základě toho, že vystaví svůj postoj nejen vůči tvojí tvorbě, ale na základě její kvality vysloví i obecný názor na úroveň tvojí kreativity", tvoje kreativita v rámci fotografie se dá přeci poměrně jednoduše určit z tvého portfolia, protože je to něco čím se prezentuješ...za to se přeci nemůžeš na nikoho zlobit, nehledě na to, že faust to podal ještě poměrně takříkajíc sofistikovaně:))
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 30. ledna 2009, 09:54
2 Sendix: Pedagogickej syndrom by byl, kdybych lezl pod všechny fotky a rozdával tam svá fotografická a jiná moudra. Já si tady ale jen vklidu vkládám fotky a reaguju jen na to, když někdo místo kritiky mé fotky napíše třeba "se v tom zrcadlí úroveň tvoje fantazie a estetiky". Beru všechny komenty k fotce, ale osobní komenty k autorovi sem nepatří. Já bych si nikdy nedovolil říkat o někom, že nemá fantazii na základě jedné fotky. To už musí být arogance, nepochopení a omezenost, aby někdo něco takového napsal. Takový člověk asi nechápe, že je něco jiného než fotografie. Připomíná mi to běžecký závod, kde vítěz pohrdlivě shlíží nejen na ostatní běžce, ale i na diváky, protože byl rychlejší než oni. Nějak jsi ale nevšim, že oni se nesnažili soutěžit.
Takže rada, jak se vyhnout mému "pedagogickému syndromu" je: kritizovat fotky a nebýt osobní a nevybíjet si svou osobní agresivitu. Nikdo se tím nemusí říci, to bych si nedovolil nikomu "nařizovat", ale pak může holt přijít nějaká reakce, protože když se někdo chová jako blbec, tak mu řeknu že je blbec. :-)
A jestli myslíš tím vtipem mou hlášku, že Faust lépe píše než fotí, tak to bylo jednak částečné ocenění jeho výřečnosti a taky tady nemá své nej fotky. Kouknul jsem pak na jeho web a tam má podstatně lepší a pár, ketrý se mi kdysi moc líbily a furt se mi líbí. Takže opravuju svůj výrok na "kecá mu to stejně dobře jako fotí". Ale když bude na první ťuknutí arogantní, jak je úžasnej a ostatní blbí, mohlo by se ukázat, že oni nejsou blbí sami. :-)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 30. ledna 2009, 08:39
fikacek: tohle byl ale určitě vtip:D...no ale nutno říct, že s tim pedagogickym syndromem neni Faustoj daleko vod pravdoj:))
K-98
kvalita komentáře: 0 K-98 29. ledna 2009, 11:07
1 nie je to kriklavo fialovo zeleno cerveno ruzove, a je to stroho podana pekna teta:), preco nie?.
TomStall
kvalita komentáře: 0 TomStall 29. ledna 2009, 09:53
kua, brutální, ale hrozně brutální křeč:che:
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 29. ledna 2009, 07:06
2 TRMAN: No, vždyť já se věnuju "teoretické fyzice", a tohle beru jako relax. Kde je problém?
2 Pachry: Tak tuhle diskusi beru trochu jinak. Musím říci, že jsem se bavil více než jindy. Faust sice útočil ze zde klasické pozice = do našeho ghetta nepatříš, a hned první větou si nevšímal fotky, ale autora "se v tom zrcadlí úroveň tvoje fantazie a estetiky", ale musím říci, že byl v komunikaci alespoň výjimečně vynalézavý a barvitý, i když se mu nepodařilo říci nic nového. :-)
pachry
kvalita komentáře: 0 pachry 29. ledna 2009, 00:06
poctivy flejmik, jak za starych casu, tak to ma byt:tlesk:
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 28. ledna 2009, 23:43
photomatix kua :D
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 28. ledna 2009, 23:42
fikacku: posledni veta me rozbila vic nez cokoli jinyho :D ... ja bych to shrnul tak ze byses mel radsi venovat teoreticky fyzice protoze je ti to evidentne blizsi soude podle toho ze i k fotce pristupujes jako k rovnici :) ... uz te omrzel phtomatix? :)
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 28. ledna 2009, 23:19
P.S.: 2 Faust: Koukám, že ti to taky líp mluví, než fotí. :-)))
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 28. ledna 2009, 23:12
2 Faust: Kdyby má argumentace byla tak unylá, tak by tě tolik nevytáčel. :-)
Všimni si, že když alespoň jeden člověk řekl něco konkrétně kritického (pravý okraj), tak jsem zajásal. Vágní "umělecký" bezobsažný generalizující plky mě ale vždy dost rozčilovaly, to máš recht. :-)
Takže se pusť směle do kritiky, věnuj se fotce a ne autorovi, a uvidíš, že nebudu mít nic proti.
Marcano
kvalita komentáře: 0 Marcano 28. ledna 2009, 23:01
:che:
Faust
kvalita komentáře: 0 Faust 28. ledna 2009, 22:57
prosimtě, tvoje argumentace je stejně unylá, jako tahle podobenka (nazvi to třeba Hokynářka z brusele), proč mi pořád vnucuješ nějaký syntetický výčitky svědomí za to, že se domněle snažim tvoje hobby někam manipulovat, mně je úplně jedno čim se v jaký životní sféře zabejváš, ale mám stejný právo to tu okomentovat, jako když jdeš k zubaři a pravděpodobně odmítáš diagnózu s tim, že svoje zuby můžeš mít hnědý jak chceš. oba vskrytu tušíme, že středobod všech těchle repetitivních diskuzí pod tvýma fotkama je hlavně tvoje ješitná sebeobrana eliminující ne kritiku, ale vůbec možnost kritizovat, je to jak splachovací záchod na fotobuňku. ještě mě tak napadá, že máš podle mě klasickej pedagogickej syndrom, potřebu svoje okolí domněle vzdělávat a obohacovat redefinováním nejbanálnějších pojmů, přátelé, víte co je to takové okno? okno to je díra ve zdi. jsi ty fikáček nebo horníček? :-)
Lukas: ...a ty nám do toho nekecej prosimtě, máš s tim společnýho jen to, že jezdíš autobusem :P
jsem nadšenej z týhle výměny, odcházím naplněn! tak opět příští středu od 20:00
Marcano
kvalita komentáře: 0 Marcano 28. ledna 2009, 22:51
No, zatím jsem fantazii ve fotce moc nehledal, to je fakt. Na to mi přijde fotka jako obor hodně omezený a limitující, svázaný určitou technologií. Jen se pomalu učím řemeslo. Fakt chci od fotky něco jiného (zatím), než si představuješ ty. Neřídím se tvými, ale svými představami. :-)
.----------------------------------------------------------------------------------------------
odkazoval jsem na tento koment a pak naznačil i o komenty víše..neboť se tím v této práci zabývám ve formě vědecko naučnou :che:
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 28. ledna 2009, 22:50
2 rdx: :-)))
rdx
kvalita komentáře: 0 rdx 28. ledna 2009, 22:48
teda co udela jedne zmrsena fotka na volnobeh z autobusu povyku co? :)
Marcano
kvalita komentáře: 0 Marcano 28. ledna 2009, 22:48
k mému komentu....určitě máš pravdu..rozhodně nemůžeme dnes souhlasit s behaviorálním postupem výchovy. Musíme určitě počítat s genetickou výbavou každého jedince.. Systém škol je také špatný ale není to tak systémem jako jednotlivci...(móc řečí, málo práce) rozhodně co je pro mé povolání důležité a ty to sám píšeš v posledním komentu, platí to pro všechny...je motivace která jde ruku v ruce s tvůrčí činností...jako například ta angličtina..dítě se učí 4 roky anglinu a nic..najednou je v anglii a anglicky umí ani nemrkne... motivace je důležitá.. nicméně také máš pravdu že tvé práce jsou provokativní, právě tím že je vkládáš sem:che: musíš trochu očekávat
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 28. ledna 2009, 22:48
2 Marcano: Ta tvoje diplomka se dost blbě stahuje. A proč jsi na ni odkazoval?
2 Lukas_87: To bylo jen takové moje uvažování pro sebe, nestylizoval jsem se pro publikum, jen jsem si chtěl něco racionalizovat.
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 28. ledna 2009, 22:45
2 Faust: Jako obvykle jsi mimo, neb promlouvá tvoje ješitnost. Homelesák je taky odlišnej, a moc se tím nechlubí. Já si myslím, že nejsem úplně standard, někdy je to dobrý, někdy dost blbý, ale celkové hodnocení je mi celkem fuk. Znám zajímavější věci, než se zaobírat sebou. I když filosoficky vzato, sebepoznání je jedno z fenomenologicky nejtěžších. Rozebírat "Cogito ergo sum." mě vždy bavilo.
Marcano
kvalita komentáře: 0 Marcano 28. ledna 2009, 22:43
:wau:
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 28. ledna 2009, 22:40
2 Lukas_87: Jo, a proto většinu svýho času fotím baráky a výklady. :-) Ne, jako pozvat nějakou slečnu do aťasu je taky fajn, ale je to jen jeden z několika motivů. Ale hlavní je u mě vizuální prožitek ze slečny, baráku, výkladu, etc., a moje vizuální fantazie mimo foťák. Kvůli nim někdy/často zapomínám na foťák a to se pak blbě dělaj fotky. Ale nevím, jestli to říkám dost přesně, musel bych o tom přemýšlet. Baví mě taky dělat výstavy, chodit fotit akce a že si mě lidi na takové focení zvou a někteří dokonce platěj. :-))) Když se přitom urodí nějaká fotka, která se místy i líbí, tak to taky není zlý, ale když ne, nezblázním se.
A ještě něco: furt jedu ve fotce na volnoběh. Nemám tu správnou motivaci. Pro příklad (jo, zase mi to někdo otluče o hlavu): fráninu se už učím několik let a žádné valné výsledky. Anglinu jsem se naučil za 6 měsíců, protože mi teklo do bot. U fotky jsem měl trochu motivaci v začátku svého sendvič období, teď jsem spíše foto-flákač. Něco se naučím, a mám dojem, že hned zase zapomenu. Možná se někdy do fotky pořádně pustím, ale to by musel být silný impuls.
A jen pro ilustraci, své ženě jsem 5 let říkal, že budu závodně jezdit na kole a 5 let se mi smála. Pak jsem začal a dělal jsem to furt, humor ji přešel. Nebudu říkat, kam jsem se propracoval ve své kategorii, protože zase by někdo měl asi problém, ale bylo to velmi slušné. Takže ve fotce teď degeneruju, možná se někdy do ní vrhnu, možná ale nikdy a budu dělat úplně jiný obor.
Všechno se to těžko chápe, když si někdo tady myslím, že všichni lidi musí být jako on. Stačí na jisté pochopení?
Faust
kvalita komentáře: 0 Faust 28. ledna 2009, 22:32
sorry, považoval jsem to za uzavřený, ale tohle mě opařilo, ty se považuješ za někoho pobuřujícího, výstředního, pohybujícího se na okraji akceptovanýho, za nějakýho hrdinu držího se stále na nohou v boji proti předsudkům mainstreamu, bojujícího právě tvorbou jako je tohle? :-) promiň za odvážnej výpad, ale mám za to, že tě tu případně neakceptujou naopak právě proto, že pomyslně mezi lidi přinejmenším se pokoušející kreativně psát pořád posíláš ty svoje složení nízkotučnýho jogurtu :-)
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 28. ledna 2009, 22:21
2 Faust: No, já sedím uvnitř autobusu, to jen ty, protože jsi nepochopil, že to může být dopravní prostředek, jsi zůstal stát na cestě a dýcháš ten smrad. :-) A co se týče těch diskusí, už tady pár zajímavých bylo, ale Humanart asi hlavně používám na to, abych testoval fotky a nechal vychytat chyby, či rozhodl, která půjde dál a která ne. Jsou tady správní art-vzteklí psi, a někdy fotku projedou důkladně. :-)
Ale jinak jsem v tom celkem nevinně. Nejsem jako Černý, který úmyslně vyrábí provokace. U mě to jde tak nějak samovolně. Jen jsi dělám, co chci, jsem jinej a to stačí. Člověk by řekl, že by právě umělci měli ocenit, že je někdo jinej, ale oni chtěj, aby byl každej jako ona. Pak ta kreativita umírá na úbytě, neboť jak známo, nejkreativnější jsou mezioborové projekty, diksuse, atd. Ale když se umělci chtěj uzavírat do svého ghetta, jejich věc. :-)
Faust
kvalita komentáře: 0 Faust 28. ledna 2009, 22:06
pokud se mám držet týhle metafory, tak podle mě autobusem nikam konkrétně nejedeš, máš akorát rád smrad vejfuku :-) já si z tohohle rozhovoru odnášim východisko, že občas pořídíš nějakou tu fotku, abys rozšířil šance na další podobnou internetovou diskuzi :-)
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 28. ledna 2009, 21:57
2 Marcano: Nebudu argumentovat tím, že jsem trochu do teorie kreativity zabrousil, ale tuším, že kreativita je něco, co se v podstatě nedá naučit, snad jen trochu zdokonalit. Kreativita zhusta vzniká jako chyba při přemýšlení, kdy se spojí dvě věci, které spolu předtím nesouvisely, takový cimrmanovský krok stranou. Ty víš, jak naučit svůj mozek chybovat? Já ne.
Učení a zejména opakované učí technické postupy, ne kreativitu, ne? Z FAMU a AVU je dost dobře známo dost případů, kdy škola spíše talenty zabíjí, tím, že je někam vede, než že by je rozvíjela. :-)
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 28. ledna 2009, 21:52
2 filipha: Ořez vpravo se snaží neúspěšně naradit nedokonalou kompozici, vzniklou focením "hlava-nehlav". :-)))
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 28. ledna 2009, 21:49
2 Faust: Jo, jseš zábavnej. Ale když vezmeš focení a publikování na server jako svého druhu relax či rituál, nebudeš možná daleko od pravdy. Je blbý, že u fotky není možná pro mě hlavní ta fotka, ale živé vidění něčeho v realitě. Fotka je pro mě asi něco jako dopravní prostředek, kterým se někam dostanu. Sám o sobě mě tolik nezajímá, ale někam mě dovede, kde něco vidím. Je fakt, že když mě vidíš v tom dopravním prostředku, nemusí to být ten nej pohled. Ale já koukám někam do své hlavy=na místo, kam ten dopravní prostředek nedosáhne. Teď to nemyslím nijak umělecky, ale jen osobně. Ale upřímně řečeno, snažím se tady formulovat něco, co jsem ještě neformuloval, takže to bude zatím jen přibližné. Nějak jinak neřeším, proč tohle dělám, prostě to dělám, že mě to baví. A na publikování fotek mě baví komunikace s lidmi.
A moje CV? Na fotoserverech, kde jsem začínal, nikdo, kdo mě neznal, mnoho let netušil, že "mám nějaké CV". Rozčilují mě ale "ortodoxní umělci", kteří si myslí, že umění/"umění" je jediná věc na světě, která existuje, a kdo není/nechce být špička v tomhle oboru, je trouba. Takže to "CV" je zaprvé připomínka, že svět je daleko větší, než fotografické ghetto.
Ostatně na tomto serveru jsem připomněl svou spojitost s UK jen proto, že někdo mě tady přesvědčoval, že se zásadně mýlím v teoretické fyzice. To "CV" bylo jen varování, aby druhá strana začala více přemýšlet o tom, co řekne, a aby diskuse nebyla na nízké úrovni.
Ale obecně, když jsem na některé servery napsal něco o sobě, většina "nízkoúrovňových" diskusí postupně odpadla, a já neztrácím čas, a daleko víc mě to baví si pokecat. Je to taková "prosba", aby lidé opravdu kvalitně formulovali své myšlenky. Život je krátký na bezobsažné diskuse nízké úrovně. :-) Vy jste asi mladí, tak můžete ztrácet čas... já ne. :-)
Marcano
kvalita komentáře: 0 Marcano 28. ledna 2009, 21:30
Lenin řekl: učit se, učit se, učit se.. neboť nejhorší je nevzdělaná masa nebo také: nejhorší je aktivní blbec.. já si myslím jóó, že pokud je člověk kreativní nebo tvůrčí, tak se to netýká jen ve fotografii, ale v celkovém působení ve společnosti a v práci.. proč mají děti ve škole výtvarnou výchovu?.. aby byli schopný být tvůrčí i v ostatních lidských činnostech.. néé proto aby si dokázaly nakreslit obrázek ;)
filipha
kvalita komentáře: 0 filipha 28. ledna 2009, 21:28
fikacek: fotit hlava-nehlava, fotit, fikacku, nie rezat :kuk:
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 28. ledna 2009, 21:26
2 Lukas_87: Bezva, že někdo začal mluvit normálně,a nehalí normální věci do hávu art-religion. :-) Jasně, pravá strana je hodně blbě fiklá přes prsty. Fotil jsem tak nějak "hlava-nehlava", jak tady radí filipha. A ona to asi nebyla ten nejlepší rada, jak se zdá. :-) (To jen "jemně" provokuju, ale nemyslím to zle.)
Faust
kvalita komentáře: 0 Faust 28. ledna 2009, 21:24
tvoje dialektika mi připomíná orwellovu farmu zvířat. nebo Krále Ubu :-) zbejvá se zeptat, proč člověk šermující už několik let domnělou nedotknutelností vlastní vize tvoří natolik šedý optický záznamy, případně proč člověk údajně bez fotografickejch ambic, odrážející jakýkoliv subjektivní hodnocení (skutečně i to pozitivní?:-) jako nevyžádaný, vlastně vůbec svoje fotografie ke komentování už snad 73 let na desítkách serverů nabízí?:) proč mam současně pocit, že víc argumentace a reakcí v dialogu věnuješ citacím ze svýho CV a teoretizováním nad hodnotou názoru, než fotkám samotnejm, ke kterejm se váže? :-)
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 28. ledna 2009, 21:12
2 filipha: Pro tebe je to blbě, protože chceš od fotky něco jiného než já. Já jsem v pohodě, hraju si, a nějak nemám proč dělat věci, jak si přeje někdo jiný. :-) A ten Bresson mi už trochu přijde jako V.I. Lenin. :-)
filipha
kvalita komentáře: 0 filipha 28. ledna 2009, 21:02
ved je to cele blbe.. to musis vidiet sam. vyraz, divna poza (pripomina mi to nejaku fotku skupiny z 80's), no a celkovo, chyba tomu napad... mas ju proste len cvaknutu... mozno by si sa mal konecne vykaslat na TK a skusat to hlava-nehlava aby to malo nejake atmo aspon. ved nemusi byt ostre, ako Bresson hovoril: "sharpness is a bourgeois concept" :aha:
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 28. ledna 2009, 21:01
2 Faust: Nějak jsi nepochopil, že já jdu jinam než ty ve fotce a je otázka, jestli někam vůbec chci jít. Fotka je pro mě spíše odpočinek, než co jiného. Nebuď sebestředný a nemysli si, že všichni se musí řídit tvými hodnotami a cíli. Vlož do svého uvažování trochu fantazie. :-)
A nikdo tě nenutí, abys nad tou fotkou trávil čas.
Můj svět je jinak teoretická fyzika, virtuální realita a filosofie. Svět myšlenek tam má tak úžasnou fantazii, že fotka je dost nuda oproti tomu. Já se tedy vyžívám jinde. Nejsem "art-skinhead". :-)
Marcano
kvalita komentáře: 0 Marcano 28. ledna 2009, 20:54
Faust
kvalita komentáře: 0 Faust 28. ledna 2009, 20:48
já myslim, že fantazie neni nějakej stupeň, ale předpoklad. nemluvim o fantazii ve smyslu nějakejch inscenačních třetích plánů, ani poletujících papoušků a fialovejch prstenců kolem saturnu v pozadí. tady mi nechybí moje představy, ale představy obecně, osobně vůbec nerozumim, jakou má mít tahle fotka výpověď v jakymkoliv směru, nerozumim proč nad ní máme trávit čas my, a proč jsi ho nad ní strávil ty. podle mě už se učíš docela dlouho, připadá mi to jako učit se psát povídky psaním cenovek na jogurty a argumentovat tim, že na všechno tvůrčí a zábavný je ještě pár let čas. pokud ti fotka přijde jako hrozně limitující médium na to se vůbec vajádřit, v jakým by ses cejtil svobodnějc?
Kanecek
kvalita komentáře: 0 Kanecek 28. ledna 2009, 20:47
fikacek: humanART - tady to musíš očekávat, takové názory ;)
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 28. ledna 2009, 20:30
No, zatím jsem fantazii ve fotce moc nehledal, to je fakt. Na to mi přijde fotka jako obor hodně omezený a limitující, svázaný určitou technologií. Jen se pomalu učím řemeslo. Fakt chci od fotky něco jiného (zatím), než si představuješ ty. Neřídím se tvými, ale svými představami. :-)
Faust
kvalita komentáře: 0 Faust 28. ledna 2009, 20:17
sorry, podle mě se v tom zrcadlí úroveň tvoje fantazie a estetiky, když nejsou nadosah žádný knoflíky a výlohy ovoce zeleniny. vopravdu arsch
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 28. ledna 2009, 20:10
2 rdx: To je dotyčná zachycena v pohybu. :-)
2 GreenSpoon:Nehty nejsou umělý, jen nalakovaný, ale když jsem posunoval hue :-), abych ji mírně přebarvil kůži ještě víc do zajímava, tak jsem jí vyrůžověl ty nehty. Sorry, spravím to.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 28. ledna 2009, 19:38
dívka je vskutku kus...ale nehty měla umělý, že?!
BobMoris
kvalita komentáře: 0 BobMoris 28. ledna 2009, 18:57
rdx: tak nejak.. jenom modelka je pekna (az moc)
rdx
kvalita komentáře: 0 rdx 28. ledna 2009, 18:28
to je poskladane jak podle manualu . hlavne neuhnout ani o milimetr
HumanART
Body od neregistrovaných