Jde to Dobré Wow!
Vzdušný pohled na Dinant - Fotografie - fikacek
fikacek

fikacek

Jan Fikáček
  • 17 bodů
  • 67 komentářů
  • 7 hodnocení
  • 23. června 2008, 11:32
  • 3244 zobrazení
  • 0 oblíbené

Vzdušný pohled na Dinant

Fotografie > HDR / Město / Architektura

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Když si koupíte červencové číslo britského časopisu Digital Photo, které právě vyšlo, najdete tam tuto fotku přes dvě strany. Skromě dodávám :-), že jde o nejčtenější fotografický časopis v Británii.

Použitá techhnika, software

Nikon D200, Nikkor 18-200 mm VR 3,5-5,6
Pro přidání komentáře se přihlaste.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 24. června 2008, 13:38
fikacek: to máš těžký dneska lidi cpou smajliky všude a jejich význam je kolikrát ouplně jinde...o mojí dospělosti polemizovat nebudeme, raději půjdeme a doděláme spárořezy, co měly být včera:DD
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 24. června 2008, 13:35
Když jsi mi teď vykal, tak jsi na dobrý cestě. :-)))))))))))) <-- To byl samozřejmě fór. Nejde vůbec o moji osobu, ale o to mít podobnou úctu k druhému jako k sobě.
A já si jinak dělám srandu furt ze všeho a ironie je v každé druhé mé větě, včetně sebeironie. Všichni už jen toho smajlíka v textu pod fotkou. Zdá se, že mb něco nedocvaklo. Já miluju jemné hry plné ironie a nemám rád tupé rány pěstí. Chybí mi tam inteligence.
Mimochodem, když jsem kdysi trochu vykouknul ze svých pubetrálních emocí, uviděl jsem, jak je svět složitej a tím krásnej. A pochopil jsem, že vytočené emoce a síla přesvědčení ze mě dělaly akorát debila.
A už toho nechme. Mě už to neba.
(A víc si příště všímej mejch smajlíků v textu. Pro pochopení mají často zásadní význam.)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 24. června 2008, 13:21
proč sem ti teď vykal?!:-O
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 24. června 2008, 13:21
fikacek: vnímám to jinak pane fikáček, myslim, že jste šlápl vedle a to dost, nedokázal jste mi spolehlivě vaši reakci obhájit, spíše naopak:))..a co sem ti vložil do úst?!...závist a vaše bazírování na faktech spolu nesouvisí, naše diskuze se nějak rozvíjí a já reaguji na to co píšete, v tom nevidim problém:)...v extrému se pořád točíš ty, však podle tebe je mbčko div ne kriminálník, protože řekl "sračka" což samo o sobě v daném kontextu nic neznamenalo, následně dodal, že je to jeho názor a podle ty hned "Hele, nebuď nakrtnutej, že tam není tvoje fotka. To pak pod vrstvou místy docela rozumnejch názorů, probleskávají tvé nižší pohnutky a ztrácíš úroveň. :-)"...tak to byla zas ironie, nebo nadsázka?!...no nevim, tak do svědomí ti sahat nebudu...nechme toho:)
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 24. června 2008, 13:14
Já čet přesně, co tam bylo napsáno. Nechápu, proč by se realita měla podřizovat přehnaným afektům někoho. Člověk, který je zvyklý na normální komunikaci je citlivka? To spíše někteří by se měli naučit chovat, než já bych měl být tolerantní vůči nevychovanosti.
A nakonec mi asi ani nevadí tolik ten buranský přístup, jako vypnutí mozku při něm ve jménu svobody emocí. Nakonec se ukáže, že nějaké IQ má, ale v dané chvíli se zachoval jako ti skinheadi - mozek mám, ale nezapínám ho.
Hele, a zase si nejvymejšlej další blbosti, které mi vložíš do úst, ař jsem je nikdy neřekl, a pak mě náležitě rozneseš (závist, teď zase nějaké striktní řízení fakty). Motáš páté před deváté, běháš s extrímu do extrému. Ale on existuje i inteligentnější přístup než ano-ne, buď je to úžasný nebo sračka.
A omlouvám se, ale masovku s tebou nebudu rozebírat. Někdo je holt dobrý na fotky, někdo na ty rozbory.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 24. června 2008, 12:52
fikacek: tak příště lépe čti:"vůbec se mi to nelíbí... ale je to pouze můj názor..." toť citace...tak jakejpak postoj typu "tak je to správně a jinak to být nesmí"...jeho názor jeho věc, že to řekl tvrdě na tom nevidím nic špatného, nebuď citlivka:))...a že se mu to více zdálo než že by to byla pravda?!...a co je pravda?!...zdání je špatné?!...člověk když se bude řídit striktně fakty tak jako ty, bude dělat stejně bezduché fotografie...pro mě osobně je lepší, když je emotivní byť třeba lehce afektovaný, ale přesto člověk než-li strojově přesný populista:)))

úsměvný mi mimochodem přijde, tvůj postoj k "masovce", když tvoje tvorba je přesně ta, která masu uspokojí, leč obsah nemá žádný:))
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 24. června 2008, 12:44
SendiX: Do pr... Nepovažoval jsem ho za závistivce, to nebyl ten styl. Spíš za náboženského guru "správné fotografie" či jiné správné myšlenky. Měl jsem dojem, že stačí do něj ťuknout, aby vystřelil jak čertík z krabičky, když se mu ZDÁ, že je někdo ješitnej. Tyhle ty bojovníky za pravdu ponížených nemám rád od dob komunismu.Vy to asi těžko pochopíte ve svím věku, ale je to dost podobné.
Podstatné bylo, že se mu to více zdálo než to byla pravda - to jsem bral jako exces. Klasik o tom říká: "Jsi-li si něčím naprosti jist, jsi špatně informován."
Ta metafora není tak zcestná. Skinheadi mají s mb podobný styl uvažování, když se mb dostane do afektu. Rozdíl je jen v míře. Člověk znalý psychologie ví, že tu není žádná ostrá hranice. A mládí neomlouvá. Člověk by měl dostat informaci o tom, že se choval nepatřičně, když se tak zachoval, bez ohledu na věk.
Mimochodem, koupil jsem si ten časopis, a úroveň mě docela zklamala (ještě předtím, než jsem tady dal tu fotku). Není to sice tak strašné jako naše Foto-Video, ale tendence k masovce je cítit z vizuálního stylu. Tak nějak vizuálně úroveň našich dobrých časopisů, i když je to časopis podstatně užitečnější pro fotografy než ty naše, jejich hlavním smyslem je reklama a prachy.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 24. června 2008, 08:50
fikacek: nemáš zač, dycky ti jí rád zvednu:D
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 24. června 2008, 08:46
fikacek: no mě je to přeci jasný, jenže mi připadá, že tvoje soudy jsou příliš...vadí mi zejména, že si hned považoval mbčko za závistivce...reakce může bejt nepřiměřená jak chce(vzhledem k mládí obzvlášť), ale vynášet hned takové soudy...no nevím
každopádně cos tu psal o přes-hubě(:D) asi neplatí vždy, kamarád šel například po ulici a někdo na něj ze zadu zavolal, on se otočil a už jí měl-tři skinheadi ho dobouchali, že sem ho nepoznal a proč?!...protože má na hlavě dready...možná proto, že se s těmito lidmi setkávám často, mě ta tvá metafora přijde naprosto scestná:))
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 24. června 2008, 08:43
Jo a díky za zvednutí návštěvnosti. :-)
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 24. června 2008, 08:42
2 SendiX: Opět, jako ne poprvé, jsi trochu vedle. Ono s těmi skinheady to byla spíše metafora, což jsi mohl pochopit, při svém IQ. :-) Ale stačí se chovat stále tak, jak převedl mb poprvé, a už je to to, co jsem říkal.
A jinak mám výcvik v boje muže proti muži v rámci armády, a dokonce je bezpečnost i teď tak trochu moje profese. Takže ti můžu říci, že např. ochranka by se vůbec neměla dostat do konfliktních situací, že se jim má vyhnout a přečíst je předem. Takže když dostane někdo přes hubu, tak je pravděpodobné, že něco nezvlád. A statistiky ukazují, že velmi často dostanou do huby ti, kdo mají poněkud extrémní sklony, ale jsou na druhé straně.
Ale co to tady vůbec řešíme? Někdo tady měl zprvu nepřiměřenou reakci, teď už mu to docela došlo, a ty ses nějak spozdil za vývojem situace. V Americe je takový velmi dobrý zákon. Pakliže někdo zaútočí, je možné se bránit jakkoliv, i nepřiměřenou obranou. Je totiž jasný, kdo byl agresor.
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 24. června 2008, 08:05
2mb: No, už si myslím jen napůl, že máš nějaký problém. Ono je blbý, že ti docela vidím do žaludku. Taky jsem byl v mládí takový magor, jako ty, takže zkušenosti mám bohaté, a vím jaký blázen. Ale dle posledních reakcí tuším, že to s tebou není až tak zlé. :-)
mb
kvalita komentáře: 0 mb 24. června 2008, 07:58
vlastně mám co eště říct.... tahle debata mě už nebaví... ty si očividně myslíš, že problémy mám a já tě nemusím a ani nechci přesvědčovat o pravém opaku... čau :hi:
mb
kvalita komentáře: 0 mb 24. června 2008, 07:54





Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 24. června 2008, 07:50
fikacek: to sou prd životní zkušenosti, ptže kdybys dostal přes hubu od skinheada a nemohl měsíc jíst nic krom kaše tak bys setsakra rozlišoval mezi mladickou nerozvážností a extrémismem ježišmarjá....stejně si myslim, že tě štve ta nula:))
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 24. června 2008, 06:56
2 Plumm: To s Tebou docela souhlasím. Tohle je fotka dřívějšího data a dnes už u HDR placatím světlo o dost méně. Na druhou stranu na místě bylo pod mrakem, takže světlo už bylo přirozeně placaté.
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 24. června 2008, 00:56
Mě je to HDR furt nějak proti srsti. Ani z toho neni cejtit prostor, což bych u takovýhle fotky ocenil nejvíc ze všeho.
Ale zas uplně blbý to taky neni no:)
roman71
kvalita komentáře: 0 roman71 23. června 2008, 23:40
k fotce v časáku gratuluji!:tlesk: .....z fotky mne bolí za krkem:jo:
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 23. června 2008, 23:34
2 SendiX: To jsou holt životní zkušenosti. Prostě nemám rád burany a extrémisty žádného druhu, i když to njesou skinheadi. A o nulu vůbec nejde.
2 mb: Ten, kdo problémy nemá, většinou nemusí sáhodlouze vysvětlovat, že je nemá. To mi jedna ukazovala dokonce papír od doktora, že je normální. Nevím proč, ale neuvěřil jsem jí. :-) Skoro bych doporučil přemejšlet nejdřív a pak něco psát.
Mr.Ch.
kvalita komentáře: 0 Mr.Ch. 23. června 2008, 23:26
2 csssss...:ja:
mb
kvalita komentáře: 0 mb 23. června 2008, 21:36
fikacek: ...já už teď právě žádný problémy nemám. :D školu jsem zvládl...
jdu do třeťáku, 2 měsíce prázdnin a pohoda jazz. :) Rodina na měsíc pryč a já budu total sám doma... :) ...kua tak jaky problémy?! :jo: ..
btw tohle se mi třeba od tebe líbí Pěnová
.
.
ano můj první koment mohl bejt slušnější... :hua:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 23. června 2008, 21:08
fikacek: to je nesmysl, samozřejmě, že se kritika musí držet v mezích, ale proboha jak můžeš srovnávat radikalitu takovýho kalibru jakou razí skinheadi a nevinnou nulu od mladýho kluka(a za sebe můžu říct, že mb neni labilní, alébrž je to pohodovej kluk)...nevim proč by si měl řešit nějaké problémy touhle cestou a proboha jaké problémy?!...to tě skutečně tak vadí ta nula a pojem "sračka"?!...alibi naco?!...řekl, že se mu to nelíbí a řekl proč a kde je ta tebou zmiňovaná vyhrocená radikalita?!...jezusmarjájozef jak můžeš něco takového srovnávat?!...očividně ses nikdy s "kritikou" vymaštěnýho skinheada s dvoumetrovejma zádama nesetkal...
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 23. června 2008, 20:55
2 SendiX: Nesouhlasím, že každý může říci sebekritičtější a sebenegativnější názor. Názor není tak daleko od realita. Nejkritičtější názory jsou slyšel třeba od skinheadů. Jestli je míra kritiky přes určitou hranici, nejde o samotnou kritiku, ale projevy psychózy nebo sociální psychózy. Takový člověk právě bere tebou obhajovanou kritiku jen jako alibi, za kterým si může vybíjet svou agresivitu. Prostě milý mb si tady řeší problémy, se kterými by měl spíše k psychologovi. Tady, doufám, není léčebna, ale diskuse o fotkách.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 23. června 2008, 20:30
Lukas_87: ajo(plesk ho do čela)...já zapoměl voe...
j-nny
kvalita komentáře: 0 j-nny 23. června 2008, 20:18
1 6+
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 23. června 2008, 20:15
Skot: anebo půjdeš na výstavu(jako když otevíráš odkaz), jejíž zaměření přesně neznáš, nevíš co máš čekat, dojdeš tam a zjistíš, že je to odpornej kubismus, kterej ti nic neříká...a tak ho taky ohodnotíš...kapiš?!...to jako na veřejnym serveru, kterej slouží k hodnocení fotek odmítáš záporně hodnotit fotky jen proto, že na výstavu děl, který se ti nelíběj bys taky nešel?!...no tyvole...

apropos kde máš jakej testosteron prosimtě?!...tomu se říká rozhovor voe, nikoliv "chemie" či "biologie"...
Skot
kvalita komentáře: 0 Skot 23. června 2008, 17:47
děcka nechte si tu testosteronovou předbíhačku :kuk:

když mám rád umění ale neuznávám kubismus za umění tak taky budu mít dost slušnosti nelézt na výstavu kubismu a dávat všem okázale najevo jaké tam vystavují sračky, a pokud ano tak mám někde v hlavě problém :tam:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 23. června 2008, 16:56
fikacek: v tom případě nechápu proč roubuješ myšlenky svoje do hlavy toho mladého chlapce zde:))...zdá se, že kážeš vodu a piješ víno jak už to bývá, nikdo ti tvůj styl nebere, leč snad může svůj názor, byť je sebekritičtější a sebenegativnější říct?!...nebo snad nemůže aniž bys ho nepřímo označil za lháře či závistivce?!...tvůj intelekt je snad trochu jinde, ne?!
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 23. června 2008, 16:53
2 SendiX: Něco takového jsem přijal už před mnoha lety a co? Takovým jejich styl neberu, ale oni považují svůj styl za pravý, a chtěj jej vnutit jiným, zdá se, leč mají smůlu.
A obávám se, že do mých skutků vkládají své vlastnosti. Moje prestiž totiž (omlouvám se) je o dost výš než v publikaci fotek a fotky jsou pro mě hobby, takže to beru s rezervou. Můj obor a hlavní schopnosti jsou zcela v jiné oblasti, a tam mi jde o prestiž. Ve fotkách těžko. Jen opravdu miluju, když se něco děje.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 23. června 2008, 16:41
fikacek: přijmi možnost, že jsou tu jedinci(včetně mě), kteří raději nebudou mít nikde nic otisklého, než aby si nechali tisknout podobnej nesmysl...nemluvě o tom, že by se s tim nikdo z nás nechlubil...
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 23. června 2008, 16:35
2 mb: Klidně si stůj, za čím chceš, ale máloko přesvědčíš, že to má něco společného s fotkou. Závist jsi řekl první ty. Já si myslím, že jsi natolik prdlej, že nevnímáš realitu a jseš prostě mimo. Nemám tenhle fanatický druh psychiky, protože i když člověk zastává jakýkoliv původně správný či alespoň názor, tak fanatismus ho zcela znehodnotí a stane se z něj žumpa, která se schovává za údajný názor. Připomínáš mi naše média. V těch se člověk taky nic nedozví, jen nanejvýš kdo je na koho naštvanej a jak moc naštvanej. Vážně je ale brát nemůžeš.
FomaK
kvalita komentáře: 0 FomaK 23. června 2008, 16:31
fikacek: je fakt že to z doakzu je o chlup lepší než toto...6b.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 23. června 2008, 16:22
fikacek: něco podobného jsem čekal:)
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 23. června 2008, 16:20
Ta, co mi přijde o hodně lepší, a kterou chtěli nejdřív (a ani neřeknu kam ji chtěli dát, protože někteří by se tady zbláznili) je tahle http://www.humanart.cz/fotografie-28041-dva-kovove-organismy-vylezajici-z--.html?a=423 tedy Dva organismy vylézající ze Země.... Ale musel bych předělat přinejmenším levou část oblohy, která se mi velmi nelíbí. A taky tak kompozice s kamenem není nejlépe udělaná. I tak je ta fotka docela dobrá.
Honzii
kvalita komentáře: 0 Honzii 23. června 2008, 16:11
přidávám se ke kolegovi SendiXovi :)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 23. června 2008, 16:09
jaká je ta dobrá co neotiskli?
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 23. června 2008, 16:03
2 lazybastard: Koukni sem: http://www.hdrsoft.com/ .
mb
kvalita komentáře: 0 mb 23. června 2008, 16:03
fikacek: ja myslim ze uroven ztraci ti co tomuhle daj 10 b :) ja to nevim tohle mi proste pride strasny .) ano mas nektry veci moc dobry ale tohle je proste hruza :) a za svym nazorem si stojim a za nulou taky :)
a jestli si myslis ze v tom je zavist ze mas fotku v casopise a ja ne tak ses na velkym omylu :) :kuk: :love:
eclipsis
kvalita komentáře: 0 eclipsis 23. června 2008, 15:55
2 super
jannemec
kvalita komentáře: 0 jannemec 23. června 2008, 15:44
trochu zmatek:kuk:
lazybastard
kvalita komentáře: 0 lazybastard 23. června 2008, 15:40
fikacek: co to je HDR?
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 23. června 2008, 15:20
Ale tak, buďte v klidu. Tahle fotka je u mě furt průměrná, i když ji publikují kdekoliv. A ostatně mám dost fotek, a lepších, po světě na zajímavých místech, takže mě tohle zas tak nedostává. Ale tenhle časopis je pro mě důležitý z hlediska mých zájmů, i když si myslím, že fotky sjou tam poněkud pokleslé. Ale mám rád, když se něco děje. Taky mě ale naštvali, že tam nedali jednu moji opravdu dobrou fotku, o které uvažovali.
S tou dvojbarevnou vodou je to fakt. Ještě to upravím.
2 mb: Hele, nebuď nakrtnutej, že tam není tvoje fotka. To pak pod vrstvou místy docela rozumnejch názorů, probleskávají tvé nižší pohnutky a ztrácíš úroveň. :-)
Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 23. června 2008, 13:37
Zaber hezkej, co je ale uplne divny - jak to HDR o(d)barvilo vodu - pred mostem zelena, za nim ne. Pokud bych se na to ale nekoukal jako na zaber kostela ale jako na zajimave clenenou abstraktni plochu tak to nevadi.
filipha
kvalita komentáře: 0 filipha 23. června 2008, 13:35
... ale platia v pohode :jo:
filipha
kvalita komentáře: 0 filipha 23. června 2008, 13:35
mb: tym sa tu "chvalit" nebudem :v13:
mb
kvalita komentáře: 0 mb 23. června 2008, 13:34
filipha: no tak povidaj :) ja se jdu mezitim najist rajske :D mnam :love:
filipha
kvalita komentáře: 0 filipha 23. června 2008, 13:34
mb: to nie je vec vkusu :v3: uhorkova sezona, vis jak :v25:
mb
kvalita komentáře: 0 mb 23. června 2008, 13:34
filipha: nerikej mi ze v britanii maj taky sileny vkus :D
filipha
kvalita komentáře: 0 filipha 23. června 2008, 13:34
mb: co sa smejes, to este nevies co mi tam vytlacili :jo:
mb
kvalita komentáře: 0 mb 23. června 2008, 13:33
filipha
kvalita komentáře: 0 filipha 23. června 2008, 13:32
nechvastaj sa :jo: keby si vedel, co tam mne na dvojstranku vytlacili, tak by si nebol presvedceny o tej exklusivite :smk:
mb
kvalita komentáře: 0 mb 23. června 2008, 13:29
a všichni mě za to sežerte :) :smk:
mb
kvalita komentáře: 0 mb 23. června 2008, 13:26
prostě úhel záběru, barvy, zmatek...
mb
kvalita komentáře: 0 mb 23. června 2008, 13:25
Honzii: naprosto nejvíc souhlasím...
mb
kvalita komentáře: 0 mb 23. června 2008, 13:25
skromně dodávám, že tohle je docela sračka... :) vůbec se mi to nelíbí... ale je to pouze můj názor...
Honzii
kvalita komentáře: 0 Honzii 23. června 2008, 13:07
spíš než ta úprava mě štve fakt, že je to děsnej zmatek :)
Ninja-Team
kvalita komentáře: 0 Ninja-Team 23. června 2008, 13:05
nejčtenější neznamená vždy nejkvalitnější ... přecejen těch horších je v oboru vždy vice :)...
pravda fotka je tam kde má být...
zoe
kvalita komentáře: 0 zoe 23. června 2008, 12:56
3 :smk: hustee
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 23. června 2008, 12:51
turin: mne jo,je to jak malovany
Skot
kvalita komentáře: 0 Skot 23. června 2008, 12:48
3 působivé :)
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 23. června 2008, 12:26
3 ooo,dalsi perla na zed:love:
phoob
kvalita komentáře: 0 phoob 23. června 2008, 12:19
me to HDR tam dost vadi... navic tty divne vylezle barvy... takove nevim...
Wan-To
kvalita komentáře: 0 Wan-To 23. června 2008, 12:08
To je HDR?
lazybastard
kvalita komentáře: 0 lazybastard 23. června 2008, 12:06
3 taky je ta fotka moc pěkná.gratulace:tlesk: ,akorát se chci zeptat ta řeka je dvoubarevná normálně nebo to je ňákej klam?