Jde to Dobré Wow!
... - Fotografie - TRMAN
TRMAN

TRMAN

Tomáš Rücker
  • 31.9 bodů
  • 106 komentářů
  • 12 hodnocení
  • 3 hodnocení neregistrovanými
  • 31. března 2008, 17:24
  • 3356 zobrazení
  • 0 oblíbené

...

Fotografie > Akt

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

M.B.B.

Použitá techhnika, software

oko
Pro přidání komentáře se přihlaste.
fikacek
kvalita komentáře: 0 fikacek 30. dubna 2008, 10:47
3 Mo dobrý.
James
kvalita komentáře: 0 James 07. dubna 2008, 17:33
3 :tlesk:
vladcooo
kvalita komentáře: 0 vladcooo 01. dubna 2008, 22:57
3 11++:love:
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 01. dubna 2008, 00:30
Mydrim: Tak tohle taky klidne podskrabnu :tlesk:
cro2s
kvalita komentáře: 0 cro2s 01. dubna 2008, 00:20
mám vás rád:love:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 01. dubna 2008, 00:16
ptže totiž kluci, aby jste věděli, my dokážeme vnímat krásu a krása to je kumšt, ne hovno v kastrolu:)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 01. dubna 2008, 00:11
Mydrim: jistě...my co máme rádi klasiku to máme těžký v tom, že se nenecháváme strhnout tou vlnou toho co je IN, pamatuj si, že nejseš sám...to už zavání kua nějakou peticí toto:D
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 31. března 2008, 23:23
no zejo a ja se pod to taky podepisu klidne .... sem zastancem klasiky :)
Mydrim
kvalita komentáře: 0 Mydrim 31. března 2008, 23:10
Ach Sendix, ako som rad, ze niekto pise takto. Minulu noc som stravil hadanim sa o umeleckej hodnote niektorych avantgard, resp. sam proti 5tim studentom som bojoval za neoddelitelnost estetiky od skutocneho umenia a bol som kamenovany a bolo mi hnusne nadane do nevzdelancov a obmedzencov za to, ze som tvdril, ze koleso z bicykla polozene na stolicke vyzera vedla Caravaggiovych obrazov smiesne.
aziza
kvalita komentáře: 0 aziza 31. března 2008, 22:50
2 Jezismarija!To jsou zase plky o kycich,libivosti,nevkusu a kdesi cosi..
Osobne od tebe mam radsi jinou.Ale jak uz to tu kdosi poznamenal,jsou tu moc pekne ty kontrasty.
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 31. března 2008, 22:49
Dejiny umenia (a teda aj vývoj) je často zpochybňovaná vec, keďže ťažko hovoriť o vývoji v umení, skôr o vývoji človeka, spoločnosti, spoločenského zriadenia, to všetko sa odrazí v rôznej miere vo forme. Avšak, za umelecké možno považovať to, čo je od historického vývoja spoločnosti oddeliteľné a nestráca hodnotu. Umenie ako vieme, stojí mimo času.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 22:07
umeaboi: blbě je to tak je to:P...to je možná ten problém, vývoj se odklonil blbym směrem, je třeba udělat krok zpátky porozmýšlet a vykročit levou...
umeaboi
kvalita komentáře: 0 umeaboi 31. března 2008, 22:04
TRMAN: s plechovkou a kor prořizlym platnem se pleteš.....chapu skepsi protože jak laici tak i profesionalove často zabředavaj nevim do čeho ale tebou uvedeny přiklady sou autentickej vyvoj vytvarnyho uměni ať jt jak jt
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 21:58
neni problem, vás vo víkendu provedu po divokym severu tak mi to budeš dlužen:)))
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 31. března 2008, 21:57
no tak v lete musis vyjet na dalny vychod ja te provedu :)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 21:49
TRMAN: jj je to smutný, to je fakt mazec dílo(a kdo by to dneska vysochal?!no nikdo to je jasný...sem strašnej rejpal ale...)...bych se tam podival, etě sem tam nebyl...
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 21:45
kua duffator mě předběhnul tak nic
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 31. března 2008, 21:45
jojo Betlem nedaleko Kuksu autorem Matyas Bernard Braun zel bohu casu tohoto ve stavu neskonale zubozenem :(
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 21:45
to je ten betlém kus vod Kuksu to je jasný voe když to tu nikdo neví tak musim já:D
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 31. března 2008, 21:45
SendiX: no tak to je ale slovo, kery se preci nevyslovuje. fuj!
Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 31. března 2008, 21:43
2 To je z betlema z kuksu zejo? Me se to libi, kyc nekyc.
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 31. března 2008, 21:43
SendiX: Odstup satane! :v2:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 21:42
jako nespochybnitelnou obhajobu všech svých slov zde bych si dovolil uvést jedno slovo, kteréžto mě ve všem utvrzuje a přesvědčí i vás a tím slovem není nic jiného než:

KNÍŽÁK

a popří to:che:
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 31. března 2008, 21:37
Venkov mas jen pul bodu zatim :)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 21:36
rudeboy: jj dík i tobě hh:))
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 31. března 2008, 21:35
SendiX: jak rikam, neshodnem se) dik za debatu, prinosna:)
Venkov: podivam se po tom, diky!
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 21:33
rudeboy: neni no, kdyby ale do kastrolu nasral Koons tak se lidi mohou zbláznit jak úderné a výstižné to je.)...no a je to imho asi tak milion bilionkrát(starej dobrej milion bilionů:D)jednodušší než dřív, kdy v obraze nejmenovaného mistra nenápadná linie vedoucí od špičky meče přes čepel a ruku jí držící až po výraz v tváři budoucí oběti setnutí, kterážto je pointou celého obrazu, jest dokonale kompozičně a barevně vypíchnutá a vede tak pozornost divákovu po obraze a nutí ho tím samotného dospět pointě...nebo je to jednodušší než Davidův obraz přísahy bratří horatiů, nenápadně ale výstižně zachycený kontrast hrdinství a utrpení ve válce pouze použitím různé sytosti barvy a různému výrazu a kompozici, to je pro mě skutečnější umění než žralok v akvárku...sorry:D
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 31. března 2008, 21:32
Braun
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 31. března 2008, 21:27
Mimochodom, odporúčam knihu od Jeana Claire z vydavateľstva Barrister & Principal, práve tam sa zaoberá kritikou modernity.
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 31. března 2008, 21:26
no a uz kurva konecne nekdo pozna kde to je a ci je to dilo ??? nejstezejnejsi autor sveho oboru ve sve dobe!!!
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 31. března 2008, 21:25
Hm, už som triezvy a stále to nevnímam pozitívne. Je to jednoducho miešanie. Niežeby som mal niečo proti ženám, ale isté veci netreba miešať a toto je skvelý príklad. A že som sa snažil preniesť sa cez to - viem ako to myslíte, ale nie je to dobre.
Nuž a čo nám prinieslo moderné umenie či postmoderna alebo avantgarda je jasné, už avantgarda pred mnohými rokmi niesla "odpoveď" na budúcnosť, Jean Clair ju prirovnal k socialistickému realizmu.
Na Kazimira sa treba pozerať asi z toho pohľadu, že v tom čase možno veril tomu, čo robil, je to niečo iné ako spomínaná snaha šokovať v súčasnosti, chcel tiež prekvapiť, ale v tom prístupe bolo snáď niečo úprimnejšie, zatiaľ čo dnes je šokovanie len vecou zbabelca, ktorému by sa iste rád Baudelaire vysmial :)
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 31. března 2008, 21:23
SendiX: takhle jednoduchy to teda fakt neni, ja kdybych nekam nasral, tezko z toho budu mit cenu chalupeckyho. proste se neshodnem. nevadi. ja tedka vlastne studuju koncept, prostor, multimedia, takze asi na to mam jinej pohled. to ale neznamena ze me nebere treba takovej caravaggio. jak rikas, kazda doba ma svoje, esli nejses spokojenej v ty soucasny, gut lak.)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 21:21
chtěj bejt slavný kluci a tak šokujou, vo tom to ale neni, doba nedoba.)FIN
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 21:20
rudeboy: to neni zatvrzelej názor, vždyť se rozhlídni, ti lidi nemusej dělat půlku života studie podle skutečnosti, nemusí studovat dokonalou kompozici ptže stačí jednoduše přijít s údernym nápadem-třeba nasrat do kastrólu a ejhle sou slavný, jak jednoduché to jest....a že to nelze srovnávat, baže lze, každá doba má svoje, vždy umělci nějakým způsobem reagují na situaci, tvorba je s dobou úzce spjatá, ale dneska reaguje na situaci málokdo, spíš to jenom tvrdí...jak říkam i dneska sou tu obdivuhodní umělci, ale zbytek je odpad, příživníci na době, tak to vidim já...
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 31. března 2008, 21:15
SendiX: to ale proste nemuzes srovnavat, jina doba, jiny umeni
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 31. března 2008, 21:15
SendiX: to je kec. sorry. ja netvrdim, ze me zrovna koonsova tvorba nejak bere, ale rict, ze dneska neni zadnej opravdovej umelec je asi jako rict ze zijem na marsu. ou maj, tyhle zatvrzely definitivni nazory...
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 21:13
rudeboy: bez vyjímky to jistě neni, i dneska jsou umělci, který obdivuju, ale prostě nemůžeš říct, že tam je stejná kvalita jako třeba za dob kubistů, nemůžeš mluvit o novym pohledu jako při impressionismu, je to prostě křeč nic víc...vyjímky jsou imho vždycky...
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 21:11
rudeboy: že nakreslili, ale furt se nemůžou měřit s klasiky, takový skillz prostě nemaj, krom toho přede mnou by takovou hovadinu neobhájil, taková obhajoba je zeložená na nějakejch roubovanejch myšlenkách o nesmrtelnosti brouka a koons, že by dokázal uhlem nakreslit studii k obrazu jako třeba Rafael?!-leda hovno by dokázal...kdeže, takový umění už dávno opustilo oblast kumštu a nedá se vnímat...dneska na světě neni umělec jako za renesance po světě nechodí nikdo tak skvělej jako byli holandští mistři a proč?!No protože je jednodušší šokovat než směřovat svojí tvorbu k dokonalosti...chápu ještě nějakou satirickou, či kritickou tvorbu, chápu tendence vyjádřit postoj, ale třeba Koonsovo kraviny nejsou vo postoji, nýbrž vo hovně:P
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 31. března 2008, 21:10
TRMAN: a tak taky se to tak da rict. ale rozhodne to neni bez vyjimky
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 31. března 2008, 21:08
ja to vidim spis tak ze problem soucasny doby je v tom ze kdyz se nekdo vysere do kastrolu a dobre to obhaji nemuze mu nikdo vyvratit ze se jedna o umelecky pocin a najde se i banda tech ktery budou tvrdit ze to naprosto chapou a docenujou jen aby byli "IN" :jo: a popici
Kanecek
kvalita komentáře: 0 Kanecek 31. března 2008, 21:04
Někteří dávní mistři taky nebyli zrovna opěvování..., ale popravdě Koons mi připadá nevkusný... :jo: a to jsem ho teď poznala formou obrázku v googlu...
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 31. března 2008, 21:04
SendiX: neodpustim si. vetsina umelcu (i soucasnejch) pracuje s tim, ze ma vedomosti a znalosti zalozeny na minulosti, nemuzes rict, ze ty skillz nemaj; nekoho holt nebavi babrat se v minulosti a snazi se prijit s necim novym - cimz treba dospeli k tomu, ze udelali ten cernej ctverec. a umej si to obhajit, vi, proc to udelali, proc zrovna cernej a proc zrovna na bilym. okrem toho urcite ve skole namalovali spoooooustu klasickejch obrazu klasickou technikou. jen pockej, treba k tomu taky dospejes. takovej Judd jak v mladi kritizoval prvni minimalisty a hle? :)
a tak tohle me bavi. ale jasne, sme offtopic.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 21:00
rudeboy: dle mého názoru nemá, je to prostě čistokrevná provokace...minimalismus a symbolika i koncept tu byly vždy, už od dob renesance, existovaly vždy různé způsoby realizace úzce spjaté s dobou svého vzniku, ale umělci odjakživa ctily jakési estetické hodnoty, dnes se nad tyto hodnoty umělci(mohu-li to tak napsat) snaží povznést, ale to je prostě patos, protože jim chybí skills a tak to vynahrazují šokem, kterej mě osobně připadá trapnej, protože jak kde neni talent, tam nikdy nebude hodnota, to je prostě faktum fakt...obdivuju díla kubistů, symbolistů, impressionistů protože tam je koncept, tam je ten pohled a není potlačena jak estetická tak obsahová stránka-21. století je zmatek, sou to sračky kde se plácá pátý přes devátý a zapomíná se na učení se a studovaní, na dřinu a krásu, to já prostě nikdy nepřekousnu.)...čimž bych to imo ukončil, ptže tu jednak spamujem a druhak očekávám vlnu nevole:D:D
Koons smrdí, ať žije Da Vinci!:)))))
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 31. března 2008, 21:00
a to me zase tolik nedrazdi Koons pac to beru jako cilenou provokaci a to se musi ... co pripada mne jako spravny zneuznani vsech hodnot? Kazimir Malevic :D ... ale nikomu to neberu ... jen ja osobne treba nevidim zadnej zasadni pocin v tom rozriznout prazdny platno nebo na bily pozadi napajcovat cernej ctverec :)
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 31. března 2008, 20:52
SendiX: to ze tebe to nebavi ale neznamena ze to nema zadnou hodnotu ne? co takovej hirst?
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 20:45
rudeboy: přeloženo: "sračky, krev, prdele..."...koons nemá koncept, je to proslulej sračker, tvořící nula, výplach Rembrandtových střev...
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 31. března 2008, 20:44
rudeboy: blbe sem to rek...vitej v pritomnosti proste (tohle nejsou nayk vymozenosti 21. stoleti, ze)
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 31. března 2008, 20:44
SendiX: hmmmmmmm...tak to mas asi covece fakt tezky, vitej ve 21. stoleti; minimalismus, koncept, performance...
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 20:42
rudeboy: co?!...je to kokot, štve mě ten jeho výsměch...to proti němu mam:D...člověk se obdivuje preciznosti dokonalosti a talentu starých mistrů a najednou vidí jak lidi opěvujou baskeťák v pleksiskle, z toho je mi fakt na blití-neúcta, shit, jeho díla bych souhrně označil "pytel kočičích střev a sraček"...takže asi tak:D:D
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 31. března 2008, 20:40
SendiX: co mas s koonsem? :)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 20:39
o tomhle říct, že je nevkus patos nebo neřku-li kýč to je jako vysmívat se do očí Rafaelovi či Ingressovi voe...
...a jméno Koons přede mnou raději vůbec nepište:D
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 31. března 2008, 20:39
umeaboi: ja to spis myslel kyc=nevkus, ne jeho protipol. obecne kycem je jednoduchy nazvat cokoliv, prave treba tenhle "akt" bych za nej rozhodne neoznacil, byt se mi muze sebevic nelibit. koons je rozhodne fajn prirovnani, ale to uz jsme zase trochu nekde jinde
umeaboi
kvalita komentáře: 0 umeaboi 31. března 2008, 20:30
rudeboy: ja stavim kyč jinam než na protipol vkusu, chceš li nevkus...kyč muže obeatně i neobratně parazitovat na formě či obsahu (v nejsilnějši formě voboji hh)nemyslim si že king kýče jeff koons děla věci blbě technologicky a ještě nevkusně...prostě se bavi citací a tim cj klišé atd...hodnotu artefaktu taky neměřim vkusem ale vkus+rozum.nechapu co to tu je za žvasty...:"čo tam robi žena","fotku bez nátvu vyfoti každej kdo ma fotak a modelku","patetickej kyč" atd...tj sekec...ještě trochu ten patos ale tj kdejaka romanticka věc u ktery se lidi rozplyvaj třeba atd...dmnc z krdnc
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 31. března 2008, 20:26
SendiX: ale tak nejde o tu peknou zenskou, jde o to jak je nafocena, pro me je tohle nevkusny. pardon.
(a teplej fakt nejsem) :)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 20:24
rudeboy: co je nevkusnýho na pěkný ženský voe?...to by potom byl sex nevkus a jestli tomu tak skutečně je, tak všichni vzdejme kua hold nevkusu.))))
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 20:23
umeaboi: amen!:))...ne kecam, něco sem přečet, ale wikipedii moc neholduju, přijde mi neobjektivní:))
umeaboi
kvalita komentáře: 0 umeaboi 31. března 2008, 20:23
SendiX: no vono si někdy něco přečist neuškodi, teda krom bible abych tu pak šermoval slovem amen žeano ;)
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 31. března 2008, 20:22
umeaboi: nene, spis ve skole sme si o tom povidali:) hehe..ne, vazne, tema vkusu a kyce je hodne osemetny. nevkus=kyc? vkus=nekyc? je to fakt slozity a na delsi povidani:) pro me tohle spis nez kyc je nevkus (tzn kyc se nerovna nevkus), ale to uz bych se u trmana po nekolikaty opakoval. jinak rozhodne souhlasim, at si jede :)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 20:21
umeaboi: ne voe, já vo kýči nikdy nic nečet, kouknu a vidim:D

jinak ten druhej odstavec jsi měl zakončit slovem amen, naprosto souhlasim.))
umeaboi
kvalita komentáře: 0 umeaboi 31. března 2008, 20:18
rudeboy: SendiX: ste četli voba wikipedii akorat každej z vas četl jinou čast perexu že jo :)

osobně se domnivam že to ma ke kyči daleko ačkoli to současny směřovani fotografie teda moc nereflektuje :) furt je lepši když někdo jede "zatahly" štylo a ma ho zmákly než se divat na to jak někdo blbě simuluje tendenční věci...tj imho taky svyho druhu kyč :)
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 31. března 2008, 20:09
hura SendiX se umi jen divat a to mu staci a tak to ma bejt :) .... nic jinyho v ty fotce neni totiz :D
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 31. března 2008, 20:00
SendiX: definice kyce je hodne subjektivni zalezitost
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 19:59
3 moje nejoblíbenější, tvoje nejlepší, světlo, kontrast povrchů aji barev(ač je to bw)hrubostí s jemností nedokonalosti s dokonalostí, prostě lahodí to oku...
a kurva drát kýč je něco co si hraje na to čím není a tohle si prostě na nic nehraje tak už to doprdele všichni pochopte...
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 31. března 2008, 19:51
pisu M.B.B. to ste teda znalci :) dokonce to spada pod UNESCO :)
whiteout
kvalita komentáře: 0 whiteout 31. března 2008, 19:43
sakra máš pravdu, se mi těď vybavyl ten pravej Krakonouš..... tak pak nwm.....:sry:
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 31. března 2008, 19:38
neni to Krakonos a bydli cca 30km inde bajlajvocko :)
whiteout
kvalita komentáře: 0 whiteout 31. března 2008, 19:37
to je myslím Krakonoš a bydlí v Hořicích.....
Yonah
kvalita komentáře: 0 Yonah 31. března 2008, 18:52
filipha: jo tááák. :kuk:
filipha
kvalita komentáře: 0 filipha 31. března 2008, 18:52
Yonah: uz som sa opravila :smk:
Yonah
kvalita komentáře: 0 Yonah 31. března 2008, 18:51
filipha: kdo tady tvrdí, že při fotce? :v20:
filipha
kvalita komentáře: 0 filipha 31. března 2008, 18:51
sorry, to malo byt na autora a nie na Yonaha...
filipha
kvalita komentáře: 0 filipha 31. března 2008, 18:50
Yonah: pri fotke? chod robit Ikebanu ked mas tento nezor na umenie :jo:
kristyna
kvalita komentáře: 0 kristyna 31. března 2008, 18:50
3 :tlesk:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 31. března 2008, 18:49
2 krásnej akt - konečně jeden co na každýho nevyplazuje pysky:jo:
Yonah
kvalita komentáře: 0 Yonah 31. března 2008, 18:46
TRMAN: eee: "Kýč je svět zbavený hovna", řekl kdysi Kundera. :jo:
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 31. března 2008, 18:44
ja jen tvrdim nehledat nepatrat neresit nepremejslet :D
slakinglizard
kvalita komentáře: 0 slakinglizard 31. března 2008, 18:43
nějak nebere..fotkam moc nerozumim ale buď libi či ne..ja vlastně nerozumim ničemu:ani:
zoe
kvalita komentáře: 0 zoe 31. března 2008, 18:41
3 :love: toto je jedna z moji ch oblubenych tvojich prac:smk:
Silecia
kvalita komentáře: 0 Silecia 31. března 2008, 18:32
yup... mas originalnejsi. ale i tato fotka má vysokou úroven =)
eee
kvalita komentáře: 0 eee 31. března 2008, 18:28
umeni je na nic, nasleduj zizen! ,)
Kanecek
kvalita komentáře: 0 Kanecek 31. března 2008, 18:28
nakonec se strhne debata jestli to umění je či není :nvm:
Kanecek
kvalita komentáře: 0 Kanecek 31. března 2008, 18:26
:nvm:
eee
kvalita komentáře: 0 eee 31. března 2008, 18:24
no ej voe, ale tak dyz sam priznas, ze tma nic neni-proc mas porad potrebu si to obhajovat? ,))
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 31. března 2008, 18:22
TRMAN:
Skôr tá fotka cíti potrebu niečo hľadať. To by som to bral z tej lepšej stránky. Z tej horšej je to tak, že je to nesmierne iritujúce a naivné. Žena pred sochou, čo si čakal kristušát?
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 31. března 2008, 18:20
já bych viděl rád víc té (asi moc hezké) prdelky :)
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 31. března 2008, 18:19
a to je prave to na co ja sem alergickej :jo: fakt cejtite tak akutni potrebu ve vsem neco hledat? hledat i to co neexistuje ale vy po tom touzite? juuu to je vesely todle :jo:
Kanecek
kvalita komentáře: 0 Kanecek 31. března 2008, 18:13
Tato fotéčka u mě nic...
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 31. března 2008, 18:12
Ak mi unikla nejaká závažná súvislosť (pochybujem), tak sa vopred ospravedlňujem, v opačnom prípade táto fotografia skutočne je vydareným gýčom. Juu, až sa mi z toho krúti hlava. Aj z fernetu teda.
Mimochodom, definícia od eee hovorí jasne, zjednodušene teda niečo, čo sa hrá na to, čím nie je. Ostal by som len pri nahých ženách a sochy do toho nemiešal, akokoľvek sa to snažím brať, vyznieva to mizerne.
FlowMan
kvalita komentáře: 0 FlowMan 31. března 2008, 18:07
no vidiš..:tlesk: a su v klidu:smk:
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 31. března 2008, 18:06
ja na nazvy seru obecne :) ale pokud po nem touzis tak kdysi jeden blbej mela :D
"Tezky udel poustevnika"
FlowMan
kvalita komentáře: 0 FlowMan 31. března 2008, 18:04
ostatní fotky sou hafoo dobrý ..jen u téhle mám pocit že jí chybí název noo:hi:
eee
kvalita komentáře: 0 eee 31. března 2008, 18:00
nebo neim. nechce se mi googlit poucky :)
eee
kvalita komentáře: 0 eee 31. března 2008, 17:59
kyc- casto opakovana libiva temata, jez maji evokovat hlubokou myslenku, ovsem vozi se jen po povrchu, instantnich myslenkach a zkratkach, patosu a divacke oblibenosti ,)))
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 31. března 2008, 17:57
Akýkoľvek názov by to zhoršil, tá žena tam nemá čo robiť.
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 31. března 2008, 17:57
eee ... definuj kyc :) ... jinak se to fotilo neco pres 4 hodiny mozna i proto to svetlo :)
FlowMan
kvalita komentáře: 0 FlowMan 31. března 2008, 17:56
FOTKU NEKOMENTUJU TA SE MĚ LÍBÍ....JEN TO CHTĚLO NÁZEV .kurva to asi nikdo nepochopí...Konec a tečka..:hi: :zub:
eee
kvalita komentáře: 0 eee 31. března 2008, 17:56
ale mas tam hezky svetlo
eee
kvalita komentáře: 0 eee 31. března 2008, 17:55
to je ale patetickej kyc, co? :)
FlowMan
kvalita komentáře: 0 FlowMan 31. března 2008, 17:55
TRMAN: NA NICC.:hi:
TRMAN
kvalita komentáře: 0 TRMAN 31. března 2008, 17:52
ty si v*l :) fot si vejcvaky na nadrazi a neobtezuj :) na co nazev???
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 31. března 2008, 17:51
Nechce to název, proste je to zavadzajúca modelka pred sochou.
FlowMan
kvalita komentáře: 0 FlowMan 31. března 2008, 17:49
1 nechci být nějak nepříjemnej .....ale ten název se mě nějka nezdá 3tečky..mluvý za vše...tohle by pak zvládnul vyfotit každej kdo by měl k dispozici modelku a sochu..(a dobrej foták)...cche to nějakej název
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 31. března 2008, 17:45
Čo to je za sochu? Prečo ju nie je vidieť viac? Čo tam robí tá žena?
mayo
kvalita komentáře: 0 mayo 31. března 2008, 17:34
3 supr..:tlesk:
yVANs
kvalita komentáře: 0 yVANs 31. března 2008, 17:28
socha pripomnela W.B.
fatka zas supr ;)
Yonah
kvalita komentáře: 0 Yonah 31. března 2008, 17:27
3 :love:
HumanART
Body od neregistrovaných