Téma | Denisa - wip, rady, dotazy,odpovedi

Fórum > 3D Grafika > Denisa - wip, rady, dotazy,odpovedi

Záhlaví tématu

do tohoto threadu budu davat jak moje starsi prace tak soucasne.myslim tim jak komerci tak veci co delam jen pro sebe.Klidne se muzete ptat na co chcete ohledne 3d a videa a budu se vzdy snazit odpovedet,jsem tu skoro porad takze odpovim svizne
Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
ssquaree
kvalita komentáře: 0 ssquaree 05. března 2012, 15:27
hanuman: koukni do pošty
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 05. března 2012, 14:48
ssquaree: crack? jaky crack? vubec nevim o cem to mluvis! :che: kdyz das composition - add to Render Queue a pak dole kliknes na lossless > pak v rozbalovacim menu "format" mas jen swf a fxl??
ssquaree
kvalita komentáře: 0 ssquaree 05. března 2012, 14:22
hojte potreboval bych poradit od nekoho kdo pouziva adobe after efect jde my to to ze kdyz dam export tak se my zobrazi jen 3 polozky ulozit jako SWF FXL a adobe premie pro projekt... kdyz sem koukal na tutorialy tak tam meli 3gp avi atd. tak nevim cim to je jesli tim ze mam jen trial verzi na 30 dni. nevim mozna jo. kdyz tak dejte odkaz na crack pac furt nemuzu najit diky
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 28. února 2010, 21:57
malachi78: neda se to. Navic behem modelovani nema moc vyznam nastavovat ID, to se dela az po vymodelovani
malachi78
kvalita komentáře: 0 malachi78 25. února 2010, 15:16
Cau. Chtel bych se zeptat na takovou "malickost", ktera mi celkem zneprijemnuje praci. Mam face na modelu s nejakym IDckem. Kdyz v EditMeshi selektnu edge a pres shift z nej vytahnu face, ma stejne IDcko jako ten puvodni. Jenze kdyz to same udelam v EditPoly, IDcko se automaticky nastavi na 1. Nevis nahodou, jestli se da nekde nastavit aby to IDcko prebiral? Diky.
madvicer
kvalita komentáře: 0 madvicer 22. června 2009, 18:42
díky, jdu to vyzkoušet. :tam:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 22. června 2009, 18:33
madvicer:
1. u directu je v direct parameters polozka hotspot/beam tim se to roztahuje ten kruh jak potrebujes

2. pouzit DOF ve scanline se to dela pres multipass effects - depth of field

3. druhu plastu je tisice, takze zalezi co potrebujes. nastavit specular akorat a kdyztak reflexe tot vse (ve scanline myslim nejdou blurovane reflexe takze spis asi jen specular)
madvicer
kvalita komentáře: 0 madvicer 22. června 2009, 16:24
ahoj ahoj, mám, řekl bych, velmi triviální problém - se světly. Když chci, abych tam měl stíny, tak tam dám freedirectlight a nadto skylight. jenže to tam vytvoří takovej nepěknej kruh světla okolo, jako tady. Chtěl bych aby to vypadalo nějak takhle, bez použití skylight takhle tedy aby tam byl vidět stín i od skylight a i od free direct bez toho kotouče tam.

A druhej dotaz - dá se nějak zaostřovat? Např chci zaostřit jen na kostku v popředí a zbytek rozostřenej - je to možný?

A třetí dotaz - hledal jsem nějakej dobrej tutoriál na udělání materiálu plastu, ale našel jsem jen tutoriály pro vray a ten se mi nechce používat. nevíte o něčem - mám 3Ds max 11.
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 28. května 2009, 17:46
každopádne som zvedavý na konečný výsledok
bude niečo na spôsob videa s rotáciou pred kamerou? čijak
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 28. května 2009, 09:29
Denisa: myslim ze vim co chtel venkov rict, nejde o to ze bys ji mela udelat vetsi - vic vykreslenejsi svaly, ale aby presne odpovidaly poze postavy... ale takovej expert na anatomii nejsem abych rek co je spatne a jestli neco vubec je :tam:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 28. května 2009, 09:22
Venkov: nesmis se divat na zbrush modely,divej se na max modely,ty budou pouzity v reelu.Drenai musi byt elegantni a nechci z ni zadnou kulturistku
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 28. května 2009, 00:09
Denisa: neverím že postava v referencii má tak vyrysované svalstvo na celej figúre. Kumšt sa pozná aj podľa toho, že sa svaly akcentujú v závislosti na svalovej aktivite. Celé telo nemôže byť napäté, tak to zaváňa nezmyselnou honbou za vykresleným svalstvom, ktorá je ale amatérska. Ak sa na to bude pozerať sochár, alebo niekto s hlbším vzdelaním, uvidí síce otrockú prácu, ale s nevyužitým potenciálom.
Krk je dobrý príklad, na základe jemných zmien v aktivite svalstva sa dajú prejaviť emócie a pohyb.

Ešte k tomu krku, jej ľavý sternocleidomastoideus je aktívny, pretože otáča hlavu do prava, mal by byť teda výraznejší ako pravý.
Ak chceš aby si tvoju prácu vážili aj profesionáli a nielen amatéri otvárajúci ústa na každý sval, mohla by si trochu menej tlačiť na pílu a viac tlačiť na výtvarnú úroveň. Chápem že svalstvo je kúl, ale nie vždy a všade.
Hej a práve som si spomenul že som od teba niečo chcel, ale takýmto komentárom som asi nevytvoril vhodnú atmosféru :D
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 27. května 2009, 23:53
Venkov: kaslu na nej,mam to modelovanepresne dle reference.Ono obcas se musis takky mrknout kdo tam radi.Vesmes profik nerika nic,max pochvali a amateri kritizujou.Triceps predelavat nebudu,je ok.Musis se divat na postavu jako celek a ne kdyz je urizla pod nadry.
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 27. května 2009, 23:10
nuž ale aby bola aj profesionalita a korektnosť rada, postreh užívateľa "YihyoungLi" je správny
taktiež by bolo dobré zapracovať na krku
podľa krku sa totiž pozná sochár či modelár
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 27. května 2009, 21:35
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 27. května 2009, 20:40
fajn práca
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 26. května 2009, 19:43
slakinglizard
kvalita komentáře: 0 slakinglizard 23. května 2009, 20:47
Denisa: asi tě miluju:tlesk:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 23. května 2009, 19:24
kdyby chtel nekdo mrknout na malej updatek drenai tak je tady
http://forums.cgsociety.org/showthread.php?p=5883471#post5883471
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 10. dubna 2009, 19:50
tak uz jsem to nasel no, ale je to stejne postup teda prapodivnej :)
kdyby to nekoho zajimalo jak posouvat uvshell v uvspace v maye :)
http://www.digitaltutors.com/free_tutorials/video_d.php?vid=2885&cat=5