Články

Články - Příroda hraje 1   1

Příroda hraje

Články > Nej Díla / Osobnosti / Software

Mnoho lidí hledá kouzla, magii a rituálnost na místech, která pro ně samotné nejsou zcela pochopitelná či přístupná. Odcházejí tak například do světů nejnovějších technologií či vesmíru, aniž by si uvědomili, že ty největší divy a iluze se ukrývají na dosah ruky.

Články - Chevalierův kouzelný koberec 3   0

Chevalierův kouzelný koberec

Články > Výtvarné umění / Osobnosti / Software

Sakrální architektura byla, je a bude jedním ze základních stavebních kamenů evropského umění. Její velkolepost, nádhera a menumentalita ohromovala naše předky a ačkoli nás v této době obklopuje mnohonásobně vyšší počet médií, málokoho nechá chladným i dnes. Tento fenomén nese natolik silné prvky a atmosféru, že dokáže fascinovat každého jedince bez ohledu na pohlaví, věk či vyznání. Její velkolepost v nás probouzí úctu a pokoru. Možná proto v sobě i dnes neseme jakousi konzervativnost obhajující staré a neakceptující nové. Je to dobrá cesta nebo by se tyto zatuchající ledy měly konečně prolomit?

Články - Unnumbered sparks - vymalovat nebe 1   0

Unnumbered sparks - vymalovat nebe

Články > Výtvarné umění / Nej Díla / Software

Dnešní rychlá a uspěchaná doba a zároveň i současné umění se může pyšnit neuvěřitelným technickým vývojem založeným za neukojitelné touze po vývoji. Někdo tento fakt považuje za nezbytnost, někdo naopak za přežitek neakceptující fakt návratu starých dobrých zažitých médií. Jednou za čas se ale objeví dílo, které uchvátí všechny diváky bez ohledu na jejich názor, věk, pohlaví či životní přístup.

Články - Photoshop CS5 v praxi 9   12

Photoshop CS5 v praxi

Články > 2D Grafika / Software / Tutorial

Právě zkouším nový Photoshop CS5, tak jsem při té příležitosti dal dohromady video tutoriál. Podívejte se, jak se dá s novými nástroji Photoshopu během 5 minut přetvořit běžná fotka.

Články - Final Production Rendering in Realtime ? ! ! 1   3

Final Production Rendering in Realtime ? ! !

Články > Software

Každý kdo se zabývá 3D grafikou to zná, dlouhé, úmorné, nervy drásající čekání na render. Čekání na vaše úsilí, někdy to nekonečno ústí v zoufalos či zlobu prlínající se s pocity chladu či horka. Tomu má být konec. Z 2000sekund na 0.1sekundy renderování bez jakého koliv zásahu do HW? Zní to jako splněný sen? Tak tenhle se vám splnil.

/1