Světové dny designu v Dubai nesou pověst jednoho z největších veletrhů nejen designových produktů, ale také současného vizuálního umění nejrůznějšího charakteru. Své místo zde našla i svérázná expozice přicházející z Velké Briránie nesoucí příznačný název Crochedermy. Jak již samotný titul napovídá, jedná se o kombinaci taxidermie (Vycpávání mrtvé zvěře) s lidovou rukodělnou technikou háčkování. Trofeje nejrůznějších druhů zvěře v životní velikosti, skleněné vypoulené oči či vyceněné zuby nás v první minutě uvedou do světa násilí a nesmyslného vybíjení pramenícího z arogantní touhy lovců po nadřazenosti. Tato sugesce je velice silná, neboť z exponátů cítíme všechny zásady klasické taxidermie v rámci nichž jsou zachovány nejen použité doplňkové materiály (Oči, zuby…), tento pocit pramení především z autentického pohybu jednotlivých zvířat. Po bližším ohledání nás ovšem smysly a zkušenosti zavedou zcela jiným směrem, k sálajícímu krbu a vůni čerstvě dopečené bábovky, tlustým sklům babiččiným brýlím a nepravidelně zohýbaným pletacím háčkům a jehlicím.
Fůze těchto zdánlivě nezkombinovatelných asociací vytváří neuvěřitelně silný a hutný denotační celek. Vznikají tak fikční světy protínající se na nejrůznějších úrovních lidského vnímání, čímž autorka dosáhla dle mého názoru „dokonalé formy“. Neméně důležitý je také odkaz ke stále aktuální otázce ženských a mužských úloh, k čemuž jasně napovídá užití techniky háčkování jako typické ženské činnosti. Schauna zkrátka vytvořila produkt vyvolávající v divácích lásku i nenávist.