Na tento fenomén navazuje i uznávaný Tokijský florista Azuma Makoto. Materiální tematice se věnoval již ve svých předchozích dílech, nicméně projekt Iced flowers vizuálně předčil všechny ostatní. Živočišnost úžasných exotických květin naaranžovaných do gigantických pugetů postavil do kontrastu s chladným a nehostinným ledovým masivem. Vytvořil tak rostlinám krystalicky čistou tvrdou schránku.
Na první pohled dílo působí vytříbeným, exklusivním a dokonalým vizuálním dojmem, nicméně po bližším zamyšlení nad celou situací přichází pocit stísnění, násilí a smrti, což je bezpochyby stav, do kterého byly květiny nedobrovolně uvedeny. Této interpretaci nahrává i okolní industriální prostor výstavní haly, betonové masivní sloupy, rezavé řetězy visící z vysokých stropů a stále se zvětšující kaluže vznikající táním jednotlivých ledových bloků.
Tyto procesuální nestálé objekty dochází do nejzajímavějšího momentu ve fázi tání krusty obklopující samotný květ. V tuto chvíli rostlina zcela ztrácí svůj tvar a charakter a dílo se tak neustále proměňuje a nabízí divákovi každou minutou novou podívanou. Za několik dní z celé instalace zůstanou jen hromádky povadlé barevné hmoty.