Jedním z těchto umělců, kterým se obrazec kruhu vryl do žil jako ostrá jehla, je mezinárodně uznávaný fotograf a designér Martin Hill. V posledních letech jeho kroky nemilosrdně směřují vstříc přírodě, otevřeným pláním a klidným vodním hladinám. Jeho jemné a citlivé site specific instalace se zařadily do top land artu současného umění. Je jedním z tvůrců, kteří vidí v jednoduchosti krásu a vědí, že méně je více, což pro práci v přírodě platí dvojnásob.
S tímto motivem pracuje zhruba od roku 1992, kdy začal přírodu vnímat nejen z pohledu toho, co nám dává, ale také co my jí bereme. Kruh je v jeho případě symbolem jakéhosi cyklení lidského chování i rehabilitace přírody. V tomto motivu není pouze naděje a harmonie, je zde také nevyrovnanost sil a malá míra pochopení. Jeho nejzajímavější díla se opírají o vodní hladinu, nad kterou se vždy "vznáší" půlkruh, který je iluzí odrazu hladiny doplněn do celého uzavřeného kruhu. Pracuje s odrazem a klamem, jakousi nestálostí a především hrou tohoto živlu. Tuto nestálost ještě podporuje jemnost a pomíjivost použitých materiálů, jako je led, tenké, téměř vlasové věchýtky či kameny poskládané na sebe s maximální opatrností a dojmem, že pouze malé zafoukání může celý objekt v okamžení rozsypat.