Vložte do scény objekt "helix" (z Objects->Spline Primitive) a nastavte tyto hodnoty:
Start Radius – 10 m
Start Angle – 0°
End Radius – 10 m
End Angle – 3400°
Radial Bias – 50%
Height – 300 m
Height Bias – 50%
Subdivisions – 100
Plane – XZ
Nyní zkopírujte objekt helix a kopii posuňte na souřadnice:
X - 0 m
Y - -15.846 m
Z - 15.521 m
Udělejte oba objekty (helixy) editovatelné a nastavte velikost objektů Helix a Helix.1 na:
X - 3.92 m
V této fázi by to co jste vytvořili mělo vypadat asi takto:
Nyní spojte oba Helixy (funckí contect) v jeden (nejdříve si pro jistotu oba ještě nespojené Helixy zkopírujte, zgroupujte a nastavte jako neviditelné v editoru i v renderu). Vložte fci. Sweep Nurbs z Objects->Nurbs a podřaťe jí Helixy spojené v jeden objekt.
Vložte Circle (a podřaďte ho Sweepnurbs, v jakém pořadí mají objekty být už poznáte) z Objects->Spline Primitive, udělejte objekt editovatelným a nastavte velikost na 3.419 (celkovou) .
Nyní budete muset umazat horní a dolní část Helixu jako na obrázku níže.
Nastavíte velikost vrchních 2 bodů u Helixů na:
Pravý (na ose Z):
X - 2.012 m
Y - 301.988 m
Z - 16 m
Levý:
X - -2.08 m
Y - 300.837 m
Z - 1.692 m
Nyní zkopírujte Sweep Nurbs a nastavte jeho pozici na:
Y - 285.85 m
Nyní můžete oba Sweep Nurbsy zgroupovat a kopírovat a posouvat je jako na obrázku (POZOR! před tímto krokem se práci uložte, a vůbec, uložte si veškerou práci, kterou máte rozdělanou. Je to z důvodu velké náročnosti na HW. Já mám 2.9 GHz celeron, 1GB 400mhz DDR ram, 128MB grafickou kartu a mám s touto operací potíže, jelikož plot je podle B-křivky která je hodně Hi-Res (její náročnost (počet bodů) můžete snížit v editoru přenastavením na křivku třeba lineární atp.)).
Nyní zbývá jeden krok do konce. Vložte Rectangle z Objects->Spline Primitive a nastavte mu tyto hodnoty:
Width – 567 m
Height – 582 m
Rounding – 5 m
Plane – ZY
Position:
X - 0 m
Y - 300.496 m
Z - 272.849 m
Vložte Circle ze stejného menu a nastavte jeho radius na 7m. Jako poslední importujete Sweep Nurbs kam oba objekty podřadíte.
Tímto je plot hotov! Díky za přečtení a doufám, že to bylo srozumitelné ;)