Pokud tedy pyrocluster vaše verze podporuje můžeme začít.
Vložte do texture library pyrocluster (dvakrát) a pyrocluster volume tracer.

Nyní importujte z "Objects->Practicle" objekt Emitter (také dvakrát) a objekt Envirorment.b U druhého Emittru nastavte pozice na X: 0; Y: 0; Z: -60 a velikost na X: 75; Y: 75; Z: 0.

Seskupte(Group) oba Emittery a nastavte rotaci na H: 0; P: -90; B:0. U pozice nastavte všechny koordinátory na 0.
Aplykujte Pyrocluster volume tracer na Envirorment, Pyrocluster na Emitter a Pyrocluster.1 na Emitter.1 (můžete to udělat i opačně, akorát by byl kouř jednopu tmavější a jednou světlejší).

Vložte disk a nastavte Outer Radius na 600. Nastavte pozici Null Objectu (Sjednocené Emittery) na X: -450; Y: 40 and Z: 0. rotaci nastavte na H: -0.01; P: 2,6; B: -1.05. a sjednoťte Disk s Null Objectem a nastavte pozici osy na 0.

Nyní nastavte tyto hodnoty u Pyroclusteru (ne u pyroclusteru.1! :





A tyto hodnoty u Pyroclusteru.1:





Nyní nastavte tyto hodnoty u Emitteru:
Birthrate Editor: 200
Birthrate Render: 200
Speed: 4000
A u Emitteru.1:
Birthrate Editor: 150
Birthrate Render: 150
Speed: 4000
Tím máte hotové nastavení Pyroclusterů a všeho možného.
Ujistěte se zda jste na 0 framu (!!! Pozor než se budete ujišťovat u verze 8.001, ujistěte se také že máte mocca plugin fix, jinak vám může program spadnout !!!), pokud ano zapněte auto keyframing posuňte scrooler na časové ose na frame 90. Nastavte rotaci objektu který obsahuje Emittery a Disk (Null Object1.) a nastavte rotaci na ose H na 640° (na ostatních nechte 0°. Vypněte auto keyframing (!) a spusťte animaci.
Toto by měl být váš finální výsledek:

Pro lepší efekt si stáhněte nějakou z novějších textur nebe (novější jsou v pořadí poslední)
zde



Můžete si také stáhnout example zde.