1. Musíte vytvořit 3 křivky jako na obrázku. Celkem by jejich velikost měla být asi 0, 232.996, 25.092. Velikost je důležité dodržet z důvodu dalších kroků jako je klonování atp.
1.
2.
2. Nyní vložte objekt 4-side (z splines) a nastavte mu velikost na 0.627, 10.538 a 0 (předtím ho samozřejmě udělejte editovatelným). Spojte křivky (pouze, bez 4-side) a z kontextového menu vyberte content (spojit v jeden objekt). Nyní vložte SweepNURBS a podřaďte mu 4-side a sjednocené křivky (4-side musí být v hierarchii první, tedy první jako podřazený). V atributech nurbsu nastavte scaling na cca 15-20% a udělejteho editovatelným. Nyní použijte polygon tool a označte vše (ctrl+a).
V kontextovém menu vyberte nástroj clone a použijte tyto atributy.
clones: 50
holes: 20%
offset: 0 m
Scale: 100%
Rotation: 360
Move Variation
X: 150
Y: 10
Z: 150
Scale Variation:
X: 60%
Y: 80%
Z: 60%
Rotation Variation:
H: 360
P: 10
B: 10
Pokud jste postupovali správně by měl váš výtvor vypadat takto.
3.
3. Nyní v menu s deformátory vyberte Spherify a pofřaďteho klonované trávě. Nastavte souřadnice pro pozici na 16.399, 37.095, 0; radius na 100 a strenght na 25.
Stáhněte si tuto texturu a aplykujte ji kubicky na objekt.
4.
4. Posledním krokem je použití Array kterému podřadíte vámi vytvořenou trávu. použijte toto nastavní: copies 14, amplitude 36
C4D
C4D soubor s trávou si můžete stáhnout na foru beta-soft.net.