Jde to Dobré Wow!
Koss R/10 - 3D grafika - mikimaus
mikimaus

mikimaus

Michal Brož
  • 12.3 bodů
  • 39 komentářů
  • 5 hodnocení
  • 1 hodnocení neregistrovanými
  • 07. března 2007, 20:27
  • 6679 zobrazení
  • 0 oblíbené

Koss R/10

3D Grafika > Objekt

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

ve 3D umim akorat v AutoCADu, kterej na to neni zrovna nejlepsi (to vubec)....


Obrázek níže lze ovládat šipkama: doleva+doprava=otáčení a nahoru+dolu=zoomování



Použitá techhnika, software

AutoCAD 2002
Pro přidání komentáře se přihlaste.
Vignette
kvalita komentáře: 0 Vignette 15. dubna 2009, 09:57
2 :kuk:
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 02. července 2008, 01:11
v_f: njn to je kruty... na 2 to rozhodne neni ..mozna by stacilo to jen vyrendrovat v necem lepsim :kuk:
Adman
kvalita komentáře: 0 Adman 16. března 2008, 14:32
1 Ale jooo... v CADu to muselo bejt sranííí :)
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 29. února 2008, 12:10
kristyna: :wau: díky:tam: ..
kristyna
kvalita komentáře: 0 kristyna 29. února 2008, 12:06
3 :tlesk:
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 07. července 2007, 14:30
corey (07.07.07 14:29):
díky moc:smk: ...:mrk:
corey
kvalita komentáře: 0 corey 07. července 2007, 14:29
3 mno na to ze je ten program hlavne na delani soucastek do aut....a ja bych v nem ani neprdnul se mi to moc libi... 10
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 03. července 2007, 21:01
v_f (03.07.07 19:27):
??? proc ????
v_f
kvalita komentáře: 0 v_f 03. července 2007, 19:27
ne:ee:
sviftcz
kvalita komentáře: 0 sviftcz 17. března 2007, 10:40
Erric (09.03.07 21:57):
Maya je animacni program a Max je hlavne na Nepohyblive rendery. Navic podle používanosti lze usoudit že je maya lepší :-D (Dreamworks, Blue Skye Studious, Sony animation Pictures, Pixar atd.. )
Erric
kvalita komentáře: 0 Erric 09. března 2007, 21:57
No vzhledem k tomu, ze autodesk tak nejak poskupoval co mohl a tak nejak nechal pekne difundovat nastroje mezi programy, tak mi prijde ze za par let vyvoje budeme mit kompletni 3D softy, co umi kazdy totez, jen se kazdy jinak ovlada. Coz je presne priklad Maya vs Max. Potom co maye pridali to, co ji chybelo k dokonalosti, uz v mnohem max predci;o) Zajimave ze Maxu se to nedotklo.
sviftcz
kvalita komentáře: 0 sviftcz 08. března 2007, 11:42
Integrovany renderman Cadu je hotova tragedie co vím tak se hlavně používá ve spojení s externíma rendermanama např Vray, v Cadu má cenu dělat jen 2D na 3D až zbytěčně složitý.
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 08. března 2007, 09:01
Andrew (08.03.07 00:06):
no jak rikas tech pocet segmentu, tak to je na plochy..jsou to systemovy promenny surftab1 a surftab2..ten smoothing na tělesa je jak jsem psal ten facetres a taky myslim v nastaveni se to nejak dela, ale nevim presne jak..
dneska je 3D studio pod Autodeskem, tak se nejspis snazili nejak tomu autocadu pomoct v tom 3D..modelovani je tam taky ted snazsi, driv me stvalo ze blblo zobrazeni v perspektive a neslo v ni ten model ani posunout..
Andrew
kvalita komentáře: 0 Andrew 08. března 2007, 00:06
smooth f CADu neni zrovna to pravy vorechovy, dela se to tam pres desivy prikazy a nastavis si jakoby pocet segmentu a s tim ti roste vyhlazeni.....je to tak, hmmm? jestli se mylim tak me umlcte....jinak na CAD dobra prace, jenom by to nemuselo bejt zasazeny do nakyho kouta, nebo gde to vlastne je, se stinama se taky vic neda....mam 07 cerstvou a koukal sem ze tam do toho 3Dcka docela praskli, ale este sem ho nezkoumal nak podrobne, podle me se tim smerem nemeli vydavat, je na to dost jinech veci kery to zvladaj lip
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 07. března 2007, 23:49
Erric (07.03.07 23:15):
hmm v cadu se ten smooth nastavuje pomoci systemovy promeny facetres pro telesa a v 2002 byl nastavenej na maximum..v 2007 to renderuje ciste, ale na to sem se uz pak vybod..mi na tom zas tolik nezalezi..jinak s tim mapovanim je to v cadu fakt spatny..
spratek
kvalita komentáře: 0 spratek 07. března 2007, 23:46
nevypada to zle, jen je to hranaty a spatnej render
Erric
kvalita komentáře: 0 Erric 07. března 2007, 23:15
V Cadu jsem neco delal naposledy kdyz mi bylo asi 12, takze vubec nevim jak na tom dneska je. Ale myslim ze minimalne stiny by zvladnul lepsi. Fakt hloupa je tam ta textura, ale jestli je to s mapovanim v Cadu tak hrozne jak rikas, tak se asi neda nic delat. Jinak je misty videt jak je to hranate, chtelo by to vetsi smooth.
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 07. března 2007, 21:53
Travolta (07.03.07 21:50):
asi se spokojim s tema co tu jsou:aha: :kuk: ..dik za info:hi:
Ryz
kvalita komentáře: 0 Ryz 07. března 2007, 21:50
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 07. března 2007, 21:42
Travolta (07.03.07 21:38):
jak delas ty dalsi smajliky? vzdyt v nabidce nejsou:bueh:
Ryz
kvalita komentáře: 0 Ryz 07. března 2007, 21:38
KOSS UR.20, Sennheiser PMX 100, Sennheiser PC 130 :v9:
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 07. března 2007, 21:31
Thomas (07.03.07 21:18):
v CADu rýsuju asi tak už 5 let..ale hlavně 2D stavební výkresy..3D umím taky, jsem schopnej v tom vymodelovat skoro vsechno, ale trva to dlouho..ale nejhorsi tam jsou textury, s tema se tam pracuje nejdementnejc, i kdyz 2007 ma ty textury podobny jak v 3D max ale porad to neni ono..
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 07. března 2007, 21:28
Sennheiser all the way :))
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 07. března 2007, 21:28
Rud3Boy (07.03.07 21:16):
ok beru z5..já si jen vzpomněl na Ali G in da house jak je tam "East side is da best" "West side is da best":che: :che: ..na kossacich je dobry, ze je na ne dozivotni zaruka..steinheisry asi budou hrat lip, rika se to, ale nikdy jsem z nich nic neslysel..
mb
kvalita komentáře: 0 mb 07. března 2007, 21:19
Rud3Boy (07.03.07 21:16):
ah tak :) ok ok.... :smk:
Thomas
kvalita komentáře: 0 Thomas 07. března 2007, 21:18
3 jak dlouho děláš v CADu ??? :smk: mrtě gut :tam:
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 07. března 2007, 21:16
MIKI_cz (07.03.07 21:09): takhle to nejde rict...ja mel vzdycky kossy, posledni porta pro..a vzdycky spokojenost..
jenze ted jsem na hrani poridil sennheiser hd_25 (cena neporovnatelne vetsi) a proste se to neda srovnavat..zvukove..
inac k 3Dcku.na to, ze je to v autocadu, je to imho pekny:)
mb
kvalita komentáře: 0 mb 07. března 2007, 21:15
MIKI_cz (07.03.07 21:09):
:smk: :love:
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 07. března 2007, 21:10
SendiX (07.03.07 20:41):
muzou byt radi ze nepouzivam jinou znacku na jejich model:kuk:
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 07. března 2007, 21:09
Rud3Boy (07.03.07 20:59):
koss is da best:kuk:
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 07. března 2007, 21:09
mb (07.03.07 20:56):
kdepak, tenhle model se uz nevyrabi..dneska se myslim vyrabej nejmin R/20 ktery ale vypadaj uplne stejne..porta pro mam taky..
mb
kvalita komentáře: 0 mb 07. března 2007, 21:02
Rud3Boy (07.03.07 20:59):
a to je co? :o)
rudeboy
kvalita komentáře: 0 rudeboy 07. března 2007, 20:59
mb (07.03.07 20:56): sennheiser rulez.)
mb
kvalita komentáře: 0 mb 07. března 2007, 20:56
ale R-10 ne :( nejak nejakej novej model :o)?
mb
kvalita komentáře: 0 mb 07. března 2007, 20:55
a taky Spark PLUG :o)
mb
kvalita komentáře: 0 mb 07. března 2007, 20:54
a taky PORTA-PRO :o)
mb
kvalita komentáře: 0 mb 07. března 2007, 20:53
a taky R-80 :) a ty hrajou taky bezvadne :o)
mb
kvalita komentáře: 0 mb 07. března 2007, 20:52
ja mam doma UR-40 a hrajou bezvadne!!!! :smk: :smk: :smk:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 07. března 2007, 20:41
asi by se lidem od Koss nelíbilo, že používáš jejich značku...design se mě líbí, je to fajn:)
HumanART
Body od neregistrovaných