Jde to Dobré Wow!
messerschmitt bf 109 - 3D grafika - hanuman
messerschmitt bf 109 - 3D grafika - hanuman
hanuman

hanuman

Martin Hanuš
  • 14 bodů
  • 13 komentářů
  • 7 hodnocení
  • 1 hodnocení neregistrovanými
  • 17. února 2018, 11:42
  • 2185 zobrazení
  • 0 oblíbené

messerschmitt bf 109

3D Grafika > Scéna / Exterier / Objekt

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

3d nahled https://skfb.ly/6xnJy
1. s úpravama v ps
2. bez úprav, jen nějaký tone mapping v sp

Použitá techhnika, software

maya, substance painter, substance painter - iray, photoshop
Pro přidání komentáře se přihlaste.
kraky3D
kvalita komentáře: 0 kraky3D 06. března 2018, 14:15
Hele jak jsem psal, nechtěl jsem prudit. Pokud tobě to tak stačí a je to podle tvých představ...no problem
A s texturou teda sorry, jen jsem se ptal.
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 06. března 2018, 10:40
kraky3D: jo a interier mam docela dobre promodelovany...teda palubni desku....zbytek spis lowpoly...ale neni to v tomhle modelu, mam to jako scenu zvlast...to uz by substance asi nepobral kdyby to bylo vse v jednom
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 06. března 2018, 09:11
kraky3D: textura neni zadny sken ale vytvorena "rucne" v substance painteru
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 06. března 2018, 09:10
kraky3D: v letadlech se zas tak neorientuju, takze chapu, ze ti chybi spousty detailu...bylo to do filmu
kraky3D
kvalita komentáře: 0 kraky3D 06. března 2018, 08:25
hanuman: No člověče, je to pěkné, škoda že si to nedodělal. Jen nemůžu přijít na ten model :-D , podle všeho je to starší verze. Soudím podle vrtule, krytu rotoru, podpěr výškovek, přední části překrytu kab. a celkově toho tvaru nosu. Ovšem sání na turbo je z novější verze, nebo si jen nepamatuju kdy se začalo používat v tomto tvaru. Koukám že původní tvar mas v normále ;-) .Já osobně bych jako první sladil tu verzi, potom upravil nějaké detaily. Máš tam pružinky na drátu antény, ale jiné detaily ti utekli. Jinak koukám že tady ti ten kryt sedí. No, myslím že hodně toho můžeš odladit jen texturou. Ta textura je nějaký sken? Nějak na mě působí jednolitě, bezešvě. Chybí mi tam přechody, mezery a díry. Kryt rotoru není jeden kus s dutou hřídelí, ani s listy vrtule. Nešlo by to sundat ;-) . Mezera mezi oním krytem a krytem motoru asi taky nebude na setiny. Kryt motoru není asi tak hodně deformovaný pro trajektorii těch kulometů. Kulomety nejsou jeden kus s krytem, opět by to nešlo sundat. Deformace trupu kolem překrytu kab. , překryt samotný. Dodělal bych aspoň jednoduchý interiér. Textura nesedí na ty průduchy na krytu motoru, to bych upravil a vnitřky udělal tmavé. Stejně tak u sání turba. Textura na výškovkách, mezera mezi nosnou plochou a výškovkou je v prohnutá. Na směrovce bych znázornil ty "panty", v textuře je máš, ale na modelu si je oddělil. Můžeš si je udělat všude, byli tam a na textuře je máš. Hele nemá být to "závaží" na křidélkách, myslím ten blbinec pod křídly. Možná se pletu, už si nepamatuji vše. No a takto bych mohl pokračovat, prosím neber to nějak ve zlém. Jen ti říkám svůj názor, nevím k čemu ten model máš a jak měl být složitý. Ovšem mám pro to letadlo slabost a myslím že je škoda to nechat ladem.
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 05. března 2018, 01:15
kraky3D: tady je videt vse https://skfb.ly/6xnJy akorat tam mam protocenou normalu dole a jeste jsem dodelaval podvozek pozdejc... ktery v tomto modelu jeste neni... verzi s podvozkem uz nemam :-/
Pogo
kvalita komentáře: 0 Pogo 03. března 2018, 14:28
2 -
kraky3D
kvalita komentáře: 0 kraky3D 26. února 2018, 13:35
0.7 No není tam toho moc vidět, nechci ti to hanit, ale je tam par drobností co by se mělo předělat. Jen z toho pohledu co vidím, nesedí kryt motoru, do špice vrtule "toho krytu" si udělej tmavou díru. Je tam kanon, teda ne tam ale je to jeho vyústění. Uz si nepamatuji všechny názvy ;-) . Na smerovce si předělej tu normálu at´ti to nedela jen ty linky, ale ať je ten plech mezi žebry toho ramu "promáčknutý" . Kryt kokpitu mi přijde jako z verze G, ale drak letadla (hlavně nos) jako z E. Myslim tu starší verzi. Ovšem mezek je to dobrej, jen poladit
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 18. února 2018, 11:17
myslim, ze mam nejaky render kde jsem ten blur dodelaval v ps... ale tam mam zase horsi textury no :)
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 18. února 2018, 10:32
MMM: v substance painteru asi nejde zapnout motionblur na vrtuli myslim :)
hanuman
kvalita komentáře: 1 hanuman 18. února 2018, 10:31
Mesje: MMM: specnazspe: Skvor: josephD: děkuji hoši! :)
josephD
kvalita komentáře: 0 josephD 18. února 2018, 02:18
1.5 -
Skvor
kvalita komentáře: 0 Skvor 17. února 2018, 21:19
3 -
Skvor
kvalita komentáře: 0 Skvor 17. února 2018, 21:18
pěknej modýlek, potěšilo
specnazspe
kvalita komentáře: 0 specnazspe 17. února 2018, 20:48
1.5 Produkčná kvalita!
MMM
kvalita komentáře: 0 MMM 17. února 2018, 20:04
2 Ta netočící se vrtule...
Mesje
kvalita komentáře: 0 Mesje 17. února 2018, 11:59
3 -
HumanART
Body od neregistrovaných