Pro správné zobrazení a funkčnost musíte mít povolený JavaScript. Jak Javascript povolit?
Zde je návod
HumanART - fotografie, grafika, hudba a literatura
menu
Grafika
Fotografie
3D grafika
Objekty
Literatura
Umělci
Přihlásit se
Registrace
Araon
Petr Pechar
10.7
bodů
8
komentářů
5
hodnocení
06. července 2015
, 07:32
1447
zobrazení
0
oblíbené
Big Tom
3D Grafika
>
Objekt
Ze všech
Z
3D Grafika
Z kategorie
Objekt
Od uživatele
Araon
Ze všech
Z
3D Grafika
Z kategorie
Objekt
Od uživatele
Araon
Informace, poznámky
Zobrazit dílo na samostatné stránce
Jakysi steampunkovy mix kulometu Vickers a Maxim, lehce okoreneny Thompsonem. Opet pridavek do "Into the Dead".
Použitá techhnika, software
Photoshop CC, Maya
Pro přidání komentáře se přihlaste.
kvalita komentáře: 0
FERRIS
•
27. července 2016
, 10:56
-
kvalita komentáře: 0
josephD
•
16. července 2015
, 15:54
-
kvalita komentáře: 1
Araon
•
15. července 2015
, 23:52
hanuman
: A hele. Nasel jsem jeste nesmoothnutou verzi v zaloze. :-)
http://www.humanart.cz/soubor/2362/Big_Tom_hipoly.jpg
kvalita komentáře: 0
hanuman
•
15. července 2015
, 09:24
rozumim
kvalita komentáře: 0
Araon
•
08. července 2015
, 14:33
hanuman
: Používám, ale wire u smoothnuteho modelu s pár set tisíci polygony, určenému jen na zapečení normálovek, je celkem prasárna. ;-)
kvalita komentáře: 0
hanuman
•
08. července 2015
, 09:24
takze tady asi ani nepouzivas nejaky hipoly model na bakovani normal map?
kvalita komentáře: 0
kraky3D
•
08. července 2015
, 08:50
-
kvalita komentáře: 0
kraky3D
•
08. července 2015
, 08:20
zajimavej kulasek
kvalita komentáře: 1
Araon
•
07. července 2015
, 23:38
hanuman
: Tady mas:
http://www.humanart.cz/soubor/2362/big_tom_wire.png
kvalita komentáře: 0
Araon
•
07. července 2015
, 10:19
hanuman
: Ale klidně. Až dorazim do práce, tak ho típnu. :-)
kvalita komentáře: 0
hanuman
•
07. července 2015
, 10:02
pekny :) wire bude?
kvalita komentáře: 0
Mesje
•
06. července 2015
, 10:00
-
Další díla autora