Jde to Dobré Wow!
Python - 3D grafika - Duffator
Python - 3D grafika - Duffator
Python - 3D grafika - Duffator
Duffator

Duffator

Ondřej Dufek
  • 17.9 bodů
  • 9 komentářů
  • 7 hodnocení
  • 1 hodnocení neregistrovanými
  • 29. srpna 2013, 21:32
  • 4546 zobrazení
  • 0 oblíbené

Python

3D Grafika > Objekt

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Můj první pokus o tvorbu lowpoly zbraně do videohry. Klasickej Colt Python v trošku ujetý barevný herní úpravě.
4847 polygonů, 1024px textury - spec/diff/norm

Model k shlídnutí tady: http://sketchfab.com/m5lk43gfed

Použitá techhnika, software

Blender, Photoshop, CrazyBump
Pro přidání komentáře se přihlaste.
josephD
kvalita komentáře: 0 josephD 08. září 2013, 22:23
1 -
alesbohm
kvalita komentáře: 0 alesbohm 01. září 2013, 20:55
3 -
Mesje
kvalita komentáře: 0 Mesje 30. srpna 2013, 23:36
3 -
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 30. srpna 2013, 18:28
Duffator: :D super kytka
Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 30. srpna 2013, 12:29
TeaPod: Pěkný, no já jsem někdy před 8,9 lety dělal modely do tohodle paradoxně ještě živýho MMORPG projektu planeshift.it

Ta žroucí kytka je můj model... vim že limity jsem měl tak 200-500 polygonů, kolik mělo tohle nevim.
http://psps.psde.de/images/MaParty1.jpg
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 30. srpna 2013, 02:03
Jo a tu Aw planet hrali, protože v té době byla strašně populární Runescape, a ta byla ještě s 2D postavičkami, a ta AWplanet právě že byla jako že 3D, takže to jednu dobu hrálo docela hodně lidi.
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 30. srpna 2013, 02:01
Nebo ne, když se tak koukam, tak ta krysa má spíš 40 polygonů :D A ještě jsem odmazával plochy zespod že jo, aby to bylo úplně low poly.
TeaPod
kvalita komentáře: 1 TeaPod 30. srpna 2013, 02:00
Duffator: :D No já jsem dělal tak před 7 lety. Jsem dělal na Půl kila mletého, ale jenom na začátku, pak firma začala krachovat tak jsem šel pryč. No a ještě předtím, úplně dávno když mě bylo 12, tak jsem dělal modely pro online hru AWplanet, a tyto Krysy http://images.mmosite.com/feature/awplanet/big/world2.jpg a tyto pavouky http://www.awplanet.com/rw/resource/world/spiders.jpg jsou moje ! A mají snad něco jako 200 polygonů, protože v roce 2002 pro online hru i to bylo mnoho :D
Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 30. srpna 2013, 01:27
TeaPod: Hezky, dik za infografiku, jako vim, z by to slo jeste lip optimalizovat, ale nemuzes koukat jen na polygony, ale taky jak to pak vsechno poskladas na UV mapu, kde mas svy, aby byl taky nejakej tiling, atd.. ale to asi vis. Co vim, tak kdyz muzu ziskat lesi kvalitu textury, tak klidne par polygonu navic objetuju. Je pravda ze na bubinku jsem ty bevely zapomnel a par vertexu by se jeste dalo spojit, ale za 3d sroubkama si stojim, u toho miridla je videt z boku, takze ho chci mit v siluete, tam by normalmapa moc nepomohla.

A copak ty jsi krome architektury, designu a nevim ceho dalsiho vseho zacal delat i do herni grafiky? (To nema znit posmesne, fakt me to zajima)
crazyhorse42
kvalita komentáře: 0 crazyhorse42 30. srpna 2013, 00:54
1.5 -
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 30. srpna 2013, 00:17
3 Tak podle tohoto od 400 do 4800. Kdežto těch 4800 je minigun se spoustou výstupku, válců a vůbec všeho.
http://wiki.teamfortress.com/wiki/Model_optimization

Mě napadlo toto: i když ono asi dneska tolik o ty polygony ve hrach nejde, tak je to takový sport ta optimalizace :)



Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 29. srpna 2013, 22:59
biolit: No ta cervena je ujeta, ale to sem proste chtel, chrom mi prise nudnej, je to do hry, tak na logiku kaslu. No a 5k polygonů je na zbraň celkem lowpoly. Zbraně do Team Fortress 2 se pohybujou od 3 - 10k.
lazybastard
kvalita komentáře: 0 lazybastard 29. srpna 2013, 22:18
3 -
biolit
kvalita komentáře: 0 biolit 29. srpna 2013, 22:17
cervena barva na koltu vypada zvlastne, ale budiz. V celku to vypada dobre. Sice nejsem zadny odbornik na herni modely, ale rozhodne bych tohle nepovazoval za lowpoly.
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 29. srpna 2013, 21:37
3 -
HumanART
Body od neregistrovaných