Jde to Dobré Wow!
Ford Mustang Fastback 1965 - 3D grafika - Slavek
Ford Mustang Fastback 1965 - 3D grafika - Slavek
Ford Mustang Fastback 1965 - 3D grafika - Slavek
Slavek

Slavek

Jaroslav Hach
  • 6.7 bodů
  • 8 komentářů
  • 4 hodnocení
  • 02. května 2013, 11:38
  • 2452 zobrazení
  • 0 oblíbené

Ford Mustang Fastback 1965

3D Grafika > Scéna / Exterier / Objekt

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

No co říct, práce na tomhle autíčku se mi hrozně líbila. Má interiér a motor :D. Jinak je to model do animace :)...Zkusím vymyslit scénu

Použitá techhnika, software

Cinema 4D, Adobe Photoshop
Pro přidání komentáře se přihlaste.
Mesje
kvalita komentáře: 0 Mesje 28. března 2016, 18:23
2 -
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 04. května 2013, 02:12
Slavek: noale doufam ze neupravis jen ty svetla! :tam:
Slavek
kvalita komentáře: 0 Slavek 03. května 2013, 20:43
hanuman mi už poradil a už to dodělávám, mě ty světla vůbec nešli nastavit. Jinak model je přesná kopie. Možná, kdybych ti sem dal jen model bez textur, tak bys to viděl lépe :)biolit:
biolit
kvalita komentáře: 0 biolit 03. května 2013, 14:01
no ja nevim ani s tim modelem. Mam dojem, ze ti to tvarove dost lita. Svetla, haupna, naraznik, blatniky... Skla to auto snad ani nema. Sorry, ze budu hnusnej, ale model spatny, materialy spatny, nasviceni spatny, ale hlavne ze tam mas umeleckou parafu.
malinovka
kvalita komentáře: 1 malinovka 02. května 2013, 21:12
angličák ;)
Renna
kvalita komentáře: 0 Renna 02. května 2013, 20:52
0.7 -
hanuman
kvalita komentáře: 1 hanuman 02. května 2013, 18:56
tady mas popsano jak se delaj svetla... http://cgramp.blogspot.cz/2010/03/3ds-max-tutorials-car-headlight.html sice je to pro max ale principialne je to podobny pro vsecky programy.. musis tam mit sklo, polokouli z nejakyho materialu co bude odrazet svetlo ta ma jinej material zase..do toho skla je dobry dat bump mapu
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 02. května 2013, 18:53
2 -
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 02. května 2013, 18:49
jako model peknej.. ale tim renderem jsi to zabil :) i kdyz i model by se asi dal pilovat.. jako sterace napr. .. nevim co pouzivas za material ale fakt to neni asi na auta... a nasviceni se mi taky nezda.. je dobry se kouknout na nejaky reference jak to auto vypada kdyz je nasviceny treba ve studiu.. ve skle se ti nic neodrazi.. nejlepsi je se pokusit napodobit neco co uz fakt nekdo vymyslel..dostat tam vsecky ty gradienty co jsou na kapote a ve skle pres odrazny desky
http://img2.netcarshow.com/Ford-Mustang_Fastback_with_Cammer_Engine_1965_800x600_wallpaper_01.jpg
nejlepsi je ten 1. pohled protoze je tam videt nejvic detailu...
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 02. května 2013, 13:31
2 -
murthags
kvalita komentáře: 0 murthags 02. května 2013, 11:55
ta textura je hodně nepřesvědčivá :) vypadá jako bakelity v 50tých letech
HumanART
kvalita komentáře: 0 HumanART 02. května 2013, 11:41
02. 05. 2013 11:41:05: Do díla byla přidána nová část série.
02. 05. 2013 11:39:25: Do díla byla přidána nová část série.