Pro správné zobrazení a funkčnost musíte mít povolený JavaScript. Jak Javascript povolit?
Zde je návod
HumanART - fotografie, grafika, hudba a literatura
menu
Grafika
Fotografie
3D grafika
Objekty
Literatura
Umělci
Přihlásit se
Registrace
Slavek
Jaroslav Hach
6.7
bodů
8
komentářů
4
hodnocení
02. května 2013
, 11:38
2452
zobrazení
0
oblíbené
Ford Mustang Fastback 1965
3D Grafika
>
Scéna
/
Exterier
/
Objekt
Ze všech
Z
3D Grafika
Z kategorie
Scéna
Z kategorie
Exterier
Z kategorie
Objekt
Od uživatele
Slavek
Ze všech
Z
3D Grafika
Z kategorie
Scéna
Z kategorie
Exterier
Z kategorie
Objekt
Od uživatele
Slavek
Informace, poznámky
Zobrazit dílo na samostatné stránce
No co říct, práce na tomhle autíčku se mi hrozně líbila. Má interiér a motor :D. Jinak je to model do animace :)...Zkusím vymyslit scénu
Použitá techhnika, software
Cinema 4D, Adobe Photoshop
Pro přidání komentáře se přihlaste.
kvalita komentáře: 0
Mesje
•
28. března 2016
, 18:23
-
kvalita komentáře: 0
hanuman
•
04. května 2013
, 02:12
Slavek
: noale doufam ze neupravis jen ty svetla!
kvalita komentáře: 0
Slavek
•
03. května 2013
, 20:43
hanuman mi už poradil a už to dodělávám, mě ty světla vůbec nešli nastavit. Jinak model je přesná kopie. Možná, kdybych ti sem dal jen model bez textur, tak bys to viděl lépe :)
biolit
:
kvalita komentáře: 0
biolit
•
03. května 2013
, 14:01
no ja nevim ani s tim modelem. Mam dojem, ze ti to tvarove dost lita. Svetla, haupna, naraznik, blatniky... Skla to auto snad ani nema. Sorry, ze budu hnusnej, ale model spatny, materialy spatny, nasviceni spatny, ale hlavne ze tam mas umeleckou parafu.
kvalita komentáře: 1
malinovka
•
02. května 2013
, 21:12
angličák ;)
kvalita komentáře: 0
Renna
•
02. května 2013
, 20:52
-
kvalita komentáře: 1
hanuman
•
02. května 2013
, 18:56
tady mas popsano jak se delaj svetla...
http://cgramp.blogspot.cz/2010/03/3ds-max-tutorials-car-headlight.html
sice je to pro max ale principialne je to podobny pro vsecky programy.. musis tam mit sklo, polokouli z nejakyho materialu co bude odrazet svetlo ta ma jinej material zase..do toho skla je dobry dat
bump
mapu
kvalita komentáře: 0
Nezn.uživatel
•
02. května 2013
, 18:53
-
kvalita komentáře: 0
hanuman
•
02. května 2013
, 18:49
jako model peknej.. ale tim renderem jsi to zabil :) i kdyz i model by se asi dal pilovat.. jako sterace napr. .. nevim co pouzivas za material ale fakt to neni asi na auta... a nasviceni se mi taky nezda.. je dobry se kouknout na nejaky reference jak to auto vypada kdyz je nasviceny treba ve studiu.. ve skle se ti nic neodrazi.. nejlepsi je se pokusit napodobit neco co uz fakt nekdo vymyslel..dostat tam vsecky ty gradienty co jsou na kapote a ve skle pres odrazny desky
http://img2.netcarshow.com/Ford-Mustang_Fastback_with_Cammer_Engine_1965_800x600_wallpaper_01.jpg
nejlepsi je ten 1. pohled protoze je tam videt nejvic detailu...
kvalita komentáře: 0
mikimaus
•
02. května 2013
, 13:31
-
kvalita komentáře: 0
murthags
•
02. května 2013
, 11:55
ta
textura
je hodně nepřesvědčivá :) vypadá jako bakelity v 50tých letech
kvalita komentáře: 0
HumanART
•
02. května 2013
, 11:41
02. 05. 2013 11:41:05
: Do díla byla přidána nová část série.
02. 05. 2013 11:39:25
: Do díla byla přidána nová část série.
Další díla autora
Mohlo by vás zajímat