Jde to Dobré Wow!
Gargoyle test - 3D grafika - Duffator
Gargoyle test - 3D grafika - Duffator
Duffator

Duffator

Ondřej Dufek
  • 24.3 bodů
  • 9 komentářů
  • 11 hodnocení
  • 1 hodnocení neregistrovanými
  • 02. ledna 2013, 18:52
  • 3686 zobrazení
  • 0 oblíbené

Gargoyle test

3D Grafika > WIP / Objekt

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Test workflow tvorby statického modelu do hry, testování Unity a UDK, atd... . Zatim pořád narážim do zdi - v free verzi Unity blbě fungujou normálový a lightmapy, Unreal je zase šíleně komplexní (oproti Unity). Nevim do kterýho enginu se zavrtat hloubš.

Gargoyle asi 2k polygonů, sloup o něco víc. Vim, že soše by se takový křídla asi ulomily, ale docvaklo mi to až když bylo vše hotovo...

Použitá techhnika, software

Blender, zBrush, xNormal, Crazybump, Unity, UDK, Photoshop
Pro přidání komentáře se přihlaste.
FERRIS
kvalita komentáře: 0 FERRIS 29. února 2016, 23:50
1 -
Mesje
kvalita komentáře: 0 Mesje 30. října 2014, 12:40
3 -
Chaz
kvalita komentáře: 0 Chaz 24. června 2013, 15:33
1 Perfekto..
Vignette
kvalita komentáře: 0 Vignette 24. března 2013, 23:36
3 -
cybork
kvalita komentáře: 0 cybork 20. ledna 2013, 02:28
2 ten posledni obrazek- peknej nacrt. takze ti venuji to plus :D... prave taky pracuju na jednom fan artu, kde bude chrlic :D
Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 16. ledna 2013, 11:26
PanTejmar: Je to jenom test. Do žádnýho projektu to nepůjde, takže to už předělávat nebudu. Rozdílnej počet polygonů je z uplně stejnýho důvodu - testování. U sochy sem si dal rozpočet 2000 a ve finále mi přišel moc lowpoly, takže u sloupu sem zkusil dát víc a teď vim, že to bylo zbytečně moc - rozdíl neni skoro znát.
Michal-Tejmar
kvalita komentáře: 0 Michal-Tejmar 15. ledna 2013, 17:41
Myslím že ty křídla jsou vážně hodně špatně na to , aby to tak zůstalo. Ono se zdánlivě jedná o detaily, který nikdo neřeší, ale dohromady pak prostě ta hra může působit dot blbě.Také moc nerozumím tomu, proč by měl mít sloup víc polygonů než socha, přijde mi logický aby to bylo naopak. Jsem ale uplnej lajk, tak mě ber s rezervou.
darkfejzr
kvalita komentáře: 0 darkfejzr 09. ledna 2013, 12:13
2 šel bych do Unity :hi:
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 04. ledna 2013, 11:28
2 Dobrý. Až na ty křídla teda. :kuk:
alesbohm
kvalita komentáře: 0 alesbohm 03. ledna 2013, 22:08
3 -
Duffator
kvalita komentáře: 3 Duffator 03. ledna 2013, 19:07
weckr: No mě nepřijde že by u nás v týhle branži byl velkej přetlak talentů...
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 03. ledna 2013, 14:10
2 -
weckr
kvalita komentáře: 0 weckr 03. ledna 2013, 12:28
2 Do háje to chcou dneska uplně všichni dělat hry?
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 03. ledna 2013, 10:13
3 -
HumanART
Body od neregistrovaných