Jde to Dobré Wow!
Aristokrat - 3D grafika - Duffator
Duffator

Duffator

Ondřej Dufek
  • 24.9 bodů
  • 13 komentářů
  • 10 hodnocení
  • 1 hodnocení neregistrovanými
  • 05. prosince 2012, 16:59
  • 3928 zobrazení
  • 0 oblíbené

Aristokrat

3D Grafika > Charakter

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Tak sem během učení na státnice lehce prokrastinoval a vytvořil tenhe portrét. Hodně se mi vizuálně líbila hra Dishonored, tak sem udělal něco v podobnym stylu. Sice se stylizace uplně nepovedla, ale s výsedkem jsem spokojenej. Jedinej problém jsou vlasy, renderer Cycles je nepodporuje, tak jsem je musel udělat jako meshe, takže vypadaj trochu jako dráty. V přiloze je timelapse.

Použitá techhnika, software

Sculptris, Blender, Photoshop
Pro přidání komentáře se přihlaste.
crazyhorse42
kvalita komentáře: 0 crazyhorse42 04. září 2013, 03:13
Duffator: dík oboum. OK tak já se vrhnu na ten blender. Ale nejdřív si dám eště sketchup protože zrovna potřebuju něco na rychlou isometrickou grafiku. V blenderu sem kdysi dávno trochu dělal ale od tý doby ho už asi řádně překopali.
Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 04. září 2013, 00:03
crazyhorse42: No Zbrush je komplexní profi software se spoustou funkcí primárně orientovanej na organický modelování a sochání, základy pochopíš rychle, ale pokročilý funkce a postupy jsou už složitý. Je to dost specifickej nástroj a v žádnym případě nahrada za Mayu, Blender, 3D studio, nebo jinej obecnej 3d grafickej software. Sculprtis je fajn, že je zadarmo a strašně jednoduchej, ideální do začátků a úvodu do plácání věcí z virtuální hlíny, ale holt v něm nemáš žádný pokorčilý funkce, je to spíš takovej 3D skicář. Do benderu jsem ten model exporotval, páč jsem ho potřeboval otexturovat a optimalizovat, dodat oblečení, vlasy atd... prostě ty věci co Sculptris neumí. Jinak v současný době bych se na Sculptris uplně vykašlal a sochal rovnou v Blenderu, funkce dynamic topology kompletně nahrazuje sculptris a je mnohem lepší s více nástrojema a funkcema, ale proniknout do děsivýho prostředí blendeu plnýho tlačítek a klávesovejch zkratek může bejt pro nováčka dot děsivý. Jinak tady běží taková online HTML 5 verze sculptrisu... ani nemusíš nic instalovat. https://labs.sketchfab.com/sculptfab/
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 03. září 2013, 20:10
crazyhorse42: sculptris myslim ze je free... zbrush neni... to je asi zakladni rozdil... tomu odpovidaj funkce :mrk: jinak k takovymu sculptovacimu softu bys mel ovladat jeste nejaky dalsi program kde se da renderovat apod. I kdyz trebas v tom zbrushy to celkem jde v poslednich verzich.. akorat myslim ze to musis renderovat na vrstvy a skladat treba ve photoshopu pres masky v materialech
crazyhorse42
kvalita komentáře: 0 crazyhorse42 03. září 2013, 19:21
1.5 přemejšlim že se taky začnu učit v nějakym 3d programu, ale právě nevim pro jakej se rozhodnout a moc se neorientuju. Je ten sculpturis nějak zásadně odlišnej od Zbrushe ? a to jak si to pak hodil do blenderu to se předpokládám dělá kvůli nějaký optimalizaci počtu polygonů nebo tak něco ?
AARONN
kvalita komentáře: 0 AARONN 20. prosince 2012, 00:01
1 Myslím, že právě ty vlasy tomu dávají ten Dishonored vizuál ;)
gart
kvalita komentáře: 0 gart 18. prosince 2012, 14:11
3 :hi:
Kulik
kvalita komentáře: 0 Kulik 14. prosince 2012, 15:56
3 -
Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 14. prosince 2012, 11:17
Kulik: Přibližně tak 9, 10 hodin když nepočítám renderovací čas.
Kulik
kvalita komentáře: 0 Kulik 14. prosince 2012, 10:51
Zajímalo by mě, kolik ti to zabralo přibližně času?
daniel
kvalita komentáře: 0 daniel 06. prosince 2012, 23:18
1 -
Charleville
kvalita komentáře: 0 Charleville 06. prosince 2012, 18:27
3 :)
Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 06. prosince 2012, 11:45
darkfejzr: No kůže neni fotorealistická. Nějaký fakový sss jsem zkoušel, ale neúspěšně a na epidermální a subdermální mapy jsem se vykašlal, páč to mi přišlo přehrocený. I tak ten shader neni uplně jednoduchej. No a se svícenim jsem byl celkem spokojenej, možná je to tim, že mám dost světlej monitor, že to ostatním může připadat moc tmavý.

PanTejmar: No za svůj názor se omlouvat nemusíš.
Michal-Tejmar
kvalita komentáře: 0 Michal-Tejmar 06. prosince 2012, 10:55
mě to přijde hrozně ošklivý, sorry
Stefbal
kvalita komentáře: 0 Stefbal 05. prosince 2012, 21:37
3 -
darkfejzr
kvalita komentáře: 2 darkfejzr 05. prosince 2012, 20:51
3 Jsem rád, že taky někdo vidí sílu blendru. Se svícením a kůží bych si ještě trošku pohrál
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 05. prosince 2012, 19:29
3 :jo:
slakinglizard
kvalita komentáře: 0 slakinglizard 05. prosince 2012, 19:22
3 -
HumanART
Body od neregistrovaných