crazyhorse42: No Zbrush je komplexní profi
software se spoustou funkcí primárně orientovanej na organický modelování a sochání, základy pochopíš rychle, ale pokročilý funkce a postupy jsou už složitý. Je to dost specifickej nástroj a v žádnym případě nahrada za Mayu,
Blender, 3D studio, nebo jinej obecnej 3d grafickej
software. Sculprtis je fajn, že je zadarmo a strašně jednoduchej, ideální do začátků a úvodu do plácání věcí z virtuální hlíny, ale holt v něm nemáš žádný pokorčilý funkce, je to spíš takovej 3D skicář. Do benderu jsem ten model exporotval, páč jsem ho potřeboval otexturovat a optimalizovat, dodat oblečení, vlasy atd... prostě ty věci co Sculptris neumí. Jinak v současný době bych se na Sculptris uplně vykašlal a sochal rovnou v
Blenderu, funkce
dynamic topology kompletně nahrazuje sculptris a je mnohem lepší s více nástrojema a funkcema, ale proniknout do děsivýho prostředí blendeu plnýho tlačítek a klávesovejch zkratek může bejt pro nováčka dot děsivý. Jinak tady běží taková online
HTML 5 verze sculptrisu... ani nemusíš nic instalovat.
https://labs.sketchfab.com/sculptfab/