Jde to Dobré Wow!

Sporťák

3D Grafika > Scéna / Design / Objekt
Sporťák - 3D grafika - Msj

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Model auta podle vlastního návrhu. Je to tak z roku 2009. Auta jsou časově ve 3D celkem náročná a vzhledem k nedostatku času už jsem nějakou chvíli nic podobného nedělal. Tak chci slyšet názory na mojí starší práci.

Použitá techhnika, software

3DSMax, Photoshop, Vray
Pro přidání komentáře se přihlašte.
Bumpkin
kvalita komentáře: 0 Bumpkin 23. ledna 2012, 21:01
-0.3 -
Pepan_s
kvalita komentáře: 1 Pepan_s 23. prosince 2011, 20:28
Msj: Myslel jsem to jen jako tip, nevím do jaký míry jsi s tim v kontaktu, jen že by ti to mohlo někde pomoct/rozšířit obzory, nic víc.
No a estli jsi před tím nedělal skici - to je jedno ne? Důležitej je výsledek. ...Teda pouštim se tu na tenkej led, to jo :o)
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 23. prosince 2011, 18:08
2 vpohode auto, málo výrazné
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 21. prosince 2011, 12:53
2 souhlasim s Kumgrimem :)...auto je to dobry, ale predek se mi nelibi
biolit
kvalita komentáře: 0 biolit 21. prosince 2011, 09:20
taky nechapu proc bys mel prechazet na NURBSy. I s polygonalnim modelovanim se daj tvorit auta. Mozna tim pepan narazel na tu stredovou hranu po cele delce auta, ktera ti nejspis vznikla diky pouzite symetrii nebo je tam mozna umyslne, nevim. Spis co mi nejde po chuti, ze neco vytvoris, placnes cerny a bily material a mackas tlacitko "render". Zkus si vice hrat s materialama. U jednoho rendru se to da, ale jestli to davas na kazdou druhou praci, tak to zacina byt nudny.
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 20. prosince 2011, 22:32
1 -
Msj
kvalita komentáře: 1 Msj 20. prosince 2011, 21:42
Pepan_s: Chtěl bych upozornit, že tenhle model vznikl naprosto bez jakýchkoliv skic a nepředcházela jeho modelování žádná příprava. Bylo to spontánní modelování. Moc nerozumím upozornění, abych kouknul na tutoriály o NURBS. Kdybych to chtěl dělat pomocí NURBS, tak bych to tak dělal. Současná produkce aut vypadá, tak jak vypadá a v minulosti také vypadala tak jak vypadala. Myslím že na tomhle webu nejde o to dělat vše podle "současné" komerční produkce.
Světla přiznávám, jsem odfláknul a navíc se ani nepokusil o určitou podobnost s funčností.
Přesto děkuju za koment.
Pepan_s
kvalita komentáře: 0 Pepan_s 20. prosince 2011, 18:26
Pepan_s: Sorry nechtěl jsem dávat známku, nějak se mi tam připletla.
...fakt :oD
Pepan_s
kvalita komentáře: 0 Pepan_s 20. prosince 2011, 18:25
-1 Koukni se jak vypadá současná produkce aut, jak to vypadalo v minulosti, taky koukni na nějaký tutoriály (možná zkusit NURBS?) a na stavbu detailů, třeba ty světla.
A kresli. Cokoli, nejlíp lidský tělo.
Kumgrim
kvalita komentáře: 2 Kumgrim 20. prosince 2011, 18:08
Tvar na mě nepůsobí špatně, trochu to připomíná 105/120. Světla ale jsou hrozný a ten čumák moc smrdí dodge charger/challengerem... Spíš bych zkusil oživit 1000, ta měla potenciál, tohle byla taková nechtěná odpověď na Varburka, kterej byl příšernej :D Jinak osobák nesmí mít šířku přes 2 metry a to platí i o blatnících :D
HumanART
Body od neregistrovaných
  • Msj Autor
    Msj
  • 4.1 bodů
  • 8 komentářů
  • 5 hodnocení
  • 1 hodnocení neregistrovanými
  • 20. prosince 2011, 16:58
  • 2845 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2020 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz & ryz.cz