Jde to Dobré Wow!
Esherick House by L. Kahn pt.1 - 3D grafika - Rawalanche
Esherick House by L. Kahn pt.1 - 3D grafika - Rawalanche
Esherick House by L. Kahn pt.1 - 3D grafika - Rawalanche
Esherick House by L. Kahn pt.1 - 3D grafika - Rawalanche
Esherick House by L. Kahn pt.1 - 3D grafika - Rawalanche
Rawalanche

Rawalanche

Ludvík Koutný
  • 81.4 bodů
  • 55 komentářů
  • 37 hodnocení
  • 6 hodnocení neregistrovanými
  • 17. října 2011, 14:01
  • 6762 zobrazení
  • 1 oblíbené

Esherick House by L. Kahn pt.1

3D Grafika > Interier / Architektura / Exterier

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Je tam schovana veverka, pokud si to zvetsite, tak ji mozna najdete ;)

Použitá techhnika, software

3ds MAX, Mental Ray, Photoshop, Evermotion, OnyxTree, Multiscatter
Pro přidání komentáře se přihlaste.
Mesje
kvalita komentáře: 0 Mesje 10. července 2014, 19:21
2 -
Percian
kvalita komentáře: 0 Percian 12. dubna 2014, 19:16
3 -
CocoaCup
kvalita komentáře: 0 CocoaCup 05. července 2013, 14:25
1 -
Christine
kvalita komentáře: 0 Christine 24. listopadu 2012, 15:13
1 -
MK.
kvalita komentáře: 0 MK. 27. října 2012, 13:32
1.5 :ee:
darkfejzr
kvalita komentáře: 0 darkfejzr 12. srpna 2012, 19:35
3 náádhera :)
Stryx
kvalita komentáře: 0 Stryx 12. dubna 2012, 19:44
3 -
slamxcz
kvalita komentáře: 0 slamxcz 08. dubna 2012, 12:39
3 -
vehrlich
kvalita komentáře: 0 vehrlich 29. března 2012, 15:16
1 otevru a rikam si, pekne fotky, moc pekny domek.
prectu si 3d, rikam si, ok, neco vyfotil neco vyrenderoval.
pak jsem se docetl, ze jde jen o render.
a tak sedim na prdeli s otevrenou pusou. a nerikam nic.
MartinVlach
kvalita komentáře: 0 MartinVlach 28. března 2012, 00:06
1.5 -
jakob210
kvalita komentáře: 0 jakob210 12. února 2012, 12:54
1.5 vidno že vieš ladne pracovať zo svetlom a interierovou vyzualizáciou, je tu vidieť decentná hra z nastaveniami čo vo výslednom rendery zanecháva príjemný dojem ktorý je nelahko oceniť. Velmi pekné. Vidno že 3déčko máš docela zmáknuté. Preto docela lebo vždy sa dá aj lepšie. No v tomto prípade super prácička! :tlesk:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 27. ledna 2012, 15:01
krásný dům
nevíš, k čemu jsou ta malá dřevěná dvířka pod oknem ložnice?
BaryT
kvalita komentáře: 0 BaryT 13. ledna 2012, 02:54
1 -
Pepan_s
kvalita komentáře: 2 Pepan_s 11. listopadu 2011, 11:48
Kumgrim:Nojo! I ty kopretiny se mi zdaj nějak málo kopretinový.
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 10. listopadu 2011, 23:59
Kumgrim: Za odvahu!
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 10. listopadu 2011, 23:33
Pepan_s: Nevim za co, má blbý zábradlí!
Pepan_s
kvalita komentáře: 0 Pepan_s 10. listopadu 2011, 23:27
3 geniální! Velkej respekt.
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 09. listopadu 2011, 19:51
Sluganda: :che: jo, u toho sem se taky pobavil, začnu to teď používat jako svuj slogan :D
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 02. listopadu 2011, 11:02
3 ".. řekni to pak svým mrtvým dětem!" :tlesk:
Saetri-Ihn
kvalita komentáře: 0 Saetri-Ihn 31. října 2011, 19:56
Denisa: Jakože dítěti hodně zabrání tyčka ve výši 85cm, že? :) Zábradlí není jen o jedné horizontální tyči, skoro pokaždé, když odděluje prostor, který je níž o víc než metr, tak tam má buď vertikální mříže nebo nějakou výplň jako sklo nebo beton. Promiň, ale brát 85cm vysokou laťku jako ochranu proti pádu dětí je kravina. To by muselo být tak na 50cm. A i to by dítě mohlo podlézt během vteřiny, takže nějaká výplň je základ, pokud bereš zábradlí jako ochranný prvek a tudíž je ta výška pro děti nepodstatná.:kuk:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 31. října 2011, 19:41
Saetri-Ihn: rekni to pak svym mrtvym detem pro ktere bylo to zabradli neco jako podchod
Saetri-Ihn
kvalita komentáře: 0 Saetri-Ihn 31. října 2011, 17:56
3 Denisa: No já jsem teda za tyhle "nemaj bejt" zábradlí kolem 100cm ledatak rád. Mám něco ke 2 metrům a musím říct, že nic nemám tak nerad, jako zábradlí ve dvou třetinách stehen. Když to člověk potká 10 a výš metrů nad zemí, kde fouká a kolem jsou cizí lidi včetně malejch strkajících parchantů, tak fakt nemá pocit bezpečí (byť to není případ tohoto domu).

3D parádní.
Prott
kvalita komentáře: 0 Prott 31. října 2011, 13:07
3 -
Dave
kvalita komentáře: 0 Dave 31. října 2011, 09:47
1 -
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 30. října 2011, 19:33
Rawalanche: nejde o dvere,jde o zabradli na balkone,kdyby dvere mely 2300 tak to madlo balkonu je vysoko o 50% vys nez je bezne a logicke.Madlo by melo byt 80-85cm vysoko a ne 115.Ale to je fuk,mne desne zarazi ty strasne tenoucke stropy.tam bych nechtela mit akvarko
Rawalanche
kvalita komentáře: 0 Rawalanche 30. října 2011, 18:23
Denisa: Neupravil, dum je proporcne spravne. Nejake odchylky kvuli nedostatku podkladu budou, ale ne vic nez 50mm. A nejak nikde nevidim, ze bych psal, ze je ten dum urceny do nasich koncin. Nejvic me ale dostava tvuj spatny odhad, asi mas neco s prostovym videnim :)

Z pudorysu je to obdelnik cca 14x10m, stropy jsou 2450mm. Ale jsou tam hodne vysoke dvere - 2300mm, coz muze kazit odhad.
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 30. října 2011, 17:26
Rawalanche WIN :che:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 30. října 2011, 17:03
mimochodem..upravil sis bnitrni meritko a v tom je cely problem.Vzhledem k tomu jak je to malicky domecek by ta sedacka a stolek a ostatni veci mely byt podstatne vetsi v pomeru k domu.
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 30. října 2011, 17:00
Rawalanche: ano,kominy jsem videla,ale prislo mi divny mit okno strceny do komina.Co se tyce domu tak moje nazory porad plati.Ten dum je neprakticky.Ted z fotek vidim ty dvoumetrove stropy ktere by se mi rozhodne nelibily.Vsude jsou betonove stropy a nikde zadne zatepleni.tohle neni dum do nasich pomerů.Navic az ted diky tem nizouckym stropum jsem si vsimla jak je ten dum malicky..kosticka 7x4m a tam tedy zadne problemy s nosnosti nejsou.Dum by to nebyl spatny,kdyby mel prenesene meritka na nase pomery a mel stropy alespon 265cm
Rawalanche
kvalita komentáře: 0 Rawalanche 30. října 2011, 12:46
Denisa: Jo a jestli nevidis ty dva giganticky kominy na krajich, tak to uz ani nema cenu komentovat :D
Rawalanche
kvalita komentáře: 0 Rawalanche 30. října 2011, 12:45
Denisa: Jinak tady se muzes podivat, jak to vsechno drzi v realu pohromade, i pres to, ze nesedi ty tebou jmenovane veci... http://theesherickhouse.com/ :che: :che: :che: :che:
Rawalanche
kvalita komentáře: 1 Rawalanche 30. října 2011, 12:42
Denisa: Podivej...

1, Zajed do USA a vykopej L. Kahnuv hrob.

2, Zacni mluvit o tom, co vse udelal spatne a nezapomen zminit, ze nemas zadnou profesionalni kvalifikaci, co se architektury tyce.

3, Kahn se zacne otacet v hrobe.

4, Pridelej na Kahnovu kostru rotor, na rakev stator, a pripoj k rakvi odvod elektricke energie.

Nekonecna el. energie!!! Problem? xD

[url]http://i.imgur.com/Sx9iO.gif[/url]
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 29. října 2011, 18:14
jeste te chci upozornit na chybu kterou u viz vidim velmi casto a tou jsou stropy.Pocitej ze stropni panel musi mit minimalne 30cm na tenhle openspace/rozpeti jako krava/ na tom panelu musis mit nejakou tepenou izolaci a druhej beton.coz je dokupy cca 45-50cm.Mezi dvermi a stropem mas cca 8cm mista,z cehoz zarubne zerou cca 4cm,zustavaji 4cm na preklad ktery ma nest stropy o vaze 50tun! Minimalni preklad ktery by je unesl je I profil cca 28cm,nebo betonovy preklad cca 50cm.Takze to nam dava stropy+preklad celkem 83-100 cm a ty tam mas pri pohledu z venku tloustku 10cm coz by neuneslo ani samo sebe
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 29. října 2011, 18:03
render hezkej,svetla hezky..ale vzhledem k vysoke absenci evermotion renderů hodnotit nebudu.
par veci mi vadi .. co to je proboha za krb? vypada to jako okno. Domam mam podobnou velikost krbu a garantuju ti,ze vse co mas do 2m od krbu /koberec,podlaha,sedacka/ by lehlo popelem a pls,kde to ma komin? Jeste mi vadi to rezave zabradli u novostavby.Ale jinak celkem v poho.
Rawalanche
kvalita komentáře: 0 Rawalanche 26. října 2011, 17:20
PanTejmar: Ja to zase bral obecne, a neutocil jsem na tebe. Ani me nijak nerozhodilo tve hodnoceni, mam k nemu pochopeni. Co nechapu obecne, je kategorizovani rekneme "umeleckosti" del podle nastroju kterymi byly vytvoreny. At uz je to kresba, malba, paint z photoshopu, 3D render nebo socha z paratek, je to uplne jedno. Ted se taky nezminuju o tobe, ale spise jen obecne. Vsichni z toho slova delaji cimdal tim vetsi bullshit pojem. Umelecke dilo by melo byt neco, co v cloveku vzbudi nejakou afekci, nehlede na to, jakym zpusobem bylo vytvoreno. At uz je nespravna kompozice (pro kterou vubec nemam smysl, jsem si toho vedom), nespravna volba barev, ci nepritazlive tvary, myslim ze jedine objektivni hodnoceni je, jestli se to lidem libi, nebo ne. Rozhodne ne nejake stourani se v definici, nebo rozhodovani na zaklade korektnosti elementu (jako vyse zmninena kompozice). Kdyby se umeni kategorizovalo podle nejake definice, tak urcite neni tak vazenym a dobre placenym zamerenim jako dnes... kdo by vyhodil velkou sumu za car papiru a trochu rozmazane barvy ktery byl kategorizovan, jako umeni?
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 26. října 2011, 14:16
ta architektura je paradni a technicky je to uzasny...
ty odkazy a dalsi profi vystajlovany cool obrazky se asi dost lidem libi...na druhou stranu, vetsina lidi nechape, co je umeni treba na tomhle
http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2009/10/8/1255013418478/V-clav-Cigler-art-work-001.jpg
Michal-Tejmar
kvalita komentáře: 0 Michal-Tejmar 26. října 2011, 13:01
Rawalanche: Kdyby uměleckou, dokonce řekněme umělecko teoretickou a ne první ročník, ale druhý už. Škoda, mohla z toho být hezká diskuze. Ano 3D může být umění i kdyz na něm neni napaintovana vrastva photoshopu, uvedl jsem to jako příklad, nikoliv jako vzor.
Kdybys ustoupil ze své defenzivy mohl bys nahlédnout, že sice tvrdím že toto dílo není umění, ale nijak neznevažuji jeho nesporné řemeslné kvality. Dokonce by se dalo říct, že tyto kvality řemeslné stavím do roviny kvality některých děl uměleckých. Obecná nevole ke kritice, je zde ironií, uvědomíme li si, že se jedná o server sloužící především k získání reakce, pokud jsi zde abys čistě zbíral kredity, tak tě zklamu ale za bony je nikde nevyměníš. rozumím že po tolika hodinách práce člověka dopálí, když ho někdo nepochválí. To znám a je to přirozená reakce. Na druhou stranu je to obecný problém všech nadaných výtvarníků, proto že to chápou tak že si někdo neváží jejich práce. pak to třeba ještě porovnají s portfoliem kritika, a zděsí se jak tenhle floutek s takovejma mazanicema může něco takovýho vůbec říct. Jenže, člověk nemusí nakreslit ani čáru, a stejně může být výtečným kritikem.... a dost už. hauwk
Rawalanche
kvalita komentáře: 0 Rawalanche 26. října 2011, 12:42
PanTejmar: Ja nemel na mysli sve dilo, ale obecne. 3D muze byt umeni i kdyz na nem neni napaintovana vrstva photoshopu, jako v prikladu ktery jsi poslal. Stejne me ale dostavaji sraci, co studuji prvni rocnikem umeleckou vejsku, a jsou plni rozumu. Jinak pravda, tohle dilo umeni neni, je to vizualizace :)
Michal-Tejmar
kvalita komentáře: 0 Michal-Tejmar 26. října 2011, 12:17
Rawalanche: Netvrdim že 3d nemůže být umění, tvrdím že tohle dílo neni umění. Osobně neznám moc 3déček který bych si dovolil bez rozpaků za umění označit ale třeba tohle: http://www.humanart.cz/grafika-61212-the-island-of-delirium.html určitě aspoň stojí za diskuzi. osobně sy myslim že umění není až tak důležiztá meta, i když jej miluju. Tak domu bych si asi dal věci který maj hodnotu aspoň částečně estetickou. Duchampova fontána je smaozřejmě super, ale doma bych jí mít nechtěl, alespoň né otočenou :-D Fotka? no na jednu stranu máš pravdu u jakékoliv nearanžované fotky, na druhou stranu nemáš pravdu ani u těch, protože pokud tě dokáže fotka upozornit na estetický (nebo jiný) jev, kterého by jsi si jinak nevšim tak může být stejným uměním jako malba, nebo cokoliv jinýho. U fotek Architektury (ať už klasických, nebo renderovaných) mám proto často problém, do jaký míry sou dílem fotografa a co tam zanesl první tesař.
Rawalanche
kvalita komentáře: 0 Rawalanche 26. října 2011, 12:02
PanTejmar: No jasne no, vsak fotografie taky ne. Kdyz neco fotis, tak vlastne jen ve vetsine pripadu prachsproste zabiras neco, co uz vytvorene je. Ve 3D to nejdrive vlastnorucne vytvoris, a pak to teprve virtualne vyfotis. Takze jestli 3D nemuze byt umeni, tak fotografie tuplem ne ;-)
Michal-Tejmar
kvalita komentáře: 0 Michal-Tejmar 26. října 2011, 11:21
1 -
Michal-Tejmar
kvalita komentáře: 0 Michal-Tejmar 26. října 2011, 11:21
asi začnu fotit a psát k tomu 3ds MAX :-D. Umění to jistě neni ale um tvůj je obdivuhodný
dominikmatus
kvalita komentáře: 0 dominikmatus 26. října 2011, 11:02
1 to muselo dát práce teda, nerozeznatelné od fotky
AnetLouse
kvalita komentáře: 0 AnetLouse 22. října 2011, 23:48
1 bomba
Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 22. října 2011, 13:05
3 -
biolit
kvalita komentáře: 0 biolit 20. října 2011, 13:55
1 Raw: paradicka

Teapod: muzes to v nejake ukazce specifikovat to "malo umelecke"?
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 18. října 2011, 23:37
Asi je to tím ,že obrázky jsou málo umělecké, a vypadají komerčně prodejně :D to je to ovlivnění z povolání
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 18. října 2011, 23:36
3 jsem si taky řekl ,že to je super architektura, a on je to khan :D
MartinK
kvalita komentáře: 0 MartinK 18. října 2011, 14:00
1 ano, jen jsem polkl a ani vic nedokazal napsat :)
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 18. října 2011, 12:17
3 -
slakinglizard
kvalita komentáře: 0 slakinglizard 18. října 2011, 12:10
3 -
Rawalanche
kvalita komentáře: 0 Rawalanche 18. října 2011, 11:44
whiteout
kvalita komentáře: 0 whiteout 18. října 2011, 11:32
na pátým obrázku, na kmeni vpravo...
gart
kvalita komentáře: 0 gart 17. října 2011, 23:09
3 :tam: meli by sem pridat vicebodoveho smajlika, super prace!!!
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 17. října 2011, 21:17
3 Rawalanche: tak fajn, jen tak dál :tam:
josephD
kvalita komentáře: 0 josephD 17. října 2011, 21:14
1 -
Rawalanche
kvalita komentáře: 0 Rawalanche 17. října 2011, 20:56
malinovka: Abych se zase zlepsil, abych mel zase neco noveho do portfolia, abych si vyzkousel nove postupy, atd atd atd... :)
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 17. října 2011, 20:22
mamka: To jsem si zjistilm podle názvu, nicméně jsem se ptal na něco jiného. :tam: Proč vizualizovat něco, co je již dávno v materiálu hotové...
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 17. října 2011, 20:20
malinovka: To je vizualizace domu Luise Kahna z roku 1961
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 17. října 2011, 20:13
Až na ty šílený spáry v podlaze dobrý :tam: jen by mi zajímalo jestli ten krb skutečně táhne:jo: :jo: :jo:
andreeee
kvalita komentáře: 0 andreeee 17. října 2011, 19:35
3 in another life... :eh:
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 17. října 2011, 19:31
Rawalanche: to si modeloval jentak na procvičení?
Rawalanche
kvalita komentáře: 0 Rawalanche 17. října 2011, 19:13
malinovka: asi 50% stromu je od evermotionu, zbytek vsechno ja :)
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 17. října 2011, 18:58
Cos na tom dělal ty, jen model nebo i něco víc?
anak
kvalita komentáře: 0 anak 17. října 2011, 16:01
3 -
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 17. října 2011, 15:16
1.5 -
nabelekm
kvalita komentáře: 0 nabelekm 17. října 2011, 15:12
3 3 body mi prijdou malo.... prave jsem malem spadnul ze zidle. :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Tyet
kvalita komentáře: 0 Tyet 17. října 2011, 15:06
to je za hubičku :tam:
Rawalanche
kvalita komentáře: 0 Rawalanche 17. října 2011, 14:31
Tyet: Momentalne je prazdny :) Ale stoji jeden a pul melounu dolaru :kuk: http://theesherickhouse.com/
Tyet
kvalita komentáře: 0 Tyet 17. října 2011, 14:25
3 dům je krásnej, v takovým by mi vůbec nevadilo bydlet
mjkl
kvalita komentáře: 0 mjkl 17. října 2011, 14:09
1 pekne pekne
Nika
kvalita komentáře: 0 Nika 17. října 2011, 14:06
3 tady bydlím já
HumanART
Body od neregistrovaných