Jde to Dobré Wow!

Kulivočko teaser

3D Grafika > Animace
Kulivočko teaser - 3D grafika - Duffator

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Teaser k zatím nedokončené adventuře Kulivočko

Grafika lokací, návrhy postav, Logo hry - Aleš Böhm (Elvin) http://www.humanart.cz/portfolio/Elvin
Návrhy, modely a animace postav, Logo Fat Funky - Ondřej Dufek (Duffator)
Hudba - Karel Antonín (Prott) http://www.humanart.cz/portfolio/Prott

Použitá techhnika, software

Blender, Final Cut Express
Pro přidání komentáře se přihlašte.
Wiewka
kvalita komentáře: 0 Wiewka 29. října 2014, 08:25
3 :-)
marena
kvalita komentáře: 0 marena 06. listopadu 2011, 21:00
3 -
anak
kvalita komentáře: 0 anak 19. září 2011, 09:17
3 -
Arismera
kvalita komentáře: 0 Arismera 17. září 2011, 10:42
1 -
Prott
kvalita komentáře: 0 Prott 15. září 2011, 13:46
3 :mrk:
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 14. září 2011, 23:53
3 -
lazybastard
kvalita komentáře: 0 lazybastard 13. září 2011, 11:09
3 -
Gideon
kvalita komentáře: 0 Gideon 12. září 2011, 20:47
1 Unsere Kinder :wau:
me_and_brian
kvalita komentáře: 0 me_and_brian 12. září 2011, 19:56
3 -
alesbohm
kvalita komentáře: 1 alesbohm 12. září 2011, 16:40
3 -
Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 12. září 2011, 13:43
PanTejmar: Hele to naprosto chapu, bohuzel do toho moc nevidim, bezi to na opensource enginu, to zakladni nastaveni a dialogovy okna na zacatku jsou defaultne z neho. Snad to programator nak vyresi, zatim nebyl cas nak to moc testovat na ruznejch strojich. Ja sam pac jedu v OSX to spoustim v emulaci...
Michal-Tejmar
kvalita komentáře: 0 Michal-Tejmar 12. září 2011, 13:26
Duffator: hele nakonec sem si dal nabídku start v levo, ale hra by se (pokud možno) měla přizpůsobovat hráči, ne naopak. Je to ale uplná drobnost. Taková zkratková klávesa I na inventář to třeba uplně vyřeší.
Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 12. září 2011, 12:28
PanTejmar: Tyjo s tim ti neporadim, zkusim se zeptat programatora. Jako inventar je vysouvaci - vyjede kdyz je kurzor na spodni hrane obrazovky, tak proto ho mozna nevidis. Velikost a tyhle veci by se mely nastavovat v spoustecim dialogu... defaultne je to 1280*800.
BlackTangerine
kvalita komentáře: 0 BlackTangerine 12. září 2011, 12:25
3 -
Michal-Tejmar
kvalita komentáře: 0 Michal-Tejmar 12. září 2011, 12:22
Při mím rozlišení 1366x768 si demíčko nezahraju, inventář je totiž asi někde dole, a já ho nevidim. Hra mi de spustit pouze v okně a nejde mi měnit velikost ani ho posunout výš, než aby horní lišta končila s koncem obrazovky. (vým že bych vám to měl asi napsat jinam, ale hledat nějakej kontakt sem línej.)
darkfejzr
kvalita komentáře: 0 darkfejzr 12. září 2011, 11:23
3 Boží kluci, moc Vám fandím!
Michal-Tejmar
kvalita komentáře: 0 Michal-Tejmar 12. září 2011, 11:17
Ták, novej hrdina mi taky sedí víc. Ty vytřeštěný oči v animaci mě dostali. Trochu tý "sebeironie", jestli se to tak dá říct, mi tam chybělo. Taky mě v demu děsně sral Dubing toho kloučka. To neznělo jako když mluví dítě, ale jako když se snaží hezky přečíst text. Tak doufám že nový hrdina bude i mluvit věrohodněji. Držím palce, ať to máte aspoň rychlejc než mi.
Bam_Kanye
kvalita komentáře: 0 Bam_Kanye 12. září 2011, 10:45
3 hosi vy se tu cinite :) mate to vsichni pekny :)
Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 12. září 2011, 10:33
hanuman: Nahodou mame verzi i se starym hrdinou. Menil se jen proto ze vypadal moc detinsky a podle reakci se par lidem i libil vic...
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 12. září 2011, 10:22
3 njn.. tak rozhodne lepsi nez ta moje verze, ale obavam se, ze to byla hlavne chyba konceptu kterej bych rek ze se zmenil :)
K-Os
kvalita komentáře: 0 K-Os 12. září 2011, 09:03
3 haha, ten drak!
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 11. září 2011, 22:43
3 -
Marek_Mundok
kvalita komentáře: 0 Marek_Mundok 11. září 2011, 22:39
1 -
HumanART
Body od neregistrovaných
  • Duffator Autor
    Duffator
  • 45.7 bodů
  • 13 komentářů
  • 17 hodnocení
  • 2 hodnocení neregistrovanými
  • 11. září 2011, 21:49
  • 5749 zobrazení
  • 0 oblíbené
new © 2006 - 2020 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz & ryz.cz