Jde to Dobré Wow!
Čez lampicka - 3D grafika - Denisa
Denisa

Denisa

Denisa Mráčková
  • 12.3 bodů
  • 39 komentářů
  • 8 hodnocení
  • 1 hodnocení neregistrovanými
  • 25. listopadu 2009, 11:28
  • 11834 zobrazení
  • 1 oblíbené

Čez lampicka

3D Grafika > Animace

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

rychlovka pro čez/placeny test pro rozhodnuti se zda 3d ci tocena akce.....inspirovano logem pixaru/zadani..lampicka zarazi kus dreva do zeme a animace jako pixar logo / timing 2 dny
stahujte zde:
http://www.cgsociety.cz/cez.mov

Použitá techhnika, software

3dsmax
Pro přidání komentáře se přihlaste.
jakob210
kvalita komentáře: 0 jakob210 31. března 2011, 19:27
1 Denisa + 3dsmax, si môj človek :D, pači sa ;)
fenris
kvalita komentáře: 0 fenris 22. prosince 2009, 14:36
k tyhle reklamě pro ČEZ sem dělal storyboardy a vizuály, je zajímavý to tu pak potkat v další fázi :)
BlackTangerine
kvalita komentáře: 0 BlackTangerine 25. listopadu 2009, 20:07
2 :v18:
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 25. listopadu 2009, 19:49
Jo a mimochodom Uspornou žárovku dal WallE do lampy pixaru na konci filmu kdy Pixaru žárovka přehořela :)
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 25. listopadu 2009, 19:49
3 Skvělý splašený pixar, ta od pixaru to jako jenom skáče, ale tato lampa toto poleno přimo chce zavraždit :D
Prott
kvalita komentáře: 0 Prott 25. listopadu 2009, 19:10
2 +
Tou "točenou akcí" mysleli stop/go-motion? :bueh:
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 25. listopadu 2009, 14:22
vlastne ma vždy zaujímalo koľko hodín spíš počas takéhoto projektu a či používaš nejaké, ehm, podporné prostriedky?
nejak to tu sypeš v poslednej dobe a je to celkom inšpiratívne z hľadiska pracovného násadenia
andreeee
kvalita komentáře: 0 andreeee 25. listopadu 2009, 14:15
Denisa: ahaa, tak ked ten 2d plugin dostane aj nejaku depth-mapu, tak to uz si viem predstavit :) to su mi technologie teda... :)
betasoft
kvalita komentáře: 0 betasoft 25. listopadu 2009, 13:40
Denisa: to jsem nejak prehlidl. to ovsem nememni nic na tom, ze mi tam nesedi.
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. listopadu 2009, 13:37
betasoft: on se bavi o dof pro,to je plugin:stop:
betasoft
kvalita komentáře: 0 betasoft 25. listopadu 2009, 13:36
1 je to pekny. a souhlas s mikim. ten bokeh neni opravdu nijak zazracnej. nehledne na to ze mi pripada, ze je tam jen na efekt. docela bych takovej bokeh chtel videt v realu.
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 25. listopadu 2009, 13:22
diskuzi jsem nečet, ale ten dof pro neni zadnej zazrak...pripada mi to takovej o něco lepší gaussian blur, ke skutecnymu bokehu to ma hodne daleko..
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. listopadu 2009, 13:11
homouch: z vlastni praxe vim,ze ceske agentury se snazi byt az nebezpecne originalni
homouch
kvalita komentáře: 0 homouch 25. listopadu 2009, 13:07
Denisa: no občas to taky neni pravda s tou originalitou....třeba nedávná kauza s aquilou. taky přiznali, že se "inspirovali," přitom to je obšlehlý a eště k tomu uplně dementně. http://designportal.cz/reklamy-kampane/matt-mattoni-aquila-spot.html
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. listopadu 2009, 13:04
homouch: kdyz se zacina delat reklama a tendry a testy tak agentury vzdy posilaji videa jak by si predstavovali test.Maji pristup k databankam a tez cerpaji ze svych databazi.Samozrejme ze pokud jde o finalni spot ktery jde do tv tak se snazi byt originalni.
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. listopadu 2009, 13:02
andreeee: velmi jednoduse.Pouzij saphiry a z depth.Ukazku saphirackyho bokehu a dofu mas tu:
http://www.cgsociety.cz/Orisek_fracture_H264.mov
http://cgsociety.cz/vodafone_l.mov

homouch
kvalita komentáře: 0 homouch 25. listopadu 2009, 13:01
loocas: no teď nevim jestli to dobře chápu. jako pochybnost nad tim, že to čez takhle zadal a že je to vědomej obšleh autorky?
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. listopadu 2009, 12:58
loocas: ja jsem mu jen odpovidala ze dof a bokeh ve 3d nejsou zadne tabu a nejsou nic co by neslo udelat.ALe ja proste delam v MXW a jakmile nahodim vzdaleny zdroje svetla a aktivuju bokeh,dof a simulens tak je render proste neunosnej i na farme.Pokud mam normalne na fram 30min tak u tehle veci mam 6h a jakmile zapnu 3d mblur tak se dostanu na 100 hodin na fram.Zvazuju navrat k vrayi a resit tohle postpodukcne pripadne pres cebas finaldof,slysela jsem ze je best.Uvidime.V kazdem pripade jsem se jen snazila ysvetlit ze 3d dof a bokeh jdou a jsou mozna hezci nez foto,ale jsou neunosne narocne na cas.
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 25. listopadu 2009, 12:57
homouch: Tak vis jak... nesmis verit uplne vsemu a trochu cist mezi radky... :mrk:
homouch
kvalita komentáře: 0 homouch 25. listopadu 2009, 12:55
to je neuvěřitelný jak daleko občas zadavatel dojde...bezostyšně chtít, "aby to vypadalo jako pixar" ...to je přece vědomej obšleh a ne inspirace.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 25. listopadu 2009, 12:54
loocas: uplně čekam na reakci denisy:DDDD
andreeee
kvalita komentáře: 0 andreeee 25. listopadu 2009, 12:53
fakt sa tu nemusite kvoli tomu hadat :) v ramci cvik som si raz naprogramoval dof renderrer, a to je fakt celkom trivialna vec - takze doprogramovat nejake tie clony atd. asi fakt nebude az taky problem.. kazdopadne pekne to teda funguje, aj ked na zlozitosti renderovania to iste pridava podobne ako ta simulacia dof..

ale to by ma zaujimalo, ako sa to da nasimulovat v 2d? postprocesse (ocividne to nejak ide, ako ukazuje ten DOF Pro), musim si to nastudovat :) asi zacnem fotit na f/16 a dorabat si bokeh tym pluginom :))
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 25. listopadu 2009, 12:46
SendiX: To ona si zacala! :thk:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 25. listopadu 2009, 12:37
Vy dva jste OBA jak malý děti:che:
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 25. listopadu 2009, 12:35
Denisa: DOF Pro je PS plugin, postoval jsem ho kvuli andreemu, muze se mu hodit i pro fotografii. Animace samozrejme nepodporuje.
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 25. listopadu 2009, 12:33
Denisa: Neprovokuju, jen konstatuju, ze psat zhovadilosti typu: "Dokonce jsem ho mela ve 3d a vypadalo lepe" je fakt trapny. Nejen tim, ze to vubec pises, ale tim, ze to je proste nesmysl. DOF ve 3D sice vypada dobre, ale je to nesmyslnej luxus, kterej divak stejne od postprodukcnich technik nerozezna.
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. listopadu 2009, 12:29
loocas: co zas? jaky kecy? Ptal ses a ja slusne odpovedela,nevim co chces vic slyset a laskave neprovokuj.
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. listopadu 2009, 12:28
loocas: dof pro nejde na animace co vim.Ale myslim si ze saphirackej bokeh je i lepsi nez dof pro.
na dotaz proc to delaji odpovidam: maji na to penize.Proste cez na to ma penize a chtel pruzkum.Srovnani zda je hezci kdyz detske hriste budou stavet 3d svitidla ci zda udelaji tocenou akci.Proste co se managementu cezu bude vic libit to se bude delat.
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 25. listopadu 2009, 12:23
Denisa: To jsou zas kecy :D:D ze si proste nemuzes pomoct takovy blaboly nezminovat. Hrozne tim srazis jak sebe, tak svoje prace.
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 25. listopadu 2009, 12:22
andreeee: Umi to skoro kazdej renderer, nicmene mnohem efektivnejsi je to delat ve 2D.

btw: http://www.dofpro.com/overview.htm
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. listopadu 2009, 12:22
andreeee: to pozadi je snadne vyrenderovat.Dokonce jsem ho mela ve 3d a vypadalo lepe,ale cas se tim neuveritelne natahl,radove na 10ti nasobek.
andreeee
kvalita komentáře: 0 andreeee 25. listopadu 2009, 12:19
uz som myslel, ze to pozadie je tiez renderovane - ze ako daleko uz tie renderery zasli, ze dokazu aj taketo pekne bokeh kruzky vyrobit :) aj ked to asi vedia - ako tak rozmyslam tak nemoze byt zlozite spocitat vlastne :)
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 25. listopadu 2009, 12:18
Denisa: Oks, chapu, ale nechapu vubec tenhle koncept, kdy jakasi lampa zaslape kus stromu do zeme... ???
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. listopadu 2009, 12:02
loocas: lampicky a poulicni lampy/proste svitidla/ stavi detske hriste,čez upozornuje na to ze vydal 5 korun na stavbu detskych hrist.Delka spotu 50s coz uz samo o sobe je nakladne a to i na vysilani.
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. listopadu 2009, 11:52
staniol: spis o tom zda tam budou skakat chlapci v zelenych obleccich a animovat to rucne fram po framu jako loutky a nebo se to udela 3d
matt
kvalita komentáře: 0 matt 25. listopadu 2009, 11:50
1 ta úsporná zářivka :che:
staniol
kvalita komentáře: 0 staniol 25. listopadu 2009, 11:46
no to je prece aby se rozhodli jestli chteji 3d lampicku nebo si sezenou zivou co tam bude skakat :jo: jinak me se ta animace libi, pro tenhle realnej koncept (v porovnani s pixarem kde to je i vizualne cartoon) je ta animace dobra podle me
malachi78
kvalita komentáře: 0 malachi78 25. listopadu 2009, 11:43
1 Skoda, ze pri tom zadupavani sviti lampicka dozadu a je tam strasna tma. Chtelo by to jeste nejaky zdroj svetla. Mozna jeste jednu "prihlizejici" lampicku ktera by to osvitila. Ale jinak je to pekne.
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 25. listopadu 2009, 11:38
1 Nechapu vyznam ani smysl takovy animace/reklamy. Z pohledu CEZu. Jinak to neni spatny, az na ten moc rychlej konec. Luxo se precejen hejbal trosku vic detsky, pomalejc. Nevim, jak to presne napsat. Jinak pekny.
HumanART
Body od neregistrovaných