Jde to Dobré Wow!

Osprey

3D Grafika > Objekt
Osprey - 3D grafika - Araon

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Dalsi do sbirky letajicich lowpoly potvor. Textury opet by Michal Vondracek.
Zitra sem jeste prihodim wire. Predem upozornuji pripadne prdle ferdy, ze zde prezentovany obrazek nema byt v zadnem pripade umenim. Pokud chcete hodnotit, hodnotte model jako takovy. To jak jsou ostre stiny, ci proc v pozadi nepobihaji vojaci kolem hangaru a nevypada to vic jako fotka, nebylo predmetem tohoto renderu.

Použitá techhnika, software

Photoshop, 3D MAX, Oxygen2, Wacom Graphire 3
Pro přidání komentáře se přihlašte.
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 15. ledna 2009, 00:35
ferdoperdo: Ja to vzdavam...:bueh:
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 15. ledna 2009, 00:02
ferdoperdo: Aha. Takze pokud ti dobre rozumim, tak treba libovolna socha take neni nic obdivuhodneho, dokud neni zahalena umelym dymem v zapadajicim slunci sa dodatecneho osvitu louci? :v2:
phoob
kvalita komentáře: 0 phoob 14. ledna 2009, 23:55
ferdoperdo: si trapny, pokud to nechapes, nerozvijej diskuzi... jelikoz tlachas o necem o cem nemas ani paru, araon si tu nemasti pero, ale dava sem sve dosavadni prace, na kterych se podilel, Ty sem davas prace, ktere si udelal a chces na nich napsat kritiku, coz sice araon taky ale trosku z jineho hlediska a od lidi, co do toho oboru delaji... kdyz se divam na Tve prace, mas jeste hodne co delat (nic ve zlem!), je proste videt, ze jsi nepochopil stale pointu dane veci, kdybys delal na nejakem hernim projektu mluvis uplne jinak... holt zkusenosti...
tim nechci rict, ze delas zle veci, nebo tak neco, ale proste do toho problemu nevidis, ale chces do nej hasterit :)
clovek nemusi ukazovat vis. kazdy ma na to, udelat vice, ale nekdy je omezeny ne svymi moznostmi...
pochop to konecne...
nebo chces jit delat do ISu byvaleho ? tam bys s timhle pristupem hodne rychle pohorel...
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 14. ledna 2009, 21:11
ferdoperdo: tobě ale uniká to...že to co píšeš je prostě účel...araon si tu dělá prostě portfolio jako ukázku toho co umí...to je tak těžký to pochopit?:)))
phoob
kvalita komentáře: 0 phoob 14. ledna 2009, 17:53
ja myslim, ze v klidku, akorat bych zvolil svetlo z prava zepredu, protoze takhle tam vpodstate vsecky "detaily" skryjes... a nejde moc co resit... :) jeste k tem texturam, ikdyz je to pase, nebal bych s zvyraznit vice jednotlive dily (patinovat ryhy proste ve hre to pak pusobi efektnej, ikdyz mene realnej, ale lidi sou blbecci,vsak to urcite znas :)
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 14. ledna 2009, 17:53
Jeste slibeny wire:

Drobet se tam pri prevodu mezi formaty poblaznila triangulace, ale coz...

mamka: Dik. Snazim se :mrk:
OrcusDei: :v23:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 14. ledna 2009, 17:21
:che: ten komentar tvuj me rozbil:che: jo, me se to libi :D
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 14. ledna 2009, 16:51
Hele ty chceš aby Ferdoperda chytil šlak...

PS: dílala jsem se na tvé portfolio, některé věci jsou opravdu dobré.
  • Araon Autor
    Araon
  • 0 bodů
  • 8 komentářů
  • 0 hodnocení
  • 14. ledna 2009, 16:33
  • 3445 zobrazení
  • 0 oblíbené
new © 2006 - 2020 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz & ryz.cz