Jde to Dobré Wow!
House - 3D grafika - mousek
mousek

mousek

Peter Mašek
  • 2 bodů
  • 56 komentářů
  • 2 hodnocení
  • 14. ledna 2009, 13:34
  • 6722 zobrazení
  • 0 oblíbené

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Model moj ... render kamos.

Použitá techhnika, software

Rhinoceros & V-ray
Pro přidání komentáře se přihlaste.
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 15. ledna 2009, 19:14
Mr.Ch.
kvalita komentáře: 0 Mr.Ch. 15. ledna 2009, 18:39
loocas: betasoft?:smk:
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 15. ledna 2009, 18:35
Mr.Ch.: Ten, co tomuhle dal za osm. :smk:
Mr.Ch.
kvalita komentáře: 0 Mr.Ch. 15. ledna 2009, 17:07
loocas: ted nevim kdo je z nas vic mimo:smk:
gart
kvalita komentáře: 0 gart 15. ledna 2009, 16:16
Jaaaj no to je dílo :stop: .... myslim ten domek .. a i ta zahrada takle rozházený stromky to ještě víc kazí... :bueh:
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 15. ledna 2009, 12:45
filipha: To mame my vsichni, nemyslis? ;)
filipha
kvalita komentáře: 0 filipha 15. ledna 2009, 12:40
loocas: no ale treba rozlisovat.. Mrcha dava vela znamok nad ktorymi sa netreba pozastavovat, lebo je to Mrska a proste ho niekedy treba brat s humorom. Aby som to uviedla na pravu mieru, teraz nehovorim, ze znamkuje odveci (hehe) ale ze ma svoj znamkovaci system, ktory nema nikto.
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 15. ledna 2009, 12:34
filipha: :che: ja nerikam, ze "nemuze", jen rikam, ze uz chapu to vase rozhorceni ze znamkovani ;) Klidne znamkuj co hrdlo raci, kdyz ti to udela dobre ;)
filipha
kvalita komentáře: 0 filipha 15. ledna 2009, 12:22
loocas: ale on nie je fotograf :che: on je muzikant hlavne :jo: :smk: a ked si to takto pekne uvedomujes, tak mam taku chut zacat znamkovat hlava nehlava 3d aj ja... len tak, lebo sa mi chce :smk:
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 15. ledna 2009, 12:18
Mr.Ch.: Jednoduse. Kdyz ja ohodnotim nejakou fotku desitkou, tak se hned vetsina z vas ozve "jezis, podivejte se, kdo hodnoti", "ty nemas zadnej vkus", "ses uplne mimo", "jak jsi tomuhle moh dat deset?!". No a pak se do 3D galerie vrhne fotograf a vypali tomuhle osmicku. :tlesk: Co vic ti k tomu mam rict?
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 14. ledna 2009, 23:33
mamka: lokaci je mysleno GPS.Diky variacim datumu a gps dokazes udelat jakekoliv nasviceni sluncem
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 14. ledna 2009, 22:35
mamka: oslunění se netýká pouze interiéru a velikosti oken, jde o to na jak dlouho je za jeden den osluněná fasáda obytné části domu, pokud se nepletu tak minimálně jsou to tři hodiny...studii oslunění dělam v práci celkem často a je to rozhodující faktor, stává se že nějaká stávající stavba zastíní pouze jednu místnost na fasádě a zkrátí tak její dobu oslunění třeba o půl hodiny a je vymalováno...ale tak jak to prezentuješ je to jasný, navrhla se netradiční dispozice u níž bylo potřeba dokázat jak bude osluněna, tím že autor v tomhle smyslu zalhal jednal protiprávně to je jasný...jde ale o to, že třeba když naše firma navrhne budovu a je schválena úprava územního plánu příslušnym úřadem(včetně studie oslunění a urbanismu), pak není žádný důvod u prezentací nastavovar reálně slunce, protože úpečko máme a u úrka pak rozhoduje hygiena, která ale rozhodně neposuzuje vizualizace...ale jako chápu tě jasný a v tomhle případě máš samozřejmě pravdu....
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 14. ledna 2009, 22:28
SendiX: studie oslunění s tím nemá nic společného - tou se akorát ověřuje že na určitou hloubku místnosti máš dostatek světla - tedy dostatečně velké okenní otvory. Tady v té kauze šlo o to, že pan architekt navrhl domeček, udělal vizualizaci a nasvítil to tak aby to bylo pěkné na efekt. Investorka s přítelem mu na základě těchto obrázků odsouhlasili i dispozici, která byla netradiční a jim se líbila. Výsledek jsem psala - potkali se u soudu. Na předložené vizualizaci byl obývák osluněný, garáž ve stínu.. Zjednoduším to - obývák byl ve skutečnosti otočený na sever a garáž k jihu....
takže díky zkušenosti okolí si od té doby dávám taky majzla jak mi to tam svítí - a ověřuji si, kde je sever:tam:
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 14. ledna 2009, 22:15
Denisa: Lokace se dělá většinou do panoramatických fotek v Photoshopu. Naštěstí si investoři potrpí alespoň u baráků na léto a sluníčko.. u projektů zahrad je to horší, tam chtějí vědět kdy co bude kvést a jestli to bude zelené, žluté nebo červené a jak to bude vypadat třeba za 5 nebo 10 let..ale tam se naštěstí vizualizace nedělají, tam je to většinou barvičkama na papíře... ono totiž tolik rostlin ve 3D není a hlavně nikdo pak takový projekt nechce zaplatit.
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 14. ledna 2009, 22:07
mamka: a co treba lokace? co denni a rocni doba? co rok? verim tomu ze bych se s tim trefila jak to ma on
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 14. ledna 2009, 22:05
mamka: tak záleží co znamená tvrdil v projektu...pokud přeci vyhovuje oslunění tak nemůže nikdo říct ani popel...vizualizace nejsou stěžejní prvek projektový dokumentace, u nás vlastně vizualizace slouží jenom ke schválení úp. a k reklamě...pokud je pravda co říkáš, že je jinak nastavený slunce na vizošce právně napadnutelný tak to samozřejmě beru zpět, ale podle mě to protiprávní není, pokud je součástí projektu náležitá studie oslunění(tam se ale zpravidla vůbec nepoužívá model, ale hmotovka a vůbec to s vizualizací nesouvisí)...
tohle mě zajímá, můžeš říct víc něco o tý kauze?:P
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 14. ledna 2009, 22:02
SendiX: to je u konkrétních staveb chyba. Jedna moje známá takhle vyhrála soud nad jedním plzeňským architektem, když se během stavby rodinného domu ukázalo, že sluníčko jde úplně jinak, než on tvrdil v projektu..
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 14. ledna 2009, 21:59
ferdoperdo: trepeš tady nesmysly... pokud to dělal on, tak by to neměl mít kámoš ochráněné (c)!!! ale pokud to kámoš dodělával, nebo si to u něj objednal, tak mousek nemá nárok to tady presentovat v téhle podobě...
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 14. ledna 2009, 21:59
ferdoperdo: mousek neni amater.Ten kdyby chtel tak tam ma i mouchy na zdech
Mr.Ch.
kvalita komentáře: 0 Mr.Ch. 14. ledna 2009, 21:20
Denisa: ???:txt:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 14. ledna 2009, 21:11
SendiX: jj,presne
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 14. ledna 2009, 21:09
mamka: v práci podobný modely taky nikdy nenasvěcujem podle reálnejch světovejch stran, nýbrž tak, aby to vypadalo dobře, protože to je jedinej smysl tajitý práce žejo...je sice super, že máš dobře nastavený slunce, ale je to nepodstatný a dokonce k ničemu když zvolenej úhel pohledu reprezentující lokalitu nebo vykazující charakter stavby nelze použít kvůli dementnímu stínu...v tomhle s tebou nesouhlasim:)
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 14. ledna 2009, 21:03
Mr.Ch.: on tim myslel to ze tve hodnoceni za 8 je neadekvatni u obrazku za kterej by dostal autor mezi vizoskarema dozivotni ban na klavesnici
Mr.Ch.
kvalita komentáře: 0 Mr.Ch. 14. ledna 2009, 21:00
loocas: ???:txt:
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 14. ledna 2009, 20:57
Mr.Ch.: Uz zacinam pomalu chapat, co vas tak rozciluje na znamkovani fotek...
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 14. ledna 2009, 20:52
Denisa: viz cca 4.příspěvek od spodu
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 14. ledna 2009, 20:50
Denisa: hele :tam: pleteš se mi do řemesla, ale na rozdíl od kluků alespoň máš představu co na tom baráku je špatně a co tam chybí. Jak jsem zjistila, tak podle některých je okap nepodstatný detail, mně spíš než to o čem si psala vadí to jak jde světlo...
Mr.Ch.
kvalita komentáře: 0 Mr.Ch. 14. ledna 2009, 20:13
1 :smk:
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 14. ledna 2009, 20:05
Denisa: Vyjimecne souhlas.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 14. ledna 2009, 20:02
Denisa: tru
tojekonec
kvalita komentáře: 0 tojekonec 14. ledna 2009, 20:01
na mě moc žlutý.)
ale jinak pěkný, takový kreslený:)
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 14. ledna 2009, 19:59
tasky mas mimo meritko a nemas u nich hrebenace,nemas zadnou klempirinu kolem komina a vlastne nikde,nemas okapy a svody,chybi ti hromosvod,nemas tam parapety,dreveny stojky nemaji vecka,takze by to brzo zarvalo,nemas madla a kliky,chybi vystoupeni omitky diky zatepleni,hned u domu je trava..takze by zed byla po prvnim desti zrala na nove malovani,podbiti strechy je primo lakadlo pro ptaci hnizda a dle vysky oken mas v dome nizke stropy a tez diky tomu jak jsou okynka vysoko a hned nad nima je presah krovu by dovnitr neslo svetlo.K renderu se vyjadrovat nebudu mousku,je hroznej,tohle neni vizualizace ale splacanina
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 14. ledna 2009, 19:57
nelíbí se mě to ani jako návrh ani jako model ani jako rendr takže je mě fuk co kdo dělal...
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 14. ledna 2009, 19:55
Duffator: pičovina
mousek
kvalita komentáře: 0 mousek 14. ledna 2009, 19:51
mamka: nie som ale napis kokinčakovi ze som model robil ja a povie ti ...
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 14. ledna 2009, 18:11
betasoft: je vidět, že nesleduješ dění na HA. Zrovna asi před týdnem se tady nějaký borec také chlubil cizím peřím..a Mousek není Kokinčák, nebo že by??
betasoft
kvalita komentáře: 0 betasoft 14. ledna 2009, 18:03
1 mamka: mamka: mamka: mamka: mamka: mamka: mamka: možná radši přístě zůstaň u toho pozorování a vůbec nic nepiš. řešíš hovna.
"Že by další, kdo krade cizí díla??" tohle jsi napsala proč?
mousek: až na stromky a keře mi to připadá ok... 8++
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 14. ledna 2009, 17:18
ja nevim, pro me je to barak jako kazdej jinej :che: vcetne ty ODPORNY a naprosto nevkusne k pozvraceni se pastelove nechutny zluty:che: :ee: (akorat to pro me nema okna ze kterych bych se mohl koukat ven.. teda ma, ale nejak malo na muj vkus :D ja koukam ven rad:che:
matt
kvalita komentáře: 0 matt 14. ledna 2009, 17:03
mamka: :))) Myslim, že mám větší páru o autorskym zákonu, než spousta lidí tady, už jen kvůli tomu, čim se zabejvám. Ale to vůbec není důležitý a i kdybych neměl páru o autorskym zákonu, o to tu přeci vůbec nejde.
Zajímavý jsou ty tvoje mimomísní reakce, kdy odpovídáš na něco, na co se nikdo neptal.
Tady, předpokládám, nikomu o právní hledisko nejde. A jestli jsou oba autoři kamarádi, myslim, že prezentovat to tu s tím, že se tu napíše, co kdo na tom udělal, je lidsky naprosto v pořádku. Takže tvoje "nemá právo" je maličko výkřik do tmy. Já se v jednom z příspěvků jen snažil vysvětlit, proč je možný, že někdo, ač na ní odvedl kus práce, pod věcí "někde" není podepsanej.
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 14. ledna 2009, 16:14
matt: nemáš páru o autorském zákonu...pokud je dílo autorsky chráněné, tak i kdyby na něm dělal podklad, tak nemá právo jej publikovat. Pokud ten podklad byl udělán někomu dalšímu na objednávku a ten dotyčný jej dopracoval a autorsky ochránil, pak je autorem on...
Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 14. ledna 2009, 15:44
Jo, jo, typickej arhitektonickej render jak ho chtej developeri a realitky. Svítivě zelená tráva, zářivě modrá obloha a k tomu namydlenej domek se sprajtama zelene, popripade lidi okolo. Tohle se zakaznium libi, to je navnadi. Kdyz listuju katalogem, tak sem z toho vzdycky pekne znechucenej.
matt
kvalita komentáře: 0 matt 14. ledna 2009, 15:29
mamka: asi mě účelově nechceš chápat. ;) Nejde o to, jestli je to agentura, nebo člověk-podnikatel, kterej si vydělává tím, že vizualizuje (popř. zprostředkovává vizualizace) pro architektonický firmy jejich návrhy. To znamená, že mousek pro něj udělal model, on model vyrenderoval (kdo dělal textury a světla, nevím). Tady je to autorem prezentovaný jen jako 3D model.
Já nic rozdejchávat nepotřebuju, protože svou prací se nerealizuju - práci dělám, abych měl na živobytí a pokud je klient spokojenej, je mi jedno, jestli se to komukoliv jinýmu líbí, nebo ne. Moc dobře vím, co umím a co ne, takže tvoje rýpnutí trochu postrádá dospělej rozměr. Kdyby ti bylo 14, ani se neobtěžuju na tu poznámku odepisovat. .)
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 14. ledna 2009, 15:04
matt: hm, ale uvedené webovky není agentura, jsou osobní.. a trochu si rýpnu, ty tam nemáš nic extra, co by stálo za stáhnutí.. schválně, jestli to rozdejcháš:che:
michal
kvalita komentáře: 0 michal 14. ledna 2009, 15:04
cibula dalsi presovcan vrchnak, a com je tam tak malo oblakov?:)
matt
kvalita komentáře: 0 matt 14. ledna 2009, 14:59
mamka: hele, já taky na svejch věcech copyright nemám, má ho tam ten, pro koho to dělám (nemyslím klienta, ale agenturu atp.).
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 14. ledna 2009, 14:59
matt: chyba lávky, je vidět, že se máš co učit... a pokud děláš vizualizaci dobře, tak ti jde světlo tak jak má a ne z druhé strany a pak architekt by tam měl určitě okap vymyšlený, nebo resp. by upravil střechu, protože - opět budu ve stavařině, ale pokud máš předsunutou spodní střechu před horní, tak tam ten svislý svod zkus udělat.... leda že bys udělal díru ve střeše ...
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 14. ledna 2009, 14:57
mamka: Postup, informace a poznamky: "Model moj ... render kamos."
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 14. ledna 2009, 14:53
hmmm, ale jen bych chtěla vědět, kdo je skutečně autorem rendru... dole je na obrázku odkaz va web. Obávám se, že si jej Mousek "zapůjčil" ...je tam i copyright Marcela Kokinčáka !!!

Že by další, kdo krade cizí díla??
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 14. ledna 2009, 14:47
mamka: se tam dá okap ne:)
matt
kvalita komentáře: 0 matt 14. ledna 2009, 14:40
mamka: až na předposlední větu podle mě zas řešíš nesmysly. :) Tohle bys měla směřovat na architekta, ne na autora vizualizace. Ten, kdo dělá vizualizace, dostane akorát blueprinty a technický data, který má převíst do 3D podoby, čímž je jeho podíl na tom, jak je celej dům řešenej, nulovej.
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 14. ledna 2009, 14:14
Heh. CDcko s tema hroznejma stromama, co se vyskutujou ve scene, jsme kdysi take koupili do prace. Jedine dobre textury ktere tam byly, pouzili na propagaci a byly na ukazku ke stazeni ze stranek autora. Zbytek veci na CDcku byl spatne vymaskovany, spatne vyfoceny humus v malem rozliseni... brr. A chteli za to $200US.
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 14. ledna 2009, 14:13
ještě jsem našla jednu dobrou perlu... jak by si svedl vodu z horní střechy? Kdyby ti cáklala na tu spodní, tak potěš pánbu, to bys měl před vstupem pěknou sprchu.:che:
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 14. ledna 2009, 14:07
okřídlenej domeček....brrrrrrrr strašná architektura

chybí tady dispozice ale nebudou asi nic moc - a to protože vzhledem k tomu jak ti jdou stíny a kde máš "velká okna", máš obytné místnosti k severu (severovýchodu), nebo spíše jak tak hloubějc koukám, máš všechny světové strany smotané :che: :che: - určitě ve druhé řadě 1.vlevo by měl být celý ve stínu vzhledem ke stínům na ostatních pohledech. Dej si na to příště bacha a doporučuji naučit se pár kapitol z typologie konkrétně umístění místností...
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 14. ledna 2009, 14:03
Kamos se trochu seknul pri nastavovani svetla u prostredniho spodniho domku ;)

Jinak mi to moc nerika a prijde mi to strasne umely a plochy.
lazybastard
kvalita komentáře: 0 lazybastard 14. ledna 2009, 13:38
emerickej sen:che: :che: