Jde to Dobré Wow!
Frankenstein monster - 3D grafika - Atom
Atom

Atom

Tomas Kral
  • 58.4 bodů
  • 154 komentářů
  • 22 hodnocení
  • 3 hodnocení neregistrovanými
  • 18. října 2008, 20:25
  • 9793 zobrazení
  • 2 oblíbené

Frankenstein monster

3D Grafika > Charakter

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Inspirovano starymi plakaty s Borisem Karloffem

Použitá techhnika, software

3DsMax, Photoshop, Zbrush
Pro přidání komentáře se přihlaste.
phoob
kvalita komentáře: 0 phoob 25. listopadu 2008, 09:48
2 Atom: by me zajimalo, kdo ho bude rezirovat :)... ale po precteni diskuze mi prijde, ze misto abyste spolupracovali, tak se vzajemne napadate... kam ten svet speje... to jste profici ?
deaddream
kvalita komentáře: 0 deaddream 31. října 2008, 14:42
3 yo
borek
kvalita komentáře: 0 borek 27. října 2008, 22:15
3 hustě
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. října 2008, 21:00
Benda4733: nejsem model...to jen to oblečení se na mě dycky tak pěkně kouká:/
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 26. října 2008, 20:56
SendiX: ty si ale model (:
klidně ti tu moskvu pučim (:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. října 2008, 20:50
Lukas_87: bla bla bla...hele víš to je složitý, dycky si dam stranou prachy na novej kinofilmák a na středoformát a pak du a vidim tu krásný triko, tam pěkný kalhot a je to v prdeli:che:
mb
kvalita komentáře: 0 mb 26. října 2008, 20:21
Benda4733: ty jo nechapu tak si nosim icq na flashce
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 26. října 2008, 20:20
Benda4733: ešče si pudu na cígo (:
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 26. října 2008, 20:20
mb: neasi, nemám doma svůj komp a víš jak to je s otcovym :D:D bohužel ): interka (:
mb
kvalita komentáře: 0 mb 26. října 2008, 20:01
Benda4733: icq neasi pod
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 26. října 2008, 19:55
SendiX:
to bude, ale dooufám, že ne úplně bílej nebo černej :D:D:D
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. října 2008, 19:54
Benda4733: jaj přímo podle voka?:D...to sis to ani nepřeměřil třeba digitálem?:)))...tyjo odhadovaná expozice, to bude pěknej punk:)))
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 26. října 2008, 19:52
SendiX:
to já docela taky...bo sem to všechon fotil podle voka bez expozimetru :D
Lukas_87:
díky moc :love:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. října 2008, 19:46
Benda4733: voe na středoformát ani já nefotim, to sem teda zvědavej na tvoje snímky brachu:))
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 26. října 2008, 19:45
SendiX:
no jo :D dostal sem se k moskvě a je to s tim dost sranda, baví mě to a docela mě to naučilo přemejšlet o kompozici, kterou /jak všichni víme/ nedávám :D:D
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. října 2008, 19:40
Benda4733: hovno, fotíš klasikou?!...čumim:D
tojekonec
kvalita komentáře: 0 tojekonec 26. října 2008, 19:39
Jo já jenom, teď když na to koukám, nevim, jestli správně slabikuju. ú-žas-ný asi.
Podstatnej je stejně emoční obsah. No už nebudu slabikovat.
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 26. října 2008, 19:37
Lukas_87: nojo...cohim už docela ok, akorát mi ta noha vždycky, když vylezu do zimy nějak zamrzne a musim to rozchodit :D:D:D
ok...teď sem se dal na focení kapel a lidí a focení portrétů na šířku byl fajnej nápad od teb (:
něco ti někdy pošlu interkou, až budu na svym kompidle...
joa...můžu ti přinést ten svitek? :tam:
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 26. října 2008, 19:21
SendiX:
hell yeah!! ok, ve složení niel, prosimtě, plechotera, mb, /občas bigfoot, barda/ chodíme častějc, než sou srazy...hoď mi poštou foun ať tě máme jak prudit (:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. října 2008, 19:19
Benda4733: hele já sem furt v praze, už pár měsíců a vy si vymyslíte sraz zrovna když mam angínu...po večerech nemam co dělat když neni fotbal, tak si někdo vzpomeňte až budu zdravej a neni problém kua:grr:
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 26. října 2008, 19:18
SendiX:
hele a kdy jako hodláš někam přijít, sem tě viděl naposledy na roka půl starejch fotkách s počmáranym xichtem, cos tady měl/máš...
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. října 2008, 19:16
Benda4733: prej inteligentní, se zeptej lukáše, sem blbej jak Topolánek:che:
tojekonec
kvalita komentáře: 0 tojekonec 26. října 2008, 19:16
3 To je ještě děsivější než ta diskuse tady a realistický, že by se člověk skoro bál žes to někde vyfotil:) ú-ža-sný!:wau:
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 26. října 2008, 19:15
SendiX:
takvíšco...my tě tam vlastně nechceme, bo si na nás moc inteligentní...
asi to děláme moc vokatě :D:D
to je škoda :buu:
Lukas_87:
tywoe, na vysokou nechodim :D:D si doma kreslim a počítám a do toho rehabilituju nohu, ti ukážu na srazu jizvičky :D:D:D:smk:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. října 2008, 19:15
Lukas_87: meleš hovna, to je jak s těma piruetama při krasobruslení, komentátor vidí dycky něco jinýho a já vidim dycky trojitýho odpíchnutýho šmikmátora...to máš u matiky samý v bleděmodrym-všecko je to stejnej sajrajt:che:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. října 2008, 19:12
Benda4733: nejdu kámo, sem na nemocenský...je to už podezřelý, že se dycky vybere termín co mě nevyhovuje:D
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 26. října 2008, 19:12
SendiX: :che: :che: :tlesk: :tlesk:
deš na sraz?
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 26. října 2008, 19:11
Benda4733: jj,mas pravdu,ty sou nejhorsi...tam jsem taky byla,fakt sama hlina:tam:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. října 2008, 19:10
Benda4733: nejhorší...nejhorší sou trpajzlíci(mb):che:
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 26. října 2008, 19:08
Lukas_87:
BTW parciální derivace sou pro děcka :D:D vektorový pole sou horší :D:D
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 26. října 2008, 19:07
Lukas_87: a o tom prave ta inteligence je:jo:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 26. října 2008, 19:05
Benda4733: :jo: vim
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 26. října 2008, 19:04
Denisa:
začínáš bejt dost protivná...víš o tom?
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 26. října 2008, 19:02
Lukas_87: jj,toho znam,ale nebyl to muj typ:nvm:
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 26. října 2008, 18:37
3 nejinteligentnější byl stejně kazimír, že dostal banán ):
3D nerozumim, ale tohle se mi líbí /dodělej tam tu vytrýnu se sejrama (:/
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 26. října 2008, 18:24
Lukas_87: dyt se taky s tebou nikdo nebavi:jo:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 26. října 2008, 18:23
Mishka: pokud nechapes humoru a recesi tak bys mela poskočit,prej to pomaha:jo:
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 26. října 2008, 18:14
Denisa: :stop: holka, Ty by jsi si mela na predlokti ci jine viditelne misto pro Tebe nechat vytetovat "MLČETI ZLATO"...
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 26. října 2008, 18:10
SendiX: technika fotografie? tim myslis ty tri brozurky co k tomu jsou?:jo:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. října 2008, 18:00
Denisa: jasně a ty vystuduj stavárnu, nauč se historii malířství a techinku fotografie a pak si můžem pokecat třeba ježiš:che:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 26. října 2008, 17:58
SendiX: at se kazdej z vas nasroti desitky tisic stran manualů a tuttorialů a jejich praktické aplikace a pak si muzem pokecat:jo:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. října 2008, 17:54
Denisa: jako ehm...samozřejmě si tě nechci znepřátelit, ale mezi tuc0 a tebou je hluboká propast ještě:che:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 26. října 2008, 17:53
SendiX: na mne jsi zapomel? tim sis podepsal ortel:v3:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. října 2008, 17:51
samozřejmě sem se nechtěl nikoho dotknout(umístěnim svojí osoby na první místo hehe):D
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. října 2008, 17:50
všichni ste vedle vole, pro mě je na prvním místě v inteligenci Fikáček, na druhym Venkov a na třetim tuc0 a hádat se nebudu:che:
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 26. října 2008, 17:46
Lukas_87: někdo holt musí bejt pod vlivem a někdo má přirozenej talent:smk:
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 26. října 2008, 17:32
3 :love: :v16: (tu jistě zábavnou a "přínosnou" diskuzi si přečtu až za chvíli ;)
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 26. října 2008, 17:31
Lukas_87: nejlepší na tý debatě je ta debata přímo pod ní kde ze sebe Denisa zase dělá totálního blba. :)
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 26. října 2008, 17:29
Venkov: to je vlastně pravda:jo:
Neriet
kvalita komentáře: 0 Neriet 26. října 2008, 17:26
3 :tlesk:
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 26. října 2008, 17:24
tuc0: "a poslední dotaz: není trochu absurdní, že vedeme tuhle debatu u něčeho, co vlastně asi ani umění (podle přísných měřítek) být nechce? ;)"
myslím že to takmer ani inak byť nemohlo :jo:
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 26. října 2008, 17:19
SendiX: ano ano. to si taky myslím, ale mám právě pocit že se to liší od Venkovova názoru. (ano, sám to napsal). jinak děkuji za pochvalu nejinteligentnějšího na tomhle serveru :D

Venkov: zamyslím se nad tím. a poslední dotaz: není trochu absurdní, že vedeme tuhle debatu u něčeho, co vlastně asi ani umění (podle přísných měřítek) být nechce? ;)
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 26. října 2008, 16:56
SendiX: a ten první nejinteligentnějši jsi ty předpokládam :che: :che: :che:
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 26. října 2008, 16:48
"a aby se to dostalo na trochu méně abstraktní úroveň: myslíš, že lepší umělec je vždycky ten, co pracuje analyticky a vědomně spojuje ideu s formou? neexistuje ten prostě fenomenálně nadaný jedinec, který něco udělá jen spontáně a má v tom co dělá prostě pravdu, protože má štěstí a dobrý geny?"

Myslím, že umelec musí vedieť pracovať analyticky, tak aj spontánne. Napríklad, pri kresbe, návrhu sochy alebo obrazu je dôležitá jeho spontánnosť. Ale spontánnosť vzdelanejšieho, emocionálne disponovaného a skúseného umelca bude vždy iných kvalít ako jeho menej kvalitného kolegu, ako sa vraví, "bude to mať gule".
Ale ako vec spontánne vystaval, musí vedieť odôvodniť každú jej časť a potom spraviť korektúru.
Ale niektoré veci sa spontánne robiť nedajú a treba postupovať analyticky už od začiatku. Isteže, vždy pomôžu pocity, ktoré umelca nasmerujú, ale tie treba zhodnotiť, vymyslieť k danému prvku iný na porovnanie. Ako sa počet prvkov zvyšuje, zvyšuje sa aj ich vzájomná zložitosť, ako sa má jeden k druhému a ako sa má v celku.
Pochopiteľne, počet prvkov treba udržať práve tak málo aby dokázali komunikovať s divákom, zbytočne veľa prvkov poukazuje na umelcovu nezrelosť. To neplatí pri prácach, kde sa detailnosť formuje do väčších celkov a dôležitosť najmenších prvkov je zanedbateľná a môžu byť nahraditeľné.
Pracovať analyticky od začiatku je najťažšie, ak v diele ide aj o nejaký obsah, ktoré by mala forma presvedčivo tlmočiť.

V rámci spontánnosti je ešte dôležité spomenúť libido, vravel som emocionálna dispozícia, ale nie je to tak jednoduché.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. října 2008, 16:38
teda jasněže geny existujou, všichni sme pochopili, tu nadsázku žejo žejo:D:D
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 26. října 2008, 16:38
tuc0: štěstí a geny neexistujou, on tak sice činí nevědomě, ale činí tak správně a je teda jedno jestli o tom spojení obecně ví, podvědomě ho chápe, ale nemusí o něm přemýšlet...
to je jako ve fotbale, některý fotbalisti, se musí takticko-technické věci učit spoustu let, pro jiné je to automatismus, je jasný, že ten co dělá věc spontáně je génius, ale vzájemně se to nepopírá:P

hele a to, krásná diskuze kluci, to je tak, když se baví druhej nejinteligentnější se třetim nejinteligentnějšim na tomhle serveru, tleskam:)
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 26. října 2008, 16:15
chci jen dodat (abysme si rozuměli), že nezastávám názor, že vkusové posouzení je zcela libovolné. naopak si myslím, že většina těchto úsudků je dost bezvýznamná...

a aby se to dostalo na trochu méně abstraktní úroveň: myslíš, že lepší umělec je vždycky ten, co pracuje analyticky a vědomně spojuje ideu s formou? neexistuje ten prostě fenomenálně nadaný jedinec, který něco udělá jen spontáně a má v tom co dělá prostě pravdu, protože má štěstí a dobrý geny?
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 26. října 2008, 16:06
nechtěl jsem tady už spamovat, ale Venkov mě poprosil abych to sem dal. tak si to užijte :)

moje zpráva poštou:
jsem asi trochu masochista, ale zkusím to ještě jednou :) nebudu to ale už řešit tam, protože tohle je jiné téma (zasahuje totiž samotné jádro a podstatu tvého argumentování).

jestli chceš používat logiku, tak jí musíš používat správně. logika (jak formální tak neformální) má přece velmi přesná pravidla. a tvůj argument je právě dost zásadně mylný: hlavní chyba je, že se dopouštíš chyby v kategorii (znám to německy jako Kategoriefehler, česky vlastně ani nevím), tzn. že přisuzuješ věcem vlastnosti, které inherentně mít nemůžou (objektivita idee a tím vnímání umění)... to pak úplně zákonitě vede k mylnému závěru.

další chyba je, že používáš argumentaci kruhem (circulus in probando:)). klasickej příklad: "Je tiež logické, že lepší umelec podá na otázku druhého umelca, ktorý chce počuť zhodnotenie svojho diela lepšiu odpoveď ako horší umelec." kdo je lepší umělec? ten co podá lepší odpověď. jak poznáme že podal lepší odpověď? no je to přece lepší umělec. vidíš ten problém?

a další: tvůj argument je založenej na dovolávání se autority (argumentum ad verecundiam... ano používám wikipedii protože všechny ty latinský názvy si nepamatuju:)). ale respekt před autoritou a názorem nějakého odborníka neznamená, že jeho názor je automaticky správný. argument musí vždycky stát sám pro sebe, nezávisle na tom, kdo ho vyjádřil. (dal by se provést experiment, kde bys četl anonymní názory a pak je měl přiřadit určitým autorům od kterých bys měl k dispozici několik děl... 100% přesnosti bys určitě nedosáhnul).

pro mě to teda znamená, že se sice dovoláváš logiky, ale chybným použitím logických principů svůj argument sám znehodnocuješ. kdybys to pochopil a uznal, tak by ses myslím posunul o dost velkej krok dál. a jak sem včera napsal Travoltovi proč ti píšu tyhle slohy: šance je pramalá, ale kdyby, kdyby ses nad tím zamyslel a změnil svůj postoj... to by znamenalo že jsem bůh protože se mi podařilo přesvědčit Venkova, což je nadlidský úkol :jo: :smk:

měj se a užij si neděli:hi:

a jeho odpověď:
Kľudne si mohol odpovedať aj priamo tam, nebavíme sa snáď len kvôli sebe alebo presvedčovaniu druhého. Ak som správne rozumel, tak vravíš, že ideám prisudzujem objektivitu? Možno to niekde tak vyznelo, ale ako by som mohol idei prisudzuvať súčasť vnímania. Asi sme si nerozumeli, ja som vravel, že konečný stav možno vnímať objektívne, ak máme všetky dostupné informácie, ktoré k tomu potrebujeme.
Odkazoval by som na Kanta, ktorého si iste čítal, ten vravel, že vkusový súd nie je individuálne ľubovoľný, pretože v ňom existuje všeobecnosť. Spojenie idei a formy podlieha môže podliehať objektívnemu zhodnoteniu, pretože je spojením všeobecného s individuálnym, je to idea, kvôli ktorej umelec realizoval, aj keď vychádza z pocitu, nie forma kvôli ktorej realizoval ideu, to by bol nezmysel.
Skutočne, tvoja druhá poznámka patrí vete, ktorú som postavil tak, že to vyzerá ako bludný kruh, pretože som uviedol známky fakt na začiatku. Opravím sa teda, sú dvaja umelci a tretí si od oboch vypočuje kritiku. Po čase, ako to už býva, je schopný kritiku prijať a tentokrát s odstupom zhodnotiť názor oboch umelcov. Po hlšom preskúmaní a logických záveroch v téme, si môže byť istý, že názor jedného z nich bol presnejší a vyjadruje to, k čomu sa dopracoval po spytovaní sa samého seba a zhodnotení jeho počínaní si pri realizovaní idei do formy. A keďže to zhodnotil na základe všeobecného charakteru vkusu povedzme, nemôže byť jeho pohľad už subjektívny. Takže vie, že pohľad umelca, ktorý mal pravdu, tiež nebol subjektívny, lebo bol schopný zhodnotiť jeho spojenie so všeobecnosťou. Je teda lepším umelcom.

argumentum ad verecundiam vôbec nie je zlá vec, teda pokiaľ nejde o odvolávanie sa na autoritu, ktorá nie je odborníkom vo svojej oblasti. To, že sa odvolávam na odborníka v oblasti môže veľmi pravdepodobne znamenať, že to tak je. Isteže nemusí, ale baviť sa o takej pravdepodobnosti je v konečnom dôsledku neproduktívne, stačí, ak zhodnotíme čo vraví.
"dal by se provést experiment, kde bys četl anonymní názory a pak je měl přiřadit určitým autorům od kterých bys měl k dispozici několik děl... 100% přesnosti bys určitě nedosáhnul"
je irelevantné, kto čo povedal, neodvolávam sa na autoritu preto, aby som sa pýtal kto to povedal.
Ak by ti to nevadilo, tak by som bol rád keby si to ty alebo ja presunul do danej témy, nech z toho majú niečo aj ostatní.
podobne, zatiaľ ahoj
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 26. října 2008, 09:36
ehm, *inteligentní :)
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 26. října 2008, 09:36
tuc0: hm, pred piatimi rokmi som si myslel to isté :)
dokonca som kvôli tomu odišiel z jedného fóra kde boli inak celkom intelintní ľudia, ale verili, že môžu pochopiť lepšie ako ja ako to funguje v tomto úmení. Čo je celkom odvážne, ak uvážime, že som vyrastal v prostredí vrcholného umenia a teda na mňa prešli isté dojmy a pocity, ku ktorým by som sa dostal možno tak za pár desaťročí.
Mno ale, považujem teda diskusiu za uzatvorenú.
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 26. října 2008, 01:12
Venkov: no doufal jsem (ale nevěřil) že tě přesvědčím. ale za pokus to stálo :)
"Je tiež logické, že lepší umelec podá na otázku druhého umelca, ktorý chce počuť zhodnotenie svojho diela lepšiu odpoveď ako horší umelec." ano, to je logické, ale protože to není pravda (a protože co je "lepší odpověď" je zase čistě subjektivní názor) to vlastně potvrzuje můj argument. q.e.d. a děkuji za debatu :)

ps: jsem zvědavej co si o tom budeš myslet tak za 5 let. to se tady můžeme zase setkat a pokračovat:txt:
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 25. října 2008, 23:48
tuc0: Aby sa Venkov musel trochu zamyslieť? :)
Mno ale, nezhodneme sa. Logicky možno hodnotiť až po prijatí veci na základe kvalite vlastností jedinca a ako som vravel, ak tento jedinec dosahuje vrhol vlastností nutných pre vnímanie umenia a jeho správneho posúdenia, potom je logické, že vie vec veľmi presne zhodnotiť a následne analyzovať, prečo je dobrá alebo zlá, tak ako profesionálny umelec musí vedieť prečo niečo robí tak či onak. Najprv existuje pocit, lenže tento pocit nie ja náhodný a tlmočí danú komplexnosť jedinca.
Myslím že príklad z 22:19 je veľmi jednoduchý a nepopierateľný.
Je tiež logické, že lepší umelec podá na otázku druhého umelca, ktorý chce počuť zhodnotenie svojho diela lepšiu odpoveď ako horší umelec.
Mnoa porovnávať evolučné záležitosti a umenie je veľmi nevhodné, pretože umenie stojí mimo čas, bolo by prínosné, keby všetci pochopili, že sú len robotníci a ich úloha je pokorne a čo najlepšie stvárniť ideu. Na ryby sa dinosaurov v tejto diskusii radšej zabudnime.
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 25. října 2008, 23:35
SendiX: ano. už od začátku je to základ skoro každé debaty tady :) ale ty ryby sem si vymyslel jen aby se Venkov musel trochu zamyslet ;)

Venkov: teď už bojuju na dvou frontách^^ původně mi šlo jen o formu vyjádření a chtěl jsem to ukončit tím, že tě poprosím, abyses třeba jen tak na zkoušku jeden týden ovládal a zkusil nepsat osobně urážlivé komentáře... ale teď bych tě rád přesvědčil, že jseš v omylu.

ani nevíš jak blízko si jsme co se týče názorů. ale (a je to velké ALE): logika se nedá používat na vnímání a posuzování umění, protože umění není exaktní věda. můžeš si postavit krásnej systém co je a neni umění a pak přijde někdo a jedním dílem ti ho zničí. to se stalo v historii už tisíckrát (otázka, jsetli se to může stát znovu nebo jestli jsme na konci vývoje a "všechno už bylo" je zase jiná debata:)).
a ohledně těch ryb: stejně jako ty tvrdíš že jejich "krása" je vůči nám irelevantní, tvrdím já že ty idee na kterých podle tebe stojí umění jsou irelevantní vůči jednotlivému dílu. same deal. vždycky vycházíme ze subjektivního pohledu na věc a můžeme se sice stokrát shodnout, že něco je "objektivně" "lepší" než něco jiného, ale to je jen náš názor. jak se myslíš lidstvo dopracovalo k tomu systému o kterém mluvíš? neni to žádnej přírodní zákon kterej nám seslal pánbůh ale výsledek subjektivního vnímání. co se bere jako "dobré" umění se přece pořád měnilo a asi pořád ještě mění.

a poslední věc: ani odborníci (tzn. lidi co by měli používat ten tvůj logický systém pokud existuje) se přece nikdy neshodnou na tom, co je dobré a špatné umění. to snad dokazuje, že logika a racionalita (přestože je miluju) nám tady sice pomůžou, ale nejsou všechno, protože umění se logice vždycky tak trochu vysmívá :)
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 25. října 2008, 22:52
tuc0: nie, jediný systém je vždy logika a tá sa dá aplikovať vždy
krása v estetike je veľmi samostatná etuda a nie je ju vhodné miešať sem
ale k tvojmu príkladu, ryby žijúce v hĺbkach nie sú ošklivé ani pekné, pretože je to irelevantné voči nám. Je samozrejmé, že keby si si takú rybu mal vziať za manželku, už by to irelevantné nebolo. To je problém vecí, ktoré chceme nazývať peknými alebo škaredými, v umení nie je pekné alebo škaredé, pretože umenie stojí v ideách a tie sú mimo nás ako jedincov, naopak, to čo chceme nazývať pekným, je vždy v nejakej priamej súvislosti s nami.

niekto raz povedal, že krásne je to, čo nám pripomína život. Zo všetkých ľudí, ktorý hovorili o krásne, bol najbližšie k definícii krásna. Je to zachovanie našej existencie, prirodzený výber, zlepšovanie, je to v priamej súvislosti s nami. Ale idea je mimo nás. A preto, aj keď sa prejaví vo svojej forme, nedá sa o tom hovoriť ani o ako o peknom alebo škaredom, ale povedzme adekvátnom zobrazení.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 25. října 2008, 22:52
tuc0: on tu někdo mluvil o kráse?:))
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 25. října 2008, 22:36
Venkov: ryby, které žijou ve velkých hloubkách v totální tmě jsou (pro nás) strašně ošklivý. dokazuje to objektivitu nebo subjektivitu krásy?
myslím že to bereš moc dogmaticky a máš přehnanou víru v určité teoretické systémy, které se nedají aplikovat k každém případě.
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 25. října 2008, 22:22
samozrejme, presnosť zhodnotenia sa sťažuje v závislosti na zložitosti hodnotených vecí, a zúčastnených umelcov, pretože hodnotiaci sa musí aspoň priblížiť ich najsilnejším vlastnostiam. Ale existuje istý strop, dosiahnutie istého cítenia, keď je vnímanie v rovnováhe, záleží tiež na tom, ako veľmi sa môže človek odosobniť.
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 25. října 2008, 22:19
tuc0: nepochopil si, ja som nepovedal že sú všetci rovnakí, povedal som presný opak
vezmime to takto
máme troch ľudí, každý vec spraví inak na rovnakú tému, ich remeselné schopnosti sú rôznej kvality, ich inteligencia je rozdielna, ich emocionálna dispozícia je podobná (dajme tomu že to sú umelci)
jeden z týchto umelcov je na tom najlepšie remeselne, druhý je najiteligentnejší, tretí má široký emocionálny rozsah. Štvrtý človek ich bude hodnotiť, je na tom remeselne dobre ako prvý, inteligenčne ako druhý a emocionálne ako tretí a pozná tému. Pozná teda ideu témy a v rámci svojich schopností dokáže presne zhodnotiť ako si títo traja počínali, napriek tomu, že nežil život ani jedného z týchto ľudí. Každý z nich pracoval inak, výsledok bol iný, ale to spojivko, idea veci v kombinácii s kvalitou hodnotiaceho umožňuje porovnať a zhodnotiť.
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 25. října 2008, 22:13
Venkov: problém je asi v tom, že ty to nevnímáš jako urážlivou formu komunikace, ale jiný ano. například já.
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 25. října 2008, 22:11
Venkov: to se právě naprosto mýlíš. právěže nejsou všichni stejný. ani náhodou a ani trochu. co když má někdo synestezii (jako extrémní příklad). myslíš že vidí svět jen trochu jako ty?
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 25. října 2008, 22:10
tuc0: pochybujem že sa to niekoho dotklo
a predsa, spravil som to len vo výnimočnom prípade a je veľmi pravdepodobné, že v skutočnosti, než by som niečo také vyriekol, by som toho človeka proste niekam poslal, nespravil som to bezdôvodne
nezdá sa mi vhodné spomínať práve ten prípad ak sa má diskusia viesť aspoň trochu na úrovni
akokeby som sa chcel rozprávať o nanukoch a niekto prinesie ľadovec
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 25. října 2008, 22:06
tuc0: Mimochodom tuc, forma umenia je subjektívna, ale idea nie. A keďže sme schopní dosiahnuť istú remeselnú úroveň všetci, ak máme všetky končatiny, a sme schopní vnímať istý emocionálny rozsah, nie je dôvod, aby sme neboli schopní vytvoriť veľmi presný názor na akékoľvek dielo, to že forma je subjektívna, nič nemení na tom, aby sme ju v kontexte s ideou nemohli vnímať objektívne.
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 25. října 2008, 22:05
Venkov: lol když někomu napíšeš že je idiot a že se má oběsit to neni urážlivý? fuck off
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 25. října 2008, 22:03
Pôvodne som si myslel že nezasiahnem do tejto diskusie, ale predsa len, nikdy som nikoho neurazil. Ak je niekto urazený, ešte neznamená, že má na to právo. Ak by sa to dotýkalo priamo jeho osobnosti, tak to je niečo iné, ale prečo by som niekoho urážal že.
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 25. října 2008, 22:00
SendiX: vtipnej je právě jen výjímečně. a jestli má pravdu je spíš filozofická otázka (doufám že mi nechceš tvrdit že vnímání umění je objektivní záležitost). kdyby si odpustil urážky a jen upřímně (a klidně i velmi přísně) komentoval by s ním asi nikdo problém neměl. lukáš je podobnej případ...
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 25. října 2008, 21:42
tuc0: je vtipnej a má pravdu, co na to říct?!...že to lidem vadí třeba chápu, ale že se k tomu staví takhle...to je nesmysl, obzvlášť právě proto, že má pravdu...příde mi to divný no
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 25. října 2008, 21:07
SendiX: je to asi ten dost primitivní způsob jak tu "inteligenci" (imho spíš vzdělání) předvádí...
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: -1 Nezn.uživatel 25. října 2008, 20:32
nechápu co všem vadí na Venkovovi...možná to, že je tady nejinteligentnější...člověka holt sere, když má druhej dycky pravdu...
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. října 2008, 20:20
hanuman: ja se nehadam o tom ze to je hezkej obrazek.To je pravda a naprosto jednoznacna!o tom bez diskuze.
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 25. října 2008, 20:18
Denisa: no dobra ale tady je to proste prezentovany jako obrazek :) jsem dystak na icq ..neci tu spamovat:tam:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. října 2008, 20:15
hanuman: jo,tobe jo,ale tvemu budoucimu zamestnavateli / pokud budes delat ve 3d urcite ne/ ja sama uz uznavam jedine animovatelne veci...tim je mysleno pohled na model nebo na scenu z jine kamery.3D nikdy neslouzilo k potrebam 2d statickeho obrazku a nemelo by nahrazovat tradicni techniky.Ja proste nemam rada kamerovy projekce a veci modelovany ciste do kamery
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 25. října 2008, 20:12
Denisa: ja nevim jestli tam je pp :) ja myslim ze jsem jen rikal ze me osobne je jedno jak se clovek dopracuje k nejakymu peknymu obrazku
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. října 2008, 20:12
hanuman: Venkov ma vetsi umelecky citeni nez my vsichni dokupy.Ja ho plne uznavam
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. října 2008, 20:11
hanuman: pokud se nepletu tak jsi v tomto threadu prohlasil ze tam neni postprodukce.Tak by ses mel krapet probrat a divat se ocima a myslet mozkem
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 25. října 2008, 20:10
Denisa: nn jen se mi libilo jak mluvil o venkovovi :) psal jsem ti na icq.. ty tam nejsi? :eh:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. října 2008, 20:09
hanuman: dalsi vlezřiťka?
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 25. října 2008, 20:09
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. října 2008, 20:08
SendiX: nj,ale tak jak on ma plny zuby Venkova tak stejne tak ja mam plny zuby jeho
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 25. října 2008, 20:05
Denisa: hele mam tě rád jo...ALE:D
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. října 2008, 20:04
SendiX: tam uz evidentne zkoncil davno,zasahlo mu to centrum arogance
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 25. října 2008, 20:04
Temujin: nikdo te nikam nezatahuje,to bych si dala.Jako zbrushak defakto ani mezi 3deckare nepatris tak mne laskave vynech
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 25. října 2008, 19:44
Temujin: neblbni, rupne ti cévka a skončíš na kriplkáře...
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 1 Nezn.uživatel 25. října 2008, 19:39
2 Denisa: me laskave do svejch flejmu nezatahuj a neber si me ani moje prace do huby, diky ;)

Venkov: podivej se na svoje veci, na to kolik ti je, a pak se zeptej sam sebe jestli ti nekdo zere ty tvoje radobymoudry kecy. Nebudu tu flejmovat, ale uz te mam vazne plny zuby. Pockam si az ti bude 30/40 a mozna budes mit v hlave taky neco jinyho nez ego a to blato ktery vsude ventilujes.

Atom: je dobre, ze si to dotahl do konce.
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 24. října 2008, 23:34
WoLF: ak je toto pre teba geniálne, tak potom by si mal so sebou niečo začať robiť
PetrPotter
kvalita komentáře: 0 PetrPotter 24. října 2008, 23:22
pro mě je todle geniální =) nechápu jak se nad tím může diskutovat, stejně jako filmová hudba Johna Williamse, jednou se o něm bude psát v učebnicích jak byl geniální
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 21. října 2008, 22:03
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 21. října 2008, 21:49
loocas: veris ze to tak je? Dobrej render ani postprodukci nepotrebuje a dokreslovačky už vůbec ne
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 21. října 2008, 21:47
Merlkir: Jj, ale tak vis jak, od cloveka, co vypusti takovou hlasku jako "dobrej render ani postprodukci nepotrebuje" je treba brat vsechno s hodne velkou rezervou :smk:

Atom: Jj, taky bych se dival! :mrk:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 21. října 2008, 21:45
Merlkir: v dnesni dobe se pocitaji rendery u takovehoto statickeho obrazku na minuty
danvojtech
kvalita komentáře: 0 danvojtech 21. října 2008, 21:39
vyborny svetlo
Merlkir
kvalita komentáře: 0 Merlkir 21. října 2008, 21:37
:D no tak ale zasmál jsem se. 3Dčkář nejsem, ale imho kompozice separátně renderovaných věcí je úplně normální, hlavně u lidí, kteří nemají stroje nebo čas na megadlouhé rendery.

A je to moc pěkné.
Atom
kvalita komentáře: 0 Atom 21. října 2008, 20:03
:love: ja vas dva chci jako serial:love:
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 21. října 2008, 19:16
Denisa: :love: zboznuju te, lasko!
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 21. října 2008, 19:15
loocas: ses fakt dement.Ma tebe ty blbečku ja uz nemam slov.Jen zakecavas svoje omyly
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 21. října 2008, 19:13
Denisa: Prosimte, Deniso, bez neco delat a neser lidi na netu, meles picoviny a jeste se z toho, jako obvykle, snazis vykroutit, jak ses strasne dobra a chytra a kdo vi co. :hi:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 21. října 2008, 19:09
loocas: pokud je neco prilepene ve photoshopu uz to neni 3d.cau
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 21. října 2008, 19:08
Denisa: :che: :che: :che:

Prosimte, kdyz uz vytrhavas veci z kontextu, tak aspon cely vety, kdyz uz nic:

"Mas pravdu v tom ze kosile i kabat jsou tam jsou prilepene v photoshopu jako posledni, ale vymodelovane jsou"

no nic, na tohle fakt nemam ani naladu, ani cas...
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 21. října 2008, 19:02
loocas: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Loocas napsal :Denisa: Nechci mluvit za Toma, ale co jsem mel tu moznost videt WIP, tak je to klasickej sculpt v ZB, textury v BodyPaintu a rendering v Maxu + finalRender, takze nevim, co to tady porad meles o mattepaintech
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Atom napsal: Mas pravdu v tom ze kosile i kabat jsou tam jsou prilepene v photoshopu jako posledni
................................................
takze nevim Loocasi proc si porad hrajes na chytraka kdyz nicemu nerozumis a ses slepej jak vidle a jeste pritom urazis lidi.
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 21. října 2008, 17:15
+ sem tam render v Maxu a fR.
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 21. října 2008, 17:14
Denisa: :che: to jsem nikde nepsal! Jediny co jsem kdy videl byly sedy ZBrush WIPy.
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 21. října 2008, 00:20
hanuman: nevidels tam postprodukci? tak pak jsi slepec
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 20. října 2008, 23:44
loocas: hlavne zes ho videl jak to dela:jo:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 20. října 2008, 23:43
Atom: nj,ja vim,proto jsem psala sanitrovskej styl...
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 20. října 2008, 18:13
Atom: Co neni muze bejt! :grr:
Atom
kvalita komentáře: 0 Atom 20. října 2008, 17:15
loocas: Mel jsi me vic mlatit kdyz byl cas...:prr:
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 20. října 2008, 17:05
Atom: Priserna zrada! :buu: Beru zpet svoje hlasovani a davam ti nulu! Slysis, NULU!!!!
Atom
kvalita komentáře: 0 Atom 20. října 2008, 16:01
loocas: Ty vis ze final render miluju :jo: ale tohle je preci jenom Mental ray.
Denisa: No popravde, muj zposob tvorby osobnich veci je zhruba takovy ze jsi nejprve udelam hlavni modely jen tak na hrubo, potom jsi to osvitim abych mel predstavu jak to bude vypadat a teprve pote dotahnu modely i textury do konce. Mas pravdu v tom ze kosile i kabat jsou tam jsou prilepene v photoshopu jako posledni, ale vymodelovane jsou, jenom nevidim duvod renderovat to cele znovu pohromade kdyz uz to mam pripravene...
Ayllu
kvalita komentáře: 0 Ayllu 20. října 2008, 14:15
2 ty víčka jsou skvělý a hřeby, co vypadaj úplně jako mosaz, šaty vypadaj "ztvrdle", ale kdyby někde přeškával dost dlouho, asi takhle bych si je přesně představila ... :aha:
j-nny
kvalita komentáře: 0 j-nny 20. října 2008, 10:26
2 :mrk:
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 19. října 2008, 23:47
loocas: se taky ptam jeho ale nijak neodpovida zejo :)
lazybastard
kvalita komentáře: 0 lazybastard 19. října 2008, 21:30
celý je to v pohodě, ale hrozně tomu vaděj ty texturové vlasy přilepené na lebku. si to mohl dodělat tedy. Známku ber osobně, ty prostě umíš víc
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 19. října 2008, 21:26
hanuman: Nikdo se nehada a na to, v cem to Tom renderoval se neptej me, to se zeptej spis jeho. Ale myslim si, ze to renderoval ve finalRenderu. Co Tomiku? :mrk:
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 19. října 2008, 21:18
loocas: hm..takze render max... ale tam mas nekolik typu renderingu ne? :) co je tohle? dik:) a nehadejte se porad :buu:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 19. října 2008, 20:51
loocas: tak at postne zdrojovej render a bude klid
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 19. října 2008, 19:46
Denisa: Zatimco tys Toma videla jak na tomhle dile pracuje, vid? :che:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 19. října 2008, 19:28
loocas: http://www.maxarea.com/data/gallery/286/shade_mid.jpg coz je pak jasny ze kosile je stylem ala sanitra dosopovana.Alemuzu se samozrejme plest,ono nikde neni clay ani wire cele sceny
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 19. října 2008, 19:25
loocas: zajimavy je ze na maxarea nema tento skulpt v clay kabat a kosili,coz mi prijde jako podstatne ,ale ty musis byt vzdycky chtrej,ze
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 19. října 2008, 19:20
Denisa: Nechci mluvit za Toma, ale co jsem mel tu moznost videt WIP, tak je to klasickej sculpt v ZB, textury v BodyPaintu a rendering v Maxu + finalRender, takze nevim, co to tady porad meles o mattepaintech. Samozrejme Tom rad doladuje texturky a dalsi veci v PSku po vyslednym renderu, coz je naprosto korektni zpusob.

A co se animovatelnosti tyce, tak osobne tohle povazuju za mnohem "animovatelnejsi" nez totalne zpicenej mesh nejakyho odpornyho Alzacka.
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 19. října 2008, 16:15
skvělej výraz, takovej smutnej :eh:
Evelyn
kvalita komentáře: 0 Evelyn 19. října 2008, 14:22
3 kvalita
LBs
kvalita komentáře: 0 LBs 19. října 2008, 12:28
hmm pocta staré klasice !)
jaj škoda že dneska už nemám možnost přidat dílko.. taky sem si udělal takovou pamětní skicku bride of frankenstein... bohužel mno :sry:
mno dílko super jen by mě to víc bavilo kdyby to mělo větší kresbu v obličeji..
vrátilo mi to přesně vzpomínky na film !)
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 19. října 2008, 12:17
Denisa: proc mi to rikas? :) na to jsem se vubec neptal :) ale diky no :hi: :che:
BlackTangerine
kvalita komentáře: 0 BlackTangerine 19. října 2008, 11:33
2 :tlesk:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 19. října 2008, 11:05
hanuman: zbrush je tzv 2,5D program.Puvodne to byl derivat photoshopu.Pomoci ctrl+T si zapeces scenu do pozadi a muzes na ni pracovat dal jako na castecnem 3d.Muzes si delat na jiz vyrenderovanem obrazku upravy ve 2D a pritom to stale bere castecne v potaz ze to je 3d
PetrPotter
kvalita komentáře: 0 PetrPotter 19. října 2008, 09:42
3 tyjooooo po včerejší kalbě se léčím kolou a chlebem a dyz sem se na to podíval nevím proč ale málem sem zas hodil šavli :D ale fakt... tím chci říct, že je to úžasný
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 19. října 2008, 03:21
Denisa: no dokreslovana vec asi tezko pujde zanimovat to je jasny.. ale tady to neni prezentovany jako animace...takze tak :smk: ..jinac v cem je to ted arenderovany krucias:)) aby z toho lezly takovy pekny obrazky :) ... libi se mi jak jsou treabs ty hrany nekolika barvama :) pusobi to hodne plasticky jeslti vime o cem mluvim:) neumim se presne vyjadrit:) myslim ze ted to v realtimu podporuje az dx10:) no jinac mam v sobe nekolik vodek semtexu a redbuluu, tak predem sry za to vyjadrovani :tam: :che: :jo:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 19. října 2008, 02:58
hanuman: vysledek je dulezitej,samozrejme,ale pokud chci neco klasifikovat jako 3d tak to musi byt s prevazne casti 3d.3d slouzi ke stvarneni objektu ve vicero kamerach a pohledech a pokud neco zapeces v zb do pozadi a dokreslis 50% tak uz to ja osobne za 3d nepovazuju.Proste je to mattepainting kde jako podklad slouzi 3d.....nebo ses toho nazoru ze tohle jde rozanimovat?
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 19. října 2008, 02:53
hanuman: tak pak ses slepej.Postprodukce je snad na kazdym 3d co je kdy kde v galerii
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 19. října 2008, 02:50
Denisa: nehlede na to, ze v tom zadnou postprodukci nevidim :tam:
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 19. října 2008, 02:49
Denisa: :tam: no nevim .... dulezitej si myslim je vysledek jako takovej ani neni dulezitej zpusob jakej se k nemu dopracujes :) uz jsem to mozna rikal, ale porad si za tim stojim:ja:
Stefbal
kvalita komentáře: 0 Stefbal 19. října 2008, 00:45
3 pre mna super
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 19. října 2008, 00:20
3 :tlesk:
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 18. října 2008, 23:37
2 Par malinkatych vyhrad bych mel, ale i tak se mi to moc libi :tam:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 18. října 2008, 23:16
je to hezky,ale jako 3deckarka tam vidim vic postprodukce a mattepaintingu nez samotneho 3d a myslim si ze to spis patri mezi 2d tak jako to tam dava i temujin kterej stejne jako ty pouziva 3d jako podklad pro mattepainting a to je duvod proc tentokrat nebudu hodnotit
Stryx
kvalita komentáře: 0 Stryx 18. října 2008, 22:00
2 Ta bump je nejaka divna, hruba, ale jinak hezky.
Freezer
kvalita komentáře: 0 Freezer 18. října 2008, 21:25
3 jako vzdy super no :)
rozalii
kvalita komentáře: 0 rozalii 18. října 2008, 20:56
dobre, jen jak povidal Venkov...textura...
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 18. října 2008, 20:53
3 dobry no :) muzu se zeptat cim jsi to renderoval?
Blitz
kvalita komentáře: 0 Blitz 18. října 2008, 20:46
3 krasne, kritiku prenecham zaslouzilim umelcum, skromne dodavam ze si myslim ze to jde dobrym smerem :tam:
martisek234
kvalita komentáře: 0 martisek234 18. října 2008, 20:42
3 supr:tlesk:
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 18. října 2008, 20:34
mno a mne trochu ešte vadí tá textúra, čo to prekrýva, že si si oskenoval fóliu na papiere že
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 18. října 2008, 20:31
Atom: bejt tam pult se sýrama mělo by to koule
Atom
kvalita komentáře: 0 Atom 18. října 2008, 20:30
No jasne, zrovna stoji u syrů :jo:
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 18. října 2008, 20:28
:) slušné, uvítal by som ale, keby nebolo žiadne svetlo z vrchu, pretože takto to síce vyzerá ako keby bol práve na nákupe v tescu, ale nijak sa to nepotvrdzuje, takže je to nevhodné osvetlenie
HumanART
Body od neregistrovaných