Jde to Dobré Wow!
Baba - 3D grafika - kali
kali

kali

Zuzana Kuldová
  • 15 bodů
  • 25 komentářů
  • 6 hodnocení
  • 18. června 2007, 22:40
  • 6180 zobrazení
  • 0 oblíbené

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Max 8, scanline render, fotošop
Je to můj první pořádnější render.
Jedná se o projekt luxusního rodinného domu na Babě s výhledem na pražský hrad - vidíte dole obývací/denní místnosti, v patře ložnice, v posledním patře s terasou polosamostatný 2. byt. Vpravo je garáž, nad ní atelier.
Hodnotit můžete jak samotný render, tak projekt domu, či takový způsob bydlení...

Edit: pro zájemce o komplexnější pohled na dům... Můžete si stáhnout portfolio projektu ve formátu PDF (1,7MB). Jsou to převážně půdorysy... Další vizošky jsem (zatím) nedělala.

Použitá techhnika, software

foťák: Canon PowerShot G5
soft: 3dmax, rhino3D, fotošop...
papír: tužka, pero, mikrofix, copic...
Pro přidání komentáře se přihlaste.
horpa
kvalita komentáře: 0 horpa 21. června 2007, 12:48
kali (20.06.07 20:29): to kali: Do statických obrázků použij určitě texturu.I v tomto případě je použití textury dobré řešení /určitě taky z hlediska výpočtových časů/.
Chce to pak jen malou úpravu - např. v Gimpu nebo Photoshopu.
kali
kvalita komentáře: 0 kali 20. června 2007, 20:29
díky...
Hard: mě ta tráva docela zaujala... vzhledem k tomu, že to člověk řeší u každýho baráku :sry: Kameru jsem dlouho zkoušela točit, nakonec mi přišlo, že tenhle pohled neni tak špatnej a že zvýrazňuje tu vysunutou část.
stran travičky: tak jsem hledala, pátrala...
- x-frog jsem našla pro mayu a cinemu
- scatter (ktery jsem neznala) se mi na tohle zda nepoužitelný, ale asi ho uplatnim při rozmisťování stromů na terén :aha:
- textura je určitě dobrá na velký plochy a s větším odstupem
- zkoušela jsem displace v mental ray - to vypadá skvěle, jako modýlek železnice :bueh:
- a ted jsem našla přímo v maxu 8 modifikator hair and fur s přednastaveným typem "tall grass" - vypadá to použitelně :tam:
A když jsem se tak pěkně rozmluvila... máte odhad, co víc zatěžuje model, zpomaluje render apod.?
Hard12
kvalita komentáře: 0 Hard12 20. června 2007, 17:29
Chlapciska ja by som povedal ze v tomto pripade by som sa vykaslal na travu a stil akym je robena skor by som povedal ze kamera mohla byt inak natocena ked uz ide o tu archytekturu lebo nalavo je nieco nacate a dost blbo odseknute
spratek
kvalita komentáře: 0 spratek 20. června 2007, 17:19
Freezer: mno priznejme si ze nestaci ;-) pres sceter podle me nejde udeat kloudnej travnik..mozna nejakej trs bo tak neco ale travnik na zahrate bych snad radej resil texturou, nebo takhle v ps..nebo pluginem..kerej teda nevim jestli vubec nejakej je..mozna bych tam zakomponaoval travnik z fotky...by mohlo vypadat dobre. ;) jen nazor, nikomu nic neberu ;)
Freezer
kvalita komentáře: 0 Freezer 20. června 2007, 14:44
na travu neni treba ani plugin, do vizosky imho v klidu staci nejaka obycejna ze scatteru treba.. pripadne takhle jak je tady jenom z photoshopu ;p
betasoft
kvalita komentáře: 0 betasoft 20. června 2007, 02:56
co měl kámoš maxko... a to byla nějaká 5ka tak tam zrovna byl... ale 5ka byla descreet a teď je to zase autodesc... i když v něm občas dělám v práci, tak jsem tam takovej plugin ani nehledal...
Erric
kvalita komentáře: 0 Erric 19. června 2007, 23:29
betasoft (19.06.07 23:12):
jasne, ja myslel jako vestaveny a dodavany primo se softem. Maya ma proste tyhle veci implementovane a v Maxu jsem zatim nemel potrebu neco takoveho resit. Ale urcite se bude na netu valet spoustu tutorialu typu HOWTO DO GRASS:o)
betasoft
kvalita komentáře: 0 betasoft 19. června 2007, 23:12
2 erric: má plugin na trávu. dobrej je třeba x-frog. pak si můžeš udělat trávu i z křivek, udělat dejme tomu 10 základních typů a pak to randomem a nějakym arrayem namnožit. aspoň já to tak dělám. a těch pluginů pro maxko bude spousta...
Erric
kvalita komentáře: 0 Erric 19. června 2007, 22:34
kali (19.06.07 12:22):
No prave ze je ta trava ve fotokramu, tak je natocena porad stejnym smerem. Bud jiny stetec, nebo pridat nejaky random do stetce, nebo nakombinovat s dalsi vrstvou travy, kterou prevratis vodorovne:o) Anebo vyuzijes nejaky plugin na delani travy;o) nevim jestli to Max ma (maya to ma).
kali
kvalita komentáře: 0 kali 19. června 2007, 12:22
Erric: co bys radil s trávou? Tahle je dokreslená ve fotošopu... Garáž s barákem jsou spojený lehkou lávkou v 2.NP, pod ní je vstup do obou objektů.
Andrew: tráva=fotoobchod, jj. Jinak render neni zasazen do fotky, ale keře do renderu, akorát ten plane asi tenkrát nebyl twosided, tak neházel stíny :/ Chybami se člověk učí. A stran krychle...má respektovat okolní funkcionalistický vily :kuk:
All: díky za komenty :love:
spratek
kvalita komentáře: 0 spratek 19. června 2007, 11:04
2smiley: jdi srát, ještě si určitě nebyl !
piggee
kvalita komentáře: 0 piggee 19. června 2007, 08:34
3 tak ja sa do 3d az tak moc nevyznam, ale v niecom takomto by som urcite dokazal byvat. Skor ako v tych oranzovych domcekoch s bramacackou strechou a hnedymi okennymi ramami :))))
Chaz
kvalita komentáře: 0 Chaz 19. června 2007, 08:32
2 Krása.
Bohumil
kvalita komentáře: 0 Bohumil 19. června 2007, 07:32
3 Ještě bodíky.. :sry:
Bohumil
kvalita komentáře: 0 Bohumil 19. června 2007, 07:32
Mě se líbí, mám rád jednoduché a čisté linie funkcionalismu... A na Babu to patří..:tlesk:
Smiley
kvalita komentáře: 0 Smiley 19. června 2007, 01:36
2spratek: jdi spat,....je na tebe moc pozde !
spratek
kvalita komentáře: 0 spratek 19. června 2007, 01:35
2 :tlesk: krásný, čistý...takhle to má vypadat :):tam:
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 19. června 2007, 01:17
tráva divná, lae líbí (nebudu budu bodovat, nejsem grafik)
Andrew
kvalita komentáře: 0 Andrew 19. června 2007, 00:59
Ale proc ne...mas to hezky. Tu travu tipuju na fotoobcho, co? zasazeni do fotky taky ujde, jenom u tech keru si ten prechod moch dotahnout....no ale celkove dobry dobry....jen tak dal
A co se tady stavarskyho problemu tyce, tak do toho se ne**ru.....dyz to mam brat z hlediska architektury, tak bych takovouhle krychli nevybral dyz bych si to mel hodit do tak luxusni lokality jako je Baba, Šárka apod. :mrk:
Patrik_Vogl
kvalita komentáře: 0 Patrik_Vogl 18. června 2007, 23:50
3 Nikdy jsem 3D nedělal, ale musím říct, že pro mě je to silný zážitek..
Gap
kvalita komentáře: 0 Gap 18. června 2007, 23:49
kali (18.06.07 23:24): to je mi jasny, nejsem zadny amater:)
, jen se mi zda ze ji mas vysazenou az moc, precijen nad prirozene osvetleni neni a tobe vrha stin az po prah..
podivam se
Erric
kvalita komentáře: 0 Erric 18. června 2007, 23:33
Na to ze je to Scanline Render, tak to je dobre. Jen neco by to chtelo udelat s tou travou. Ta garaz neni s hlavnim domem propojena?
kali
kvalita komentáře: 0 kali 18. června 2007, 23:24
Venkov: máš pravdu, přidala jsem ještě odkaz na portfolko. Stačí-li ti to tak :tam:
Gap: ta vykonzolovaná část neni zas tak špatná volba... Je to jižní strana, to znamená, že v parném létě je obývák (zčásti) stíněn, v zimě naopak je sluníčko níž, proto dosvítí až dovnitř :mrk: Jinak dík za názor, případně se mrkni do portfolka...
Gap
kvalita komentáře: 0 Gap 18. června 2007, 22:53
silene vylozeni, pokud to dole je obyvak, neni to zrovna nejlepsi volba, jinak rad bych hodnotil objekt jako takovy, ba z tohodle pohledu toho moc k videni neni, nejak si to poradne neumim predstavit, ale spatny to mozna nebude;)
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 18. června 2007, 22:44
Snáď by bolo lepšie poskytnúť aj komplexnejší záber v rámci architektúry toho domu.