díky...
Hard: mě ta tráva docela zaujala... vzhledem k tomu, že to člověk řeší u každýho baráku

Kameru jsem dlouho zkoušela točit, nakonec mi přišlo, že tenhle pohled neni tak špatnej a že zvýrazňuje tu vysunutou část.
stran travičky: tak jsem hledala, pátrala...
- x-frog jsem našla pro mayu a cinemu
- scatter (ktery jsem neznala) se mi na tohle zda nepoužitelný, ale asi ho uplatnim při rozmisťování stromů na terén
-
textura je určitě dobrá na velký plochy a s větším odstupem
- zkoušela jsem displace v mental ray - to vypadá skvěle, jako modýlek železnice
- a ted jsem našla přímo v maxu 8 modifikator hair and fur s přednastaveným typem "tall grass" - vypadá to použitelně
A když jsem se tak pěkně rozmluvila... máte odhad, co víc zatěžuje model, zpomaluje
render apod.?