Jde to Dobré Wow!

"mírná iluze"

Plastika > StreetArt / Syntetika
"mírná iluze" - Plastika - MikeZet

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

někdy to bylo hodně náročné na dokončení...

Použitá techhnika, software

-polystyren-pravítko-řezák-vytrvalost-
Pro přidání komentáře se přihlašte.
sarec007
kvalita komentáře: 0 sarec007 16. dubna 2011, 18:20
1 -
skam
kvalita komentáře: 0 skam 23. února 2010, 17:27
0.3 JE TO DOBE ,MOZNA KDYBYS TO NABARVIL:kuk:
Vignette
kvalita komentáře: 0 Vignette 07. května 2008, 11:18
mnoo... je to lepší než ta předchozí ;)
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 07. května 2008, 10:07
Araon: na to zase pozor...sam pixelogic uvadi u zbrushe 2,5D
MikeZet
kvalita komentáře: 0 MikeZet 07. května 2008, 08:11
je to objekt....:mrk: .....jen aby bylo jasno....
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 07. května 2008, 00:34
Plumm:
Nie je. Porovnávať maľbu a sochu je dosť nerozumné.) Pri soche je rozhodujúci materiál, treba sa rozhodnúť v čom pracovať, každý materiál má svoje výhody a nevýhody, ten potom čiastočne určuje štýl práce a samozrejme presvedčivosť výsledku. Sochu si treba pozerať, z každého uhla, 3D si tiež môžeš síce pozerať, ale nikdy to nebude to isté. Pri soche treba tráviť veľa času, treba ju cítiť hmatom, žiť pri nej. Socha tiež vyžaduje narozdiel od maľby istú fyzickú zdatnosť ak človek nechce ostať pri 30 cm plastelínach. Taká 80 cm sadrová socha môže vážiť 60-80 kilogramov. A to si človek zvyčajne premiestňuje sám:).
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 07. května 2008, 00:30
Plumm: Nejblizsi 3D cinnost, kterou jsem vytvarel mimo virtualni prostredi (nepocitam-li pajdulacky z modeliny v utlem veku), bylo vyrezavani loutky z lipoveho dreva. Necitim se tedy tak docela kvalifikovan na posuzovani teto temer filozoficke otazky. Lec i presto si dovolim vyjadrit nesmely souhlas :che:
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 07. května 2008, 00:29
Tak ne, Venkov docela souhlasí:)
Jo rozumim, dotyk s materiálem...To je jak malba olejem a malba tabletem v PC. Mam za to, že s olejem na plátně a tabletem v PC je to stejný jako se sochařinou a 3D grafikou
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 07. května 2008, 00:26
Araon: Venkov určitě nebude souhlasit:)
Nevim, nikdy jsem nesochal ani jsem nikdy netřidéčkoval, ale představu mam takovou, že cíle jsou totožný, výsledek je vlastně taky totožnej, akorát jedno z toho je jen v digitální podobě.
Proto mě ta věta od denisy docela zaskočila.
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 07. května 2008, 00:25
Plumm:
Ono to môže byť to isté, keď to má podobné atribúty. Už sa mi stalo, že som si budúce sochy skúšal v zbrushi, takže je to kľudne možné. Osobne je však pre mňa rozhodujúci priamy dotyk s materiálom.
Všeobecne myslené to ale nie je to isté. Okrem toho, ako som už povedal, ešte sa rozlišuje objekt a socha.
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 07. května 2008, 00:22
Plumm: Nerekl bych to same, ale rozhodne to k sobe ma v urcitych ohledech hodne blizko. I kdyz Venkov asi nebude uplne souhlasit? :tam:
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 07. května 2008, 00:17
No pro mě je sochařina přesně to samý jako 3D grafika. Nevidim v tom rozdíl. Teda kromě použitejch nástrojů.
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 07. května 2008, 00:16
Ani sochárina, ale objekt.
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 07. května 2008, 00:01
Plumm: protoze kdyz udelam fotku ve 3D tak je to taky porad 3D a ne fotka..to co udelal je dekorace pro fotografii,dekorace si chysta spoustu fotografu a nedefinuji to jako 3D...kdyby mel jen dejme tomu tuhle fotku tak to beru jako ze dejme tomu hod to sem,ale u druhyho dilka jsou to smontovany fotky dokupy a to uz mezi 3D nema opravdu co delat
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 06. května 2008, 23:50
Denisa: jakto, že ne?
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 06. května 2008, 23:49
Denisa: Spis ta socharina, jenomze na tu tady neni kategorie...
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 06. května 2008, 23:48
tak to pak s pojmem 3D grafika nema co do cineni a mel by to vyhodit,je to spis socharina nebo fotografie
Dell
kvalita komentáře: 0 Dell 06. května 2008, 23:47
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 06. května 2008, 23:45
Denisa: -polystyren-pravítko-řezák- klame te zarazeni do 3D grafiky :mrk:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 06. května 2008, 23:42
mas tam desne prepalenej oclussion
LBs
kvalita komentáře: 0 LBs 05. května 2008, 08:38
2 asi je fakt že třeba protáhlejší stín do strany by byl přirozenější a lepší ale moc mi tu ta linka okolo nevadí mě to příde hodně zajíavé...
Bam_Kanye
kvalita komentáře: 0 Bam_Kanye 04. května 2008, 19:21
zpusob prezentace je dost dulezitej..dobrou praci ktera je spatne podana malo kdo plne oceni:kuk:
blindsoul
kvalita komentáře: 0 blindsoul 04. května 2008, 18:38
...no nieje zle;) mozno by to chcelo lepsie odfotit... ale je to ako nejaky realisticky vector:kuk: :love:
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 04. května 2008, 16:30
okey!
HumanART
Body od neregistrovaných
  • MikeZet Autor
    MikeZet
  • 3.7 bodů
  • 23 komentářů
  • 3 hodnocení
  • 1 hodnocení neregistrovanými
  • 04. května 2008, 16:10
  • 3666 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2014 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu