Jde to Dobré Wow!

Tři dohody

Grafika > Ilustrace / Bytosti / Volné téma
Tři dohody - Grafika - Pogo
Tři dohody - Grafika - Pogo
Tři dohody - Grafika - Pogo
Tři dohody - Grafika - Pogo

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Tři digimalby.

1) Princezna a drak (téma z Projektu ilustrace) s původní skicou. Jde o moji nejnovější věc.
2) Dodržet dohodu - jde o asi měsíc starou věc, cvičení kompozice a atmosféry, hlavně pak nastavení příběhu, který se odehraje mimo rámec obrazu.
3) Spíš trénink na barvy, jemné pozadí a kompozici.

Použitá techhnika, software

Intuos + PS
Pro přidání komentáře se přihlašte.
Sealinne
kvalita komentáře: 0 Sealinne 25. března 2018, 19:42
1 -
terrmith
kvalita komentáře: 0 terrmith 15. března 2018, 09:09
2 -
Pogo
kvalita komentáře: 0 Pogo 11. března 2018, 10:21
la-Sicka: Dík za poznámky. Taky jsem tušil, že je ta perspektiva trochu "ve vzduchu", proto jsem tu podstavu vzadu usekl, aby vypadala realističtěji. Určitě s úběžníky budu pracovat víc, ať se mi to tolik neboří.
kamthe: Tobě taky děkuju, ty textury jsem chtěl začít používat, ale zatím mě baví jednotlivý štětce a jejich tahy. Nejsi rozhodně první, kdo mi to říká. Pokusím se začít je používat co nejdřív, ať už můj strávený čas vede k dobrým výsledkům. To samé s hranama a s více zkombinovanýma barvama.
kamthe
kvalita komentáře: 0 kamthe 11. března 2018, 09:51
0.7 Ahoj, nebudu zmiňovat, co už zmíněno bylo. Jen něco ohledně malby samotné - vyzkoušej se zaměřit více na textury a povrchy, hodně se ti to slívá dohromady. Skála má určitě jinou texturu, než hladká věž, srst zvířete atd. Prakticky ti v tomhle poradím rovnou malovat texturovanými brushi, ne něčím hladkým a potom tam dopatlávat texturu. Můžeš zkusit i nafotit textury venku, nějaké kamínky, zdi atd a zkusit si to zakombinovat do obrázků.

Další věc jsou barvy, zkus více kombinovat, vím, že atmosféra u té lebky má být jednobarevná, tedy má to být zelené, ale... pokud do stínů/světla zapleteš trochu jiných barev (znát trochu color theory se vždycky hodí), tak bude výsledek mnohem plastičtější a realističtější a pomůže to s takovou tou blátivostí.

Poslední tip, dávej pozor na hrany (u obrázku se zvířetem na provaze je to lepší), většinou ti tam chybí. Hrany jsou stejně důležité jako plynulé přechody :)

Abych tu jen neprudila, oceňuju, že tvé nápady jsou ambiciózní a zkoušíš všechno! Obrázek s lebkou se mi moc líbí! :)
Keep it up!
la-Sicka
kvalita komentáře: 0 la-Sicka 11. března 2018, 04:01
No tak takle ne chlapče! :D
1. čáry úběžníků se musí sbíhat v horizontu - ale dejme tomu. (https://i.imgur.com/5NvN1e8.png | https://i.imgur.com/74DAtpk.png)
2. když máš takle úzkej formát, nedávej úběžník do něj. Zvlášť, jedná li se o věc jako je věž. Koukej, jak se ti křiví ta podstava.
3. u toho zvířete ti opět perspektiva nefunguje. Lidi v pozadí mají jinou perspektivu / měřítko, než ta ženská v popředí

technicky je to docela fajn, jen cvič a na tu perspektivu se zaměř. Zkus si nějaká města, bazén, katedrálu zevnitř...
Mesje
kvalita komentáře: 0 Mesje 10. března 2018, 16:06
2 -
Yone
kvalita komentáře: 0 Yone 10. března 2018, 10:10
2 -
HumanART
Body od neregistrovaných
  • Pogo Autor
    Pogo
  • 8.1 bodů
  • 3 komentářů
  • 5 hodnocení
  • 1 hodnocení neregistrovanými
  • 09. března 2018, 20:58
  • 364 zobrazení
  • 0 oblíbené

Složka Vlastní tvorba

Věci kompletně z hlavy

Grafika - TriceratownGrafika - Red modeGrafika - Dvě bestie a dvě místaGrafika - Greynbownes – albumGrafika - Portrét – Brann Dailor (Mastodon)Grafika - Blue Apple – Miles in Chains EPGrafika - Stroje IGrafika - Poslední zprávaGrafika - Meeting PointGrafika - Bitva o Karoum, MostniceGrafika - Tvorové a prostoryGrafika - Prostory IIGrafika - ProstoryGrafika - Varianta Kanagawa WaveGrafika - Vodní stvůryGrafika - Protiváha
© 2006 - 2014 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | Inzerce aut - Autofrc