
joo joo, už se to klube :) Teď to chce poladit, aby se v těch drobných detailech povrchů a materiálů neztrácely takové ty základní důležité věci. Především proporce, perspektiva a hmota. Typka už je proporčně dobrá. Má akorát nohy/boty v jedné rovině, což nepůsobí moc přesvědčivě. Ale taky rozkrok, pas, hruď a brašna... tahle oblast vypadá jak vylisovaná. Zkus se víc soustředit na to, že děláš objekt v prostoru a že ho něco nasvěcuje. Když se ti tohle podaří jasně a čitelně interpretovat, můžeš skočit na ty jemné detaily. A když jsme u detailů, neodpustím si ten obvaz na noze, pač vychází přesně na koleno. Nejsem doktor, ale mám pocit že takhle tyhle věci úplně nefungují :D. I kdyby měla koleno v ryti a kulhala, ten obvaz by musel být udělaný trochu jinak, aby byl funkční.
Týpek je už trochu příliš disproporční. Zároveň to ale trochu vypadá jako záměr, jen to úplně nesedí. Za mě tomu mimo již zmíněné dost ubližuje ta ruka s puškou. Taky občas nechtěně udělám takový kleště. Někdy to nejde nakreslit úplně dobře, tak to trochu natočím aby víc vykoukl kloub na palci nebo zvýrazním kresbu stínu, aby to vypadalo víc jak ruka. Tady by pomohlo už jen kdyby tu pušku nedržel profilem takhle naplacato.
jinak obličej se mi celkem líbí.
all in all, good džob. Jsem zvědavej na další progress!