Jde to Dobré Wow!

el bunkr

Grafika > ConceptArt / Ilustrace / Volné téma
el bunkr - Grafika - Gruca

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

něco dalšího z toho herního

Použitá techhnika, software

-
Pro přidání komentáře se přihlašte.
anomy
kvalita komentáře: 0 anomy 12. dubna 2017, 14:33
3 -
M_Kocour
kvalita komentáře: 0 M_Kocour 03. dubna 2017, 17:06
Gruca: ok. Budu se těšit :D
Gruca
kvalita komentáře: 0 Gruca 03. dubna 2017, 16:38
M_Kocour: díky, pokusím se, vyzkouším :)
M_Kocour
kvalita komentáře: 0 M_Kocour 02. dubna 2017, 17:32
Gruca: Tak on to nemusí být nutně figurální motiv. Úplně by stačil třeba světelný kontrast (např. čára dopadajícího světla mezi mraky na daný bod), nebo barevný. Pořád by to splňovalo požadavek soustředění na prostředí, ale byla by to zajímavější práce s vyvážením kompozice a zaujetím diváka. Chápu tvuj point a vim, že je to trochu shitpicking, ale domnívám se, že kdyby jsi to v nějaký z budoucích skic zkusil použít, tak ti to otevře nový možnosti.
Yone
kvalita komentáře: 0 Yone 29. března 2017, 10:17
2 -
Gruca
kvalita komentáře: 0 Gruca 28. března 2017, 22:24
M_Kocour: ye, nakonec jsem mrtvolu odstranil aby 3Dčkaři vnímali spíš prostředí
Pogo
kvalita komentáře: 0 Pogo 27. března 2017, 19:45
2 -
Skvor
kvalita komentáře: 0 Skvor 27. března 2017, 16:58
2 -
M.M.
kvalita komentáře: 0 M.M. 27. března 2017, 10:08
1 -
M_Kocour
kvalita komentáře: 0 M_Kocour 26. března 2017, 22:01
2 Trochu mi tam chybí nějaký výraznější element. Jasně - barva střechy společně s dveřmi a kompozičním umístěním sice dobře funguje jako určitěj stěžejní bod, ale stejně mi je to nějak málo :/ Jinak každopádně super
  • Gruca Autor
    Gruca
  • 12 bodů
  • 5 komentářů
  • 6 hodnocení
  • 26. března 2017, 21:36
  • 542 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2019 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz