Jde to Dobré Wow!

Patrol

Grafika > ConceptArt / Ilustrace
Patrol - Grafika - M.M.

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

...

Použitá techhnika, software

PS, Intuos
Pro přidání komentáře se přihlašte.
ShameOrb
kvalita komentáře: 0 ShameOrb 28. února 2017, 19:11
0.7 -
M_Kocour
kvalita komentáře: 1 M_Kocour 14. února 2017, 12:27
M.M.: No ono to samouctví je hrozná řehole. To vím z vlastní zkušenosti. Tady ti můžu třeba jen doporučit zaklikat si na fb (pokud ho používáš) do sledování co nejvíc svých oblíbených autorů. Často tam řešej zajímavý věci, nebo sdílí svoje tutoriály za pár dolarů na gumroadu. Podařilo se mi takhle sehnat třeba i několikahodinový tutoriál od Rapozy za úplně směšnou cenu... Úplně nejlepší je ale prostě obklopit se lidmi se stejným zájmem a vyměňovat si zkušenosti. Chápu ale, že takovou možnost zdaleka každý nemá :/

Každopádně jsem rád, že se k tomu stavíš takhle čelem a těším se na další věci!
M.M.
kvalita komentáře: 0 M.M. 14. února 2017, 08:33
M_Kocour: Díky, superkonstruktivní feedback! Ano máš pravdu, je to nahozený neplánovaně, spontánně, ty spousty detailů a souvztažností jsou zásadní. Mám v plánu si vytvářet i více skic, studií a vůbec to pojmout s celou případovkou a příběhem. Na Splashi jsem stihnul jen Izzy Burton a jiný workshopy ne, ani v minulym roce, jen konzultaci s Jakubem Krompolcem jsem také vychytal. Takže pak zbývají videotutory, co se technickýho přístupu týče. A kreslit, kreslit, kreslit.
M_Kocour
kvalita komentáře: 1 M_Kocour 13. února 2017, 22:54
2 V zásadě je to celkem fajn, ale přijde mi, že by stačilo se přiučit pár technických figlů a víc se při tom otevřít experimentům a výsledek by byl mnohem lepší. Celkem mi vadí, jak "měkce" působí robot a budovy vůči sněhu . Bylo by super je zostřit - např. si na začátku uděláš celkovou masku lasem/ostrým štětcem, pak si ji označíš tak, aby jsi maloval jen a pouze do ní a dále pokračuješ na tomto základu. Pak se ti nestane, že tvoje budovy budou vypadat jak z nakynutého těsta. Taky by jsi tam mohl (třeba před efekt vrstvy overlay) dotunit kontrasty, další jemné odstíny jiných barev, textury atd. (můžeš mrknout třeba na práce Michala Ivana, ten to sice kolikrát vyhání hrozně do extrému, ale pro představu)... Teď tím samozřejmě nemyslím bezmyšlenkovitý plácání jednoho efektu na druhej, ale propracovávání tohodle základu. Napadá mě spoustu věcí - povlávající vločky, námraza na tělu robota, ostřejší a smysluplnější stíny (tohle neurčitý světlo je hrozně unylý, proč nedat pomyslené slunce níž a rozprostřít tak po krajině ostřejší čáry stínů a světel?), nějaká kooperace mezi charakterem vojáka a robota, nebo prostě jejich logický zasazení do scény - robot tam samozřejmě může takhle stát celý den, ale jak se tam vzal voják? Proč kolem něj nejsou žádné stopy? Jestli vylezl z robota, může být třeba v robotovi ještě otevřený nějaký poklop... To všechno už nám dá představu nějakého děje a mnohem víc nás to dané ilustraci přiblíží...) . Celkově pak celá ta věc působí tak nějak unyle. A přitom tam ten potenciál je! Nemyslím si, že by jsi to reálně nebyl schopný namalovat. Jen to chce nad celým tématem víc přemýšlet a nebát se se na tom trochu vyřádit.
Sebastian-Wortys
kvalita komentáře: 0 Sebastian-Wortys 11. února 2017, 16:29
2 -
  • M.M. Autor
    M.M.
  • 4.7 bodů
  • 3 komentářů
  • 3 hodnocení
  • 09. února 2017, 14:00
  • 288 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2014 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | Inzerce aut - Autofrc