Jde to Dobré Wow!

Mecha

Grafika > Ruční kresba / Bytosti
Mecha - Grafika - byLemra

Použitá techhnika, software

-
Pro přidání komentáře se přihlašte.
byLemra
kvalita komentáře: 0 byLemra 23. dubna 2016, 19:42
la-Sicka: Tak trochu pravdu? Se k tomu moc výřečně nevyjádřil :D Od tebe mám aspoň něco konkrétního. S něčím souhlasím s něčím ne, protože mě baví věci v tomto stylu deformovat. S rukama je to samozřejmě pravda. Tam mi to "trochu" ujelo. Takže dík za vyjádření :)
Sebastian-Wortys
kvalita komentáře: 0 Sebastian-Wortys 23. dubna 2016, 10:09
2 -
la-Sicka
kvalita komentáře: 0 la-Sicka 19. dubna 2016, 13:54
Nepomuk má tak trochu pravdu. Jestli to má bejt kov (tak aby to mělo takovou mír osvětlenosti v každym z prvků), musí se ti odrážet ale taky jednotlivé části mezi sebou. I tak ale máš blbe definovaný stíny. Sinuješ každou část zvlášť, ale zapomínáš, jak ten oběkt funguje jako celek. Díky tomu to nefunguje. Druhá věc je anatomie. Ty můžeš u podobných věci vlastní designy, ale pokud to má bejt humanoid, bohužel se na něj musí vztahovat lidská anatomie a její vzájemné chování, jinak to nebude působit přesvědčivě - vykloubená ruka rostoucí z hrudníku :D K pousmátí bych zmínila to umístění palce u druhé ruky :D A ty stopy po palcích předchozích :DDD
Filip.Buryan
kvalita komentáře: 0 Filip.Buryan 19. dubna 2016, 12:26
-1 -
Mesje
kvalita komentáře: 0 Mesje 18. dubna 2016, 22:05
2 -
  • byLemra Autor
    byLemra
  • 3 bodů
  • 2 komentářů
  • 3 hodnocení
  • 18. dubna 2016, 21:23
  • 636 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2019 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz